חחחח מכיר אחד החזקים
זה היה בחתימה של מישהו פה.... לא זוכר מי
חחחחחחחחחחחח נייס
מנורה יפה חח
ישןן
חחחחחח
^^^ כן זה היה בתחתימה נירא לי של L1gT
מה ?
זאת מנורה
אני מאמץ את המוח כדי להגיע למה שהייתי אמור לראות מלחתחילה , אם היה לי ראש מלוכלך..
לא הולך לי
חחחחחחחחחחחחחחחזזזזזקקקקקקק![]()
חח חמוד
חזקקקקקק
זה היה בתחתימה של רז The Punishr
שהוא קיבל באן אז הוא פתח חדש שקראו לו Jack
חחחחח חזקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראיתי את זה כבר פעם...חשבתי שזה תחת :ס ועכשיו כל מה שאני רואה זאת מנורה :\