שמתי לב לתופעה מאוד מוזרה פה ! אין פה כמעט רגאיי מאוד מדאיג מה שהולך פה !
אז קחו מיטב הלהיטים שלו אוסף שאני הרכבתי אז בבקשה תרחיבו אופקים
http://rapidshare.com/files/67331099...st_Of.rar.html
שמתי לב לתופעה מאוד מוזרה פה ! אין פה כמעט רגאיי מאוד מדאיג מה שהולך פה !
אז קחו מיטב הלהיטים שלו אוסף שאני הרכבתי אז בבקשה תרחיבו אופקים
http://rapidshare.com/files/67331099...st_Of.rar.html
לא הרבה פה אוהבים את זה ככה שלא כשלא כדי להשקיע פה יותר מידי בזה..
בכל מקרה
תודה.
תודה....
סוף סןף!!!!
אללה עוד אחד שמבין במוזיקה,
מזמן כבר התכוננתי לבקש פה אלבופ וכל פעם אני שוכח
תודה אחי
בבקשה ציקו ..
ואם יש ביקוש אני אכין עוד איזה אוסף נחמד של רגאיי
תודה
תכין תכין...
ווואאיי אחי איזה מלך..
סוף סוף קצת רגאיי!!
אחי תפציץץ בפול רגאיי..!
תודה גבר..
ליגה אתה תאמין לי![]()
בבקשה חבובים
אז אם ככה אני יעלה עוד אוסף
חחחחחחחחחח איזה גדול אשכרה פתחו פורום רגאיי.. בוב מארלי ז"ל בן אדם מלך תודה אחי
נערך בפעם האחרונה על ידי BraiN : 22/11/07 ב 07:34