יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!
אעלק יש. אין פה אחד ששונא אותי באמת. כולכם מושפעים מה"כנופיה" שלכם.
אני מלך הכנופיה שמסית את כולם נגדך.
בשביל מה פתחת נושא שאתה פורש? איזה מוגבל? מה רצית שנומר לך? אנחנו אוהבים אותך Ms אל תפרוש לא לאאאאאאא.
הבעיה שכולם שונאים אותך וטוב שאתה פורש.
כרגע משתמשים מחוברים צופים בנושא זה: 24
איזה פופלריות אהD:
אה ו..
BYEBYE
כולם רוצים להגיד ביי ל Ms
רגע... איבדתי את ההזמנה...
מתי הברית מילה שלך?
*Cough*תודה לאל... נפטרנו ממנו*Cough*
(תסתכלו איזה קטן יש לו)
נערך בפעם האחרונה על ידי beharon : 11/02/09 ב 18:05
בי בי MS למרות שאין לי סיבה לשנוא אותך אני מציע לך לא לשחק במשחקים כמו COD4 הם יותר מידי אלימים לגילך...
וחברה דיי ליהיות עבריניי מקלדת אנחנו אנשים ואנחנו עושים טעויות בחיים
נו נו נו רע מאוד.
מיכאל NEVER יא רוסי מטומטם בן זונה מה אתה עושה לי פייק בפיק אפ
[quote=viyarO_ox;880739]מיכאל NEVER יא רוסי מטומטם בן זונה מה אתה עושה לי פייק בפיק אפ[/quote
וואו איזה מהירות...
איך ידעת שזה אני?![]()