Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

אשכול: עזרה

  1. #1
    /\/of /\/of מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    15/05/07
    הודעות
    114
    קיבל לייק
    0 פעמים

    עזרה

    אני רציתי להרשפ למשחק אבל חבר שלי אמר לי שאי אפשר להרשם דרך וואלה ושחייב דרך נענע ניסיתי את שתיהם בוואלה זה באמת לא שלח ובאתר כתוב לי שזה יכול לשלוח לי לספאם וזה ובנענע עכשיו יש אנטי ספאם אז ככה שאני לא יודע דרך איפה להרשם עזרה בבקשה

  2. #2
    N!CkLeSs N!CkLeSs מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    27/05/07
    הודעות
    157
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אתה צריך בכל מקרה תפרימיום
    כוס אמא של החברה של נייט
    בני זונות הרסו תמשחק!
    והיום עוד יוצא סרבר חדש=[

נושאים דומים

  1. בבקשה עזרה.
    על ידי Anonymous בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09/04/05, 18:33
  2. עזרה דחופה!
    על ידי Ludacris בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/04/05, 14:07
  3. צריך עזרה דחוף!! זה משגע אותי!!
    על ידי HaZoKa` בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07/04/05, 22:44
  4. אני צריך עזרה פה עם הסרבר הביתי..
    על ידי And1 בפורום Tactical Ops
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19/03/05, 22:15
  5. יש לי בעיה בטקטיקל!!!עזרה בבקשה...
    על ידי DoGz בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/03/05, 19:09
eXTReMe Tracker