Satla-Zone
התחברות
עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון 123456 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 106

אשכול: TAT vs RTD

  1. #81
    GriM-X GriM-X מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    02/06/05
    הודעות
    215
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by MusT4nG`@Sep 11 2005, 10:16 PM
    באמא שלי אני במקום מושיקו פורש כולם שונאים אותו מה זה
    לא איזה !
    אז לא יהיה ילד כפות
    של הקהילה :מתגלגל:

  2. #82
    ^General^X^ ^General^X^ מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    06/08/05
    הודעות
    83
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאלה חלאס לריב ולקלל לכו לישון

  3. #83
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by ^General^X^@Sep 11 2005, 08:21 PM
    יאלה חלאס לריב ולקלל לכו לישון
    גם לך יש בצפר אז מה

  4. #84
    ^General^X^ ^General^X^ מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    06/08/05
    הודעות
    83
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by MusT4nG`+Sep 11 2005, 08:22 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (MusT4nG` @ Sep 11 2005, 08:22 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-^General^X^@Sep 11 2005, 08:21 PM
    יאלה חלאס לריב ולקלל לכו לישון
    גם לך יש בצפר אז מה [/b][/quote]
    :שבור:

  5. #85
    himself himself מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    234
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה אמצע הלילה בכפר
    מדליק עוד סיגריה לפני מעצר
    אני הולך ומואזין שר מרמאאללללללהההההההההההההההההההההההההההה

  6. #86
    HaZoKa` HaZoKa` מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    09/01/05
    הודעות
    4,218
    קיבל לייק
    1 פעמים
    פיייייי איזה קיהילה כל אחד יותר עבריין מהשני..בנינו אף אחד פה לא עבריין ואין לו אומץ לידקור וגם לא ינסע למקום אחר לריב שם מכות אז יאלה חלאס אני בימקום הנהלים ביכלל מוחק את הנושא הזה..לא סוגר אותו.

  7. #87
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    מוני רוצה לנסות אותי?

  8. #88
    ~seVen~ ~seVen~ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/07/05
    הודעות
    1,024
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by S4in3x@Sep 11 2005, 07:44 PM
    בועז יחתיכת אפס תאשר כבר תמשחק
    בדיוק
    סתם מה אני קשור בכלל
    (אבל תאשר)

  9. #89
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by WaR&#045;LorD@Sep 11 2005, 08:24 PM
    פיייייי איזה קיהילה כל אחד יותר עבריין מהשני..בנינו אף אחד פה לא עבריין ואין לו אומץ לידקור וגם לא ינסע למקום אחר לריב שם מכות אז יאלה חלאס אני בימקום הנהלים ביכלל מוחק את הנושא הזה..לא סוגר אותו.
    רקק מוני דוקר בדוגרי עכשיו לא צוחק הה מוני
    מוני לא פרייר אל תראו אותו אז מה עם הוא משחק בטקטיקלל אבל מוני עבריין

  10. #90
    ~seVen~ ~seVen~ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/07/05
    הודעות
    1,024
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by DaRKDj@Sep 11 2005, 08:25 PM
    מוני רוצה לנסות אותי?
    רוצה אתה לנסות אותי
    מה אתה תופס מעצמך עברין נראה לי אתה ילד כפות לך תישן לך

  11. #91
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by ~seVen~+Sep 11 2005, 08:28 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (~seVen~ @ Sep 11 2005, 08:28 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DaRKDj@Sep 11 2005, 08:25 PM
    מוני רוצה לנסות אותי?
    רוצה אתה לנסות אותי
    מה אתה תופס מעצמך עברין נראה לי אתה ילד כפות לך תישן לך [/b][/quote]
    אופהההההההההה אני רואה פה אחד עבריין והשם שלוו גיאא

  12. #92
    הסמל האישי של Idan
    Idan Idan מנותק מנהל ראשי
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    שם פרטי
    עידן
    הודעות
    10,049
    קיבל לייק
    574 פעמים
    שעה אחת לא הייתי כאן איזה נושא גדלו פה
    עלה והצלח!

  13. #93
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...

  14. #94
    ~seVen~ ~seVen~ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/07/05
    הודעות
    1,024
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by 7BAR+Sep 11 2005, 07:53 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (7BAR @ Sep 11 2005, 07:53 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-MusT4nG`@Sep 11 2005, 09:52 PM
    רק שלא יתפרקו TAT
    אולי אני יפרק את אחותך אבל TAT לא יתפרקו אחי [/b][/quote]
    איזה גישה חחחחחח

  15. #95
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by DaRKDj@Sep 11 2005, 08:29 PM
    כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...
    בקריותת מתאים לך?

  16. #96
    ~seVen~ ~seVen~ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/07/05
    הודעות
    1,024
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by DaRKDj@Sep 11 2005, 08:29 PM
    כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...
    אני לא גר בבאר שבע אבל לך תחפש אותי שמה

  17. #97
    slim.shady slim.shady מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    הודעות
    546
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה חרשני פורום חאלס חפרתם דייייי

  18. #98
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    חמודים איזה טים ספיק אתם?

  19. #99
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by 7BAR+Sep 11 2005, 07:53 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (7BAR @ Sep 11 2005, 07:53 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-MusT4nG`@Sep 11 2005, 09:52 PM
    רק שלא יתפרקו TAT
    אולי אני יפרק את אחותך אבל TAT לא יתפרקו אחי [/b][/quote]
    זדיין יפדופיל תפרק ילדה בת 8 יחרמן

  20. #100
    ~seVen~ ~seVen~ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    25/07/05
    הודעות
    1,024
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by MusT4nG`+Sep 11 2005, 08:31 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (MusT4nG` @ Sep 11 2005, 08:31 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DaRKDj@Sep 11 2005, 08:29 PM
    כן עם אתה גר קרוב לא בב"ש אני יבוא לנסות אותך...
    בקריותת מתאים לך? [/b][/quote]
    עזוב זה נראה לי סתם פחדן רק מדבר
    שיבו לקריות אם הוא יוצא משם אני מניאק
    ואתה יכול לשאול את כל מי שמשחק טקטיקל (שגר בקריות )
    אם כדי לך לבוא לקרית ים
    (יש הרבה שגרים פה בקריות תשאל אותם הם יגידו לך )

נושאים דומים

  1. TAT vs qR
    על ידי GriM-X בפורום Tactical Ops
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 13/09/05, 18:01
  2. jes vs rtd
    על ידי Idan בפורום Tactical Ops
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 13/09/05, 16:36
  3. GM vs rTd
    על ידי elvis בפורום Tactical Ops
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 10/08/05, 11:25
  4. (eVo vs rTd (again
    על ידי GarGaMeL- בפורום Tactical Ops
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 08/08/05, 15:49
  5. eVo vs rTd
    על ידי GarGaMeL- בפורום Tactical Ops
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 07/08/05, 19:50
eXTReMe Tracker