Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: שחזור מערכת

  1. #1
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים

    שחזור מערכת

    יאללה חבר'ס שימו פה תמונות שלכם עם כל הדמויות ששיחקתם עד עצם היום הזה.

    warrior 75 pathos -


    חבר הביא לי לעשות PK, מצאתי Lobo, קיבלתי לובו פנדט כמוש אתם רואים למטה. (ד"א עכשיו הלוחם הזה הכי חזק ב Pathos, אתם לא מבינים איזה רע הוא..)



    humans are dead.
    lw.

    level 71 pathos bp

    =[ כמה יומנים


    אין כמו solo pk על סקרולס.


    פעם הבאה שאני ישחק עליהם גם תראו איך אני מפרק ב CZ.
    אז זהו לבינתיים, =)

  2. #2
    Xcite Xcite מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    07/04/07
    הודעות
    254
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הכרחת אותי להסתכל בתמונות ישנות
    טוב נתחיל בדמות הראשונה שלי MY SPIKEY הIN הראשונה שהייתה עליי :O


    אחרי זה נהיה לי משעמם ממייג' אז התחלתי עם DCZ עם עוד כמה חברים, נהייתי טיפה "עשיר" ואז חזרתי לספייק מה עשיתי לכולם בDCZ שם זה לא יאומן, אני ו-Dibob הסיני הזה פשוט השתלטנו על כל המפה שימו לב לדרופס!!




    Artemise 72 bp שיחקתי עם עוד חבר אבל לא מוצא תמונות
    ואז הוא מכר את הפריסטית ועבר לווריור



    עכשיו נעבור להיות קצת יותר רציניים כל הדמויות למעלה היו ממש לפני מלא זמן בתחילת ROFD +-, יש לי גם תמונות מKO וKE עם ספייק ועוד כמה אבל נדלג
    אחרי כמה זמן עברתי לשחק עם חבר על מייג' אחד הטובים בדיאז )



    zoGi and me זוגי היה וגם עכשיו ווריור בין הכי הטובים++++ בדיאז הוא גם ישראלי



    באפי



    כל אלה בDIEZ התחלתי עם ספייק מלפני שנתיים וחצי שלוש עד באפי מלפני יותר מחצי שנה
    ולסיום הדמות האחרונה שאני עדיין משחק עליה בARES עם עוד חבר ישראלי והטורקי לא נחשב הוא רק עובד 24\7 לא משחק ועושה גולד פרימיום כל חודש




    נערך בפעם האחרונה על ידי Xcite : 05/01/08 ב 20:04

  3. #3
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    פשששששששש
    CS+ ?

    ה Buffy זה MS+8 \ 7 ?

    אהבתי רצח תדמויות..

  4. #4
    Xcite Xcite מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    07/04/07
    הודעות
    254
    קיבל לייק
    0 פעמים
    KAOS:
    full fp +9 set
    fp dd
    cs +8
    cs +0
    lycaon +6 (((
    ROF ROC WES IN IB כולם +1
    ועוד מלא מלא מלא PAPER DEF ARMOR

    והסוורד של באפי זה durandal +6 reb

  5. #5
    Morning_Wolf Morning_Wolf מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    14/09/05
    שם פרטי
    בר
    הודעות
    7,039
    קיבל לייק
    12 פעמים
    חבורת מניאקים איך הגעתם לרמות האלו?!@!#
    אני מתבייש לשים תמונה של השחקן שלי חחח
    רמה 60 בג'ירקון
    ובישביל להכנס ולצלם אני צריך לעשות ראפדייט ואין לי כוח :[

נושאים דומים

  1. שחזור מערכת דחוףף !
    על ידי J.Wilshere בפורום מחשבים - חומרה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28/01/09, 21:43
  2. שחזור מערכת דחוףף !
    על ידי J.Wilshere בפורום מה שבראש
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28/01/09, 21:43
  3. שחזור
    על ידי .:ZICO:. בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28/09/05, 21:21
  4. איזה מערכת סטיראו יש לכם!?
    על ידי FireWall בפורום מה שבראש
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17/09/05, 21:42
  5. מערכת מוזיקה בחדר.
    על ידי myth בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 13/09/05, 17:59
eXTReMe Tracker