Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 43

אשכול: מש'ו קצרצר עליי ועל חברה שלי + תמונות שלה.

  1. #21
    DareDevil DareDevil מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    23/12/04
    הודעות
    4,501
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by ZuZu@Sep 10 2005, 08:52 PM
    וואלק אחי אחד הגברים אתה ^^

    בואנה הילדה הזאת...פייייייי......נראית טוב.
    פדופיל מניאק :<


    שמע נראה לי שלגיל שלה היא בסדר..

  2. #22
    sHkaBuBuLu אורח
    אחי אני לא נותן לך דעה עליה כי אני ירגיש פדופיל :\

    אבל סחטיקה על ההשקעה , לכל השקעה יש תוצאות

  3. #23
    Raviv© Raviv© מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    10/09/05
    הודעות
    35
    קיבל לייק
    0 פעמים
    וואלה תודה רבה לכולם..
    אתם אחלה קהילה פה!

    יש לי מזלל שיש לי חברה נפלאה, חמודה ויפה.. חולה עלייה.

    נו אז מה עם תגידו שהיא יפה?? הרבה אומרים את זה..
    ולא הלכתי אלייה כי היא רק יפה. אני מכיר אותה מהתחלת החופש הגדול ומתחילת הלימודים אנחנו חברים... אני באמת אוהב אותה!

  4. #24
    Happy Little Boozer Happy Little Boozer מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    21/08/05
    הודעות
    3,095
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה מאוד!

  5. #25
    ניר על ענן בפאנן ניר על ענן בפאנן מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    23/08/05
    הודעות
    18
    קיבל לייק
    0 פעמים
    who cares
    היא נראת כמו הזין שלי ביום רע.......
    אבל סתם חוות דעת.................................................

    חחחחחחח סתם אחשלי גיבור... אני לא רוצה להגיב בכלל... רק מלהסתכל על התמונה יש לי רגשות אשם

  6. #26
    Abu_HarTa אורח
    סחטיין אחי..
    אני כמו כולם פה.. אני לא יכול להגיב על מישהי בת 12 וחצי אבל ראסמי נראית יותר מזה
    אבל דוגרי סחטיין על ההשקעה אחי..
    חכה עוד כמה זמן ותתחיל לכפכף אותה

  7. #27
    BigY BigY מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    14/08/05
    הודעות
    3,612
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני מנוע מלדבר על זה כי אני בן 17
    זה לא יישמע טוב..
    אז בקיצוררר
    אני אוהב פיצה..

  8. #28
    almog the king almog the king מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    02/08/05
    הודעות
    46
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחי בשביל בת 12 שווה תישמור עליה

  9. #29
    הסמל האישי של `SyTeX
    `SyTeX `SyTeX מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    30/08/05
    הודעות
    6,349
    קיבל לייק
    1 פעמים
    שיהיה לך בכיף אחי...

    סחטיין סחטיין :הפוך:

  10. #30
    hunter hunter מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    09/08/05
    הודעות
    1,096
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by BigY@Sep 12 2005, 12:32 PM
    אני מנוע מלדבר על זה כי אני בן 17
    זה לא יישמע טוב..
    אז בקיצוררר
    אני אוהב פיצה..
    lol


    ROFL

  11. #31
    james bond james bond מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    06/06/05
    הודעות
    151
    קיבל לייק
    0 פעמים
    gg man

  12. #32
    ShitSu ShitSu מנותק Live By The Gun - Die By The Gun
    תאריך הצטרפות
    04/09/05
    הודעות
    322
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה קוף - תן לה בולבול - מה אתה שם תמונות שלה בפורום

  13. #33
    הסמל האישי של Crazy Death
    Crazy Death Crazy Death מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    03/03/05
    שם פרטי
    אופיר
    הודעות
    5,083
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני לא פדופיל אז אני לא יגיב :O

  14. #34
    M a Y R e X M a Y R e X מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    09/09/05
    הודעות
    1,196
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נראית כמו בת דודה שלי ..
    רגע ,
    WTF ?

  15. #35
    Silver` Silver` מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    1,445
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה זה משנה מה אתם חושבים עליה, לא נעים להגיב =[

  16. #36
    myth אורח
    העיקר שאתם מאושרים =))

  17. #37
    porche man porche man מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    19/01/07
    הודעות
    7,063
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by MaYReX@Sep 14 2005, 07:13 PM
    נראית כמו בת דודה שלי ..
    רגע ,
    WTF ?
    חחחחחחחחחח
    בתדודהשך?

  18. #38
    -=ThE UnDeRtAkEr=- -=ThE UnDeRtAkEr=- מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/08/05
    הודעות
    121
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by surferboy+Sep 10 2005, 06:54 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (surferboy @ Sep 10 2005, 06:54 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
    Originally posted by M4wZ@Sep 10 2005, 08:41 PM
    <!--QuoteBegin-surferboy
    @Sep 10 2005, 08:37 PM
    וואלה נחמדה... רק קצת שמנההה...חחח סתם אחי..

    אחלה של דבר היא תהנה ותשחיל לה כל שני וחמישי וגם שישי אם אפשר!

    היא לא שמנה
    אל תהיה טמבל :\
    אחי אמרתי "חחח סתם"...

    = צחקתי איתו על השמנה!! [/b][/quote]
    אבל תטמבל בכל מקרה

  19. #39
    -X-BoY- אורח
    אחי סבבה לך יש לך חברה משהו סוף

  20. #40
    BaJo/ShortY BaJo/ShortY מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    07/07/05
    הודעות
    7,621
    קיבל לייק
    5 פעמים
    Originally posted by &#045;X&#045;BoY&#045;@Sep 14 2005, 06:00 PM
    אחי סבבה לך יש לך חברה משהו סוף
    כן אחי באמת חמודה שיהיה לך בהצלחה גבר...

נושאים דומים

  1. סירטון עליי ועל הקבוצה שלי
    על ידי Do13v בפורום כדורגל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28/09/07, 23:09
  2. סירטון עליי ועל הקבוצה שלי
    על ידי Do13v בפורום מה שבראש
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28/09/07, 23:09
  3. תמונה של חברה שלי.
    על ידי Toxic בפורום מה שבראש
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 11/01/06, 20:27
  4. תמונה של חברה שלי!!!
    על ידי Notorious בפורום מה שבראש
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 29/12/05, 23:12
  5. מה אתם אומרים על חברה שלי ???
    על ידי הסטלן המושלם בפורום מה שבראש
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 21/12/05, 16:26
eXTReMe Tracker