Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

אשכול: תקשיבו יש לי בעיה

  1. #1
    Eytan10 Eytan10 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    14/02/09
    הודעות
    2
    קיבל לייק
    0 פעמים

    בעיה|טסטים

    אני טסטר של הקלאן החדש FG
    בקיצור,
    אני צריך להוסיף מלא ילדים לקלאן... ואני לא מצליח
    תראו:
    אני כותב:
    /clan intive 10 לדוגמא,
    וזה פשוט לא כותב ל כלום
    ואני 100% טסטר של הקלאן.
    מה אני צריך לעשות?
    נערך בפעם האחרונה על ידי Eytan10 : 23/02/09 ב 15:35

  2. #2
    הסמל האישי של DarkLake
    DarkLake DarkLake מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    21/02/08
    שם פרטי
    בן
    הודעות
    7,711
    קיבל לייק
    568 פעמים
    אני מוכן להצטרף אלייך

  3. #3
    oOSilverOo oOSilverOo מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    05/01/09
    הודעות
    427
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחי זה באג
    תגיד לו שיעה רייסטארט ויחזור ואז תוסיף אותו

  4. #4
    SlyRaccoon` SlyRaccoon` מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    1,662
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה באג? איזה רמה אתה בקלאן?

  5. #5
    הסמל האישי של ConneX`
    ConneX` ConneX` מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    04/01/09
    הודעות
    241
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה קשור לטסטר זה קשור לרמה שלך בקלאן

  6. #6
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אתה לא יכול להיות רמה 0 בקלאן ולצרף אנשים, תבקש מהבעלים של הקלאן לעלות אותך רמה.

  7. #7
    הסמל האישי של DjLove
    DjLove DjLove מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    29/10/08
    שם פרטי
    סתיו
    הודעות
    2,785
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ענו לך כבר,
    אתה חייב להיות רמה 2 לפחות כדי להוסיף אנשים.

נושאים דומים

  1. יש לי בעיה
    על ידי SuS בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22/04/05, 15:54
  2. יש לי בעיה
    על ידי donk בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06/04/05, 20:00
  3. יש לי בעיה עם הפאצ' החדש
    על ידי KilderSlive בפורום Tactical Ops
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17/03/05, 20:45
  4. יש לי בעיה :(
    על ידי ^*yOna*^ בפורום TO תמיכה טכנית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12/03/05, 13:43
  5. יש לי בעיה בטקטיקל!!!עזרה בבקשה...
    על ידי DoGz בפורום Tactical Ops
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/03/05, 19:09
eXTReMe Tracker