לזרוק דברים סתם באוויר בלי ביסוס זה לא מועיל בשיט.
הקלאב לא החזיק מעמד בגלל סיבה אחת עיקרית והיא חוסר שיתוף הפעולה של החברים בו, שכמו ילדים ישראלים מצויים, כולם זיינו את השכל שהם רוצים להכנס לקלאב ושגעו לי את השכל וברגע שהכניסו אותם קפצו להופעת אורח פעם פעמיים ואח"כ נטשו.
הקלאב ננטש ע"י חבריו ועמד שומם באופן שלא היתה כל סיבה להמשיך ולקיימו - האשמה היא קודם כל בכם.
אז אל תבואו ותציעו "קלאב" היום כפתרון לכל הבעיות שיש לכם בחיים, כי ראינו טוב מאד פעם, פעמיים ושלוש שלא ידעתם לנצל את זה וירקתם לבאר שממנה שתיתם.
שבוע טוב.






הירשם כדי להגיב לנושא







