יאללה חבר'ס שימו פה תמונות שלכם עם כל הדמויות ששיחקתם עד עצם היום הזה.
warrior 75 pathos -
חבר הביא לי לעשות PK, מצאתי Lobo, קיבלתי לובו פנדט כמוש אתם רואים למטה. (ד"א עכשיו הלוחם הזה הכי חזק ב Pathos, אתם לא מבינים איזה רע הוא..)
humans are dead.
lw.
level 71 pathos bp
=[ כמה יומנים
אין כמו solo pk על סקרולס.
פעם הבאה שאני ישחק עליהם גם תראו איך אני מפרק ב CZ.
אז זהו לבינתיים, =)









הירשם כדי להגיב לנושא

הIN הראשונה שהייתה עליי :O
שימו לב לדרופס!!


)





