אני טסטר של הקלאן החדש FG
בקיצור,
אני צריך להוסיף מלא ילדים לקלאן... ואני לא מצליח
תראו:
אני כותב:
/clan intive 10 לדוגמא,
וזה פשוט לא כותב ל כלום
ואני 100% טסטר של הקלאן.
מה אני צריך לעשות?
אני טסטר של הקלאן החדש FG
בקיצור,
אני צריך להוסיף מלא ילדים לקלאן... ואני לא מצליח
תראו:
אני כותב:
/clan intive 10 לדוגמא,
וזה פשוט לא כותב ל כלום
ואני 100% טסטר של הקלאן.
מה אני צריך לעשות?
נערך בפעם האחרונה על ידי Eytan10 : 23/02/09 ב 15:35
אני מוכן להצטרף אלייך
אחי זה באג
תגיד לו שיעה רייסטארט ויחזור ואז תוסיף אותו
מה באג? איזה רמה אתה בקלאן?
מה קשור לטסטר זה קשור לרמה שלך בקלאן
אתה לא יכול להיות רמה 0 בקלאן ולצרף אנשים, תבקש מהבעלים של הקלאן לעלות אותך רמה.
ענו לך כבר,
אתה חייב להיות רמה 2 לפחות כדי להוסיף אנשים.