ברוך השם 1000 הודעות
מזל טוב לי
ברוך השם 1000 הודעות
מזל טוב לי
יאללה סוף סוף ניגמר הספאםםםםםםםםם [ניראה לי]
מזל טוב עומריייייייי מת עלייך ספאמר שלי
מזל טובב עד 120 אלף הודעות :laugh:
מזל טוב עמרי יספאמר מניאק!!
חחחח
מזל טובב עד 120 אלף הודעות :laugh:
^^
מה נראה לך אני סופרמן =]
מזל טוב אחי
מזל טוב כפרה בקרוב אצלי..
מזל טוב
אני כבר ב2000 =]
^ספאמר^ חעחעמה זה משנה כמה הודעות אתה O_o
מגניבבבבבב
coooool
מזל טובב אחי י
דיי אנשים הנושאים האלה הפכו להיות מעפנים על כל הכבוד עם כבר יגאל שפתח הודעה על מיספר יפה כמו 6666 או 5555 אבל ככה זה קצת מעפן חח :X
מזל טוב על 120 אלף הודעות [בלי ספאם]
:בסד:
מזל טוב יהושועון קטנטןווא ווא עכשיו אני שם לב אני כבר עוד מעט 5000 איזה ספאמר אני איכס ;[[[
מזל טוב חרמן מלחמה !
אעלקקקקקקק
דייייייייי
1000
WOWWWWWWWWWWWWW