תשובות לשאלות נפוצות בהקשר ל-ESE
אני נכנס לשרת וזה רושם לי No vaild key was found ומפנה אותי ל ESE Homepage:
פתרון:
קחו את התיקיה של המשחק ותשימו אותה בתוך כונן C.
לדוגמא: C:\TacticalOps
אחר כך תלכו ל-Account Manager > Settings וב-"Path to your TacticalOps.exe" תנתבו לקובץ הרצה של המשחק (TacticalOps.exe).
שפשוט לא יהיה באחת מן התיקיות שם בעברית אלא רק באנגלית.
אני נכנס לשרת ומקבל קיק עם הסיבה The ESE Client didn't respond in time:
פתרון:
אתם פשוט צריכים לצאת מהמשחק ולחזור.
נרשמתי 3 פעמים כמו טמבל ועכשיו אני מקבל Authentication error code=302:
פתרון:
הבעיה הזאת נגרמת כי נרשמתם 3 פעמים מה שבכלל לא הייתם צריכים לעשות, הייתם צריכים להיזהר עם זה ולחכות בסבלנות במקום לנסות להירשם עוד פעם ועוד פעם.
ההגבלה של ההרשמות היא עד 3 משתמשים ובגלל זה אתם לא מצליחים לפתוח חשבון נוסף.
תבדקו שיש לכם את הקובץ ESEKeyFile.xml בתיקיה System של המשחק ושב-Account Manager > Settings מוגדר ב-"Path to your TacticalOps.exe" התיקיה הנכונה ושבאמצע המסלול לקובץ אין אותיות בעברית. לדוגמא:
קוד:
C:\Documents and Settings\משה\Desktop\TacticalOps\System\TacticalOps.exe
זה לא טוב כי באמצע יש לכם "משה" וזה בעברית.
אז אתם צריכים משהו כמו זה: C:\TacticalOps\System\TacticalOps.exe
אם אין לכם את הקובץ ESEKeyFile.xml
אז תמחקו את הESE דרך הלוח בקרה ותעשו חיפוש "ESE" ותמחקו כל קובץ שתמצאו
(אם מצאתם ESEKEYFILE.xml, תעבירו אותו תיקיה.)
תורידו מחדש ותנסו להתקין
במקרה שזה לא עובד אז אתם בבעיה וכדי לשחזר את הקובץ הזה הם דורשים לשלם 5.50 יורו דרך Paypal מה שאני לא חושב שאתם מסוגלים לעשות.
אז תנסו לדבר איתם בקשר לזה במירק.
חוץ מזה הרעיון האחרון שאני יכול לתת לכם זה
שתלכו למחשב אחר תרשמו שם לESE ותשלחו לעצמכם (ז"א למחשב שלכם) לפני שאתם משחקים את הקובץ ESEKeyFile.xml.
אבל אני מזהיר אותכם :
http://www.szf.co.il/showthread.php?p=877481#post877481
אם יש לכם את הקובץ פשוט מאוד תמשיכו בהרשמה של אחד החשבונות שנרשמתם איתו, לא צריכה להיות לכם בעיה עם זה.
ניכנסתי לשרת וקיבלתי הודעת שגיאה "Can't bind to native class ESE.ESEHeader":
פתרון:
כנסו ל-ESE Account Manager, משם ללשונית Update ואז תלחצו על Install Client
תבדקו בתיקיה System שיש את הקבצים ESE.u, ESE.dll
ותבדקו שבלשונית Settings מוגדר לכם הנתיב לקובץ TacticalOps.exe שלכם.
לבעלי אנטי ווירוס NOD 32 [ESET] x, מדריך מתורגם בימיוחד ורק ורק בישבלכם:
http://www.szf.co.il/f110/t93663/#post959439
אני נכנס לשרת ומקבל קיק Outdated Client:
פתרון:
תכנסו לתוכנה תתחברו למשתמש לכו לטאב\לשונית Update
ואז תלחצו על Update Account manager
ועל Install\Update ESE Client
(אם אין אפשרות ללחוץ עליהם או רשום (updated) אז זה בסדר)
אני נכנס לשרת ומקבל קיק בגלל קובץ פגום:
במידה והקובץ הפגום הוא זה:
זה הפתרון:
במקור פורסם על ידי
4EvEr
אני רואה שיש כאן הרבה אנשים שיש להם את הבעיה הזאת עם ESE
מקבלים קיק עם השגיאה הבאה:
קוד:
ESE Support (0.3.3.9): Player was kicked; Reason altered file 'TO-iran-textures[ganja]'
אז ככה, זה קורה בגלל שפעם הבאנו כאן לינקים לטקטיקל שהקובץ הספציפי הזה היה פגום אבל אחר כך החלפנו את הלינקים האלה ושמנו את המשחק כשהקובץ הזה תקין.
אז ככה שיש כאלה שהורידו את המשחק מהלינק לפני זה ובגלל זה הם מקבלים כל פעם שגיאה מ-ESE שהקובץ הזה פגום.
את הקובץ התקין אפשר להוריד מכאן:
http://www.upload-il.com/file/8A2FDABA2
מחליפים אותו בקובץ הפגום שנמצא בתיקיה TacticalOps\Textures (התיקיה Textures השנייה לא הראשונה)
תחליפו את זה וזה הכל... אם אתם מקבלים קיקים על קבצים אחרים תעשו בדיקה של MD5 שיש בדביק בפורום תמיכה טכנית ותסתכלו איזה קובץ פגום ותבקשו ממשהו שיביא לכם את הקובץ תקין או שתורידו מהפורום את המשחק.
לא נכנס לי לשרתים, Connection failed, Package 'TOSTGUICtrl' version mismatch:
פתרון:
זה קורה בגלל שנכנסתם לפניכן לשרת עם TOST בגירסא שונה, פשוט מאוד תצאו ותכנסו למשחק ואז זה יפעל לכם.
אם יש לכם את השגיאה הזאת (בערך, תלוי בתיקייה שבא יושב המשחק שלכם) זה סימן שיש לכם אנטי ווירוס של ESET - NOD32.
האנטי ווירוס הספציפי הזה מקבל את הקבצים של ה-ESE בתור משהו חוצני, זר ועויין מכיוון שהוא לא יכול לקרוא את הקבצים האלה, הם מוצפנים.
כדי לפתור את הבעיה תכבו (או תימחקו!) את האנטי ווירוס הזה, תלכו לתקייה של המשחק (tacticalops\system) ותימחקו את הקבצים ESE.U ESE.DLL.
אם יש לכם נתיב עם אותיות בעברית כמו בתמונה תעבירו את התיקייה לתיקייה נקייה מעברית, C:/TacticalOPS.
אם העברתם אותה ואם לא, תיכנסו לתוכנה ESE Account Manager.
למי שהיה צריך להעביר - לכו ללשונית SETTINGS ותיראו אם הנתיב החדש רשום שם נכון.
למי שלא היה צריך להעביר ולמי שהיה צריך להעביר - תלכו ללשונית UPDATE ותעדכנו את את הקבצים.
כל פעם שהמחשב שלכם יחזיר את האנטי ווירוס לפעולה הבעיה הזאת תחזור אליכם! תמחקו את הגועל הזה!