לא איזה !Originally posted by MusT4nG`@Sep 11 2005, 10:16 PM
באמא שלי אני במקום מושיקו פורש כולם שונאים אותו מה זה
אז לא יהיה ילד כפות
של הקהילה :מתגלגל:
לא איזה !Originally posted by MusT4nG`@Sep 11 2005, 10:16 PM
באמא שלי אני במקום מושיקו פורש כולם שונאים אותו מה זה
אז לא יהיה ילד כפות
של הקהילה :מתגלגל:
יאלה חלאס לריב ולקלל לכו לישון
גם לך יש בצפר אז מהOriginally posted by ^General^X^@Sep 11 2005, 08:21 PM
יאלה חלאס לריב ולקלל לכו לישון
גם לך יש בצפר אז מה [/b][/quote]Originally posted by MusT4nG`+Sep 11 2005, 08:22 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (MusT4nG` @ Sep 11 2005, 08:22 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-^General^X^@Sep 11 2005, 08:21 PM
יאלה חלאס לריב ולקלל לכו לישון
:שבור:
זה אמצע הלילה בכפר
מדליק עוד סיגריה לפני מעצר
אני הולך ומואזין שר מרמאאללללללהההההההההההההההההההההההההההה
פיייייי איזה קיהילה כל אחד יותר עבריין מהשני..בנינו אף אחד פה לא עבריין ואין לו אומץ לידקור וגם לא ינסע למקום אחר לריב שם מכות אז יאלה חלאס אני בימקום הנהלים ביכלל מוחק את הנושא הזה..לא סוגר אותו.
מוני רוצה לנסות אותי?
בדיוקOriginally posted by S4in3x@Sep 11 2005, 07:44 PM
בועז יחתיכת אפס תאשר כבר תמשחק
סתם מה אני קשור בכלל
(אבל תאשר)
רקק מוני דוקר בדוגרי עכשיו לא צוחק הה מוניOriginally posted by WaR-LorD@Sep 11 2005, 08:24 PM
פיייייי איזה קיהילה כל אחד יותר עבריין מהשני..בנינו אף אחד פה לא עבריין ואין לו אומץ לידקור וגם לא ינסע למקום אחר לריב שם מכות אז יאלה חלאס אני בימקום הנהלים ביכלל מוחק את הנושא הזה..לא סוגר אותו.
מוני לא פרייר אל תראו אותו אז מה עם הוא משחק בטקטיקלל אבל מוני עבריין
רוצה אתה לנסות אותיOriginally posted by DaRKDj@Sep 11 2005, 08:25 PM
מוני רוצה לנסות אותי?
מה אתה תופס מעצמך עברין נראה לי אתה ילד כפות לך תישן לך
רוצה אתה לנסות אותיOriginally posted by ~seVen~+Sep 11 2005, 08:28 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (~seVen~ @ Sep 11 2005, 08:28 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DaRKDj@Sep 11 2005, 08:25 PM
מוני רוצה לנסות אותי?
מה אתה תופס מעצמך עברין נראה לי אתה ילד כפות לך תישן לך [/b][/quote]
אופהההההההההה אני רואה פה אחד עבריין והשם שלוו גיאא
שעה אחת לא הייתי כאן איזה נושא גדלו פה
עלה והצלח!
כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...
אולי אני יפרק את אחותך אבל TAT לא יתפרקו אחי [/b][/quote]Originally posted by 7BAR+Sep 11 2005, 07:53 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (7BAR @ Sep 11 2005, 07:53 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-MusT4nG`@Sep 11 2005, 09:52 PM
רק שלא יתפרקו TAT
איזה גישה חחחחחח
בקריותת מתאים לך?Originally posted by DaRKDj@Sep 11 2005, 08:29 PM
כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...
אני לא גר בבאר שבע אבל לך תחפש אותי שמהOriginally posted by DaRKDj@Sep 11 2005, 08:29 PM
כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...
איזה חרשני פורום חאלס חפרתם דייייי
חמודים איזה טים ספיק אתם?
אולי אני יפרק את אחותך אבל TAT לא יתפרקו אחי [/b][/quote]Originally posted by 7BAR+Sep 11 2005, 07:53 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (7BAR @ Sep 11 2005, 07:53 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-MusT4nG`@Sep 11 2005, 09:52 PM
רק שלא יתפרקו TAT
זדיין יפדופיל תפרק ילדה בת 8 יחרמן
בקריותת מתאים לך? [/b][/quote]Originally posted by MusT4nG`+Sep 11 2005, 08:31 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (MusT4nG` @ Sep 11 2005, 08:31 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DaRKDj@Sep 11 2005, 08:29 PM
כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...
עזוב זה נראה לי סתם פחדן רק מדבר
שיבו לקריות אם הוא יוצא משם אני מניאק
ואתה יכול לשאול את כל מי שמשחק טקטיקל (שגר בקריות )
אם כדי לך לבוא לקרית ים
(יש הרבה שגרים פה בקריות תשאל אותם הם יגידו לך )