אני רציתי להרשפ למשחק אבל חבר שלי אמר לי שאי אפשר להרשם דרך וואלה ושחייב דרך נענע ניסיתי את שתיהם בוואלה זה באמת לא שלח ובאתר כתוב לי שזה יכול לשלוח לי לספאם וזה ובנענע עכשיו יש אנטי ספאם אז ככה שאני לא יודע דרך איפה להרשם עזרה בבקשה
אני רציתי להרשפ למשחק אבל חבר שלי אמר לי שאי אפשר להרשם דרך וואלה ושחייב דרך נענע ניסיתי את שתיהם בוואלה זה באמת לא שלח ובאתר כתוב לי שזה יכול לשלוח לי לספאם וזה ובנענע עכשיו יש אנטי ספאם אז ככה שאני לא יודע דרך איפה להרשם עזרה בבקשה
אתה צריך בכל מקרה תפרימיום
כוס אמא של החברה של נייט
בני זונות הרסו תמשחק!
והיום עוד יוצא סרבר חדש=[