Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 84

אשכול: ביי ביי אני פורש תהנו

  1. #21
    bibi bibi מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    28/11/07
    הודעות
    249
    קיבל לייק
    0 פעמים





  2. #22
    !Go_laN !Go_laN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/05/08
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    6 פעמים
    יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש ששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #23
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אעלק יש. אין פה אחד ששונא אותי באמת. כולכם מושפעים מה"כנופיה" שלכם.

  4. #24
    BoZoM BoZoM מנותק ™ BoZoM Knife
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני מלך הכנופיה שמסית את כולם נגדך.
    בשביל מה פתחת נושא שאתה פורש? איזה מוגבל? מה רצית שנומר לך? אנחנו אוהבים אותך Ms אל תפרוש לא לאאאאאאא.
    הבעיה שכולם שונאים אותך וטוב שאתה פורש.

  5. #25
    הסמל האישי של Fugitive
    Fugitive Fugitive מנותק Village leader
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כרגע משתמשים מחוברים צופים בנושא זה: 24
    איזה פופלריות אהD:
    אה ו..
    BYEBYE

  6. #26
    BoZoM BoZoM מנותק ™ BoZoM Knife
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כולם רוצים להגיד ביי ל Ms

  7. #27
    igallagi igallagi מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    253
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי viyarO_ox צפה בהודעה
    ביייביי זונות

    תודה לTALM
    skiggy
    dandos
    katha
    namu <3
    erez
    dlv
    harkonen
    gal
    catla
    פוגי לא?
    הוא החבר היחיד שלך ואתה לא אומר עליו כלום?

  8. #28
    beharon beharon מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/11/08
    הודעות
    4
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רגע... איבדתי את ההזמנה...
    מתי הברית מילה שלך?


    *Cough*תודה לאל... נפטרנו ממנו*Cough*



    (תסתכלו איזה קטן יש לו)
    נערך בפעם האחרונה על ידי beharon : 11/02/09 ב 18:05

  9. #29
    WeaseL WeaseL מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    956
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי igallagi צפה בהודעה
    פוגי לא?
    הוא החבר היחיד שלך ואתה לא אומר עליו כלום?
    לא סתם אומרים שאין לו חברים :O

  10. #30
    הסמל האישי של freakazoid
    freakazoid freakazoid מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/11/07
    הודעות
    972
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי beharon צפה בהודעה
    רגע... איבדתי את ההזמנה...
    מתי הברית מילה שלך?


    *Cough*תודה לאל... נפטרנו ממנו*Cough*



    (תסתכלו איזה קטן יש לו)

    אתה מפר את חוקי הפורום בכך שאתה מראה תוכן פורנוגרפי לציבור הרחב. באן בקרוב

  11. #31
    maximskv maximskv מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    29/05/08
    הודעות
    109
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בי בי MS למרות שאין לי סיבה לשנוא אותך אני מציע לך לא לשחק במשחקים כמו COD4 הם יותר מידי אלימים לגילך...
    וחברה דיי ליהיות עבריניי מקלדת אנחנו אנשים ואנחנו עושים טעויות בחיים

  12. #32
    BoZoM BoZoM מנותק ™ BoZoM Knife
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נו נו נו רע מאוד.

  13. #33
    beharon beharon מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/11/08
    הודעות
    4
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי freakazoid צפה בהודעה
    אתה מפר את חוקי הפורום בכך שאתה מראה תוכן פורנוגרפי לציבור הרחב. באן בקרוב
    חחחח
    תוכן פורנוגרפי?
    הצחקת אותי!

  14. #34
    RUZREZ RUZREZ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    02/05/08
    הודעות
    1,406
    קיבל לייק
    2 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי beharon צפה בהודעה
    רגע... איבדתי את ההזמנה...
    מתי הברית מילה שלך?


    *Cough*תודה לאל... נפטרנו ממנו*Cough*



    אתה פשוט ילד אילג :|


    אממממ BYE LITTLE FUCKTARD

  15. #35
    הסמל האישי של jojoz0r
    jojoz0r jojoz0r מנותק מנהל בכיר בויגיימס #2
    תאריך הצטרפות
    28/12/08
    הודעות
    1,410
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ~ kyropath צפה בהודעה
    אתה פשוט ילד אילג :|


    אממממ BYE LITTLE FUCKTARD
    מי "אילג" ?
    אומרים עילג, יא "אילג"

  16. #36
    הסמל האישי של Fugitive
    Fugitive Fugitive מנותק Village leader
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי igallagi צפה בהודעה
    פוגי לא?
    הוא החבר היחיד שלך ואתה לא אומר עליו כלום?
    אם חבר זאת אומרת להגיד בנאדם אפס מטומטם טמבל עילג מפגר אידיוט כל היום אז כן הוא היה חבר שלי
    אתם צריכים להגיד לי תודה,אני זה שגרמתי לו לפרוש

  17. #37
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מיכאל NEVER יא רוסי מטומטם בן זונה מה אתה עושה לי פייק בפיק אפ

  18. #38
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Fugitive צפה בהודעה
    אם חבר זאת אומרת להגיד בנאדם אפס מטומטם טמבל עילג מפגר אידיוט כל היום אז כן הוא היה חבר שלי
    אתם צריכים להגיד לי תודה,אני זה שגרמתי לו לפרוש
    אחאחאחחאחחהחחהחהחחהחהחהח. תארו לכם, איך זה לשחק 2על2 עם פוגיטיב. תארו לכם. שאתה עם סקור 10-7 והוא עם 0-20.
    ותאמין לי שלא פרשתי בגללך

  19. #39
    beharon beharon מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    15/11/08
    הודעות
    4
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי viyarO_ox צפה בהודעה
    אחאחאחחאחחהחחהחהחחהחהחהח. תארו לכם, איך זה לשחק 2על2 עם פוגיטיב. תארו לכם. שאתה עם סקור 10-7 והוא עם 0-20.
    ותאמין לי שלא פרשתי בגללך

    מה אתה משחק אותה עכשיו פרו...
    פוג'י שווה לתחת והוא עדיין יותר טוב ממך...

  20. #40
    הסמל האישי של Coconut
    Coconut Coconut מנותק The clutcher
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    [quote=viyarO_ox;880739]מיכאל NEVER יא רוסי מטומטם בן זונה מה אתה עושה לי פייק בפיק אפ[/quote
    וואו איזה מהירות...
    איך ידעת שזה אני?

נושאים דומים

  1. ביי |ביי אני טס לספרד!
    על ידי X_SniperPro_X בפורום מה שבראש
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 06/04/09, 13:55
  2. ביי ביי טקטיקל אני פורש
    על ידי ^Lny בפורום Tactical Ops
    תגובות: 52
    הודעה אחרונה: 12/06/06, 11:06
  3. אני פורש
    על ידי KrT בפורום Tactical Ops
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 22/10/05, 16:32
  4. אני פורש
    על ידי dragonite בפורום Tactical Ops
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 06/10/05, 13:58
eXTReMe Tracker