אני מעוניין להיות מפקח (לא של קטגוריה אלא כללי כמו קילדר)
אני חושב שאני יכול לעזור להשקיע אני מאמין שהרוב מכירים אותי אז אני לא אומר סתם.
לתשומת לבכם =]
אני מעוניין להיות מפקח (לא של קטגוריה אלא כללי כמו קילדר)
אני חושב שאני יכול לעזור להשקיע אני מאמין שהרוב מכירים אותי אז אני לא אומר סתם.
לתשומת לבכם =]
חוץ מחובת הפיקוח, יוסי גם מתחייב לחלק דקירה לעובר על חוקי הפורום, וגם נוד במעטפה כחלק מחבילת אזהרה שתלווה גם במכתבי איום ברוסית, ובקבוק וודקה שבור.
שלח הודעה פרטית לשחר או פנה אליו ב ICQ
חלש...Originally posted by KilderSlive@Sep 16 2005, 06:43 PM
חוץ מחובת הפיקוח, יוסי גם מתחייב לחלק דקירה לעובר על חוקי הפורום, וגם נוד במעטפה כחלק מחבילת אזהרה שתלווה גם במכתבי איום ברוסית, ובקבוק וודקה שבור.
:מוזר:
סילבר אחלה בחור תנו לו ותורידו לאורי
כבר עבר הרבה זמן, שחר לפחות תגיד כן או לא, אל תתעלם ממני.
הרבה אנשים מצטרפים והקהילה של הפורום גדלה.
חאלס לתפוס עכשיו כל אחד טרמפ
כל בן אדם שני רוצה להיות מפקח \ מנהל \ מנהל ראשי
רדו מזה
קודם תשקיעו תראו שאכפת לכם
ואז תבקשו
אל תעשה 1700 הודעות מהודעה של מספרים שצריך להגיע למיליון או מכל דבר כזה או אחר..
תבדוק את התאריך של ההודעה
חחחחח איזה זין הוא אכל =)Originally posted by Silver@30-09-2005 בשעה 19:43
תבדוק את התאריך של ההודעה