Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 42

אשכול: הנה משחק שבאמת יהיה שווה לפרוש מ-COD4 בשבילו.

  1. #1
    PuNisHeR PuNisHeR מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    26/09/08
    הודעות
    194
    קיבל לייק
    0 פעמים

    הנה משחק שבאמת יהיה שווה לפרוש מ-COD4 בשבילו.

    כמו שאמרתי גם התכוונתי..
    CODEMASTERS הצליחו אם הגריד (GRID) מה שאומר הם הולכים להוציא..
    FLASHPOINT 2 הראשון גרוע אבל השני הולך להיות בן ****..
    אז אני קצת יעשה לכם TEASE אני מחכה לו כבר הרבה זמן..
    אין דמו בלחץ בטא.

  2. #2
    PuNisHeR PuNisHeR מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    26/09/08
    הודעות
    194
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אהה.. ושלא תחשבו נכון מיגל 18+ יאמנאייאקק.. כול הילדיי 13 12 14 15 הרסו את קהילה של קוד4..

  3. #3
    PuNisHeR PuNisHeR מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    26/09/08
    הודעות
    194
    קיבל לייק
    0 פעמים

    עוד גירוי קטן

  4. #4
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    למה הראשון גרוע? דווקא ההצלחה שלו הביאה להמשך המשחק, זה היה אחד המשחקים היותר פתוחים בזמנו.

    אני עוקב אחרי זה כבר שנייייייייייים אבל זה לא רוצה לצאת :\

  5. #5
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הרסו את הקהילה של קוד 4 ?
    אף פעם לא היית בקהילה אז איך אתה יודע ?

  6. #6
    הסמל האישי של Hila
    Hila Hila מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/05/08
    שם פרטי
    הילה
    הודעות
    9,458
    קיבל לייק
    114 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Palma צפה בהודעה
    הרסו את הקהילה של קוד 4 ?
    אף פעם לא היית בקהילה אז איך אתה יודע ?
    LOL....

  7. #7
    PuNisHeR PuNisHeR מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    26/09/08
    הודעות
    194
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לך לF.E.A.R עם אתה רואה שם ילד בן 13.. אני חותך תזין.. פעם היתה קהילה של F.E.A.R הכי טובה.. בישראל.. תראה לי אין אחד שמדבר שם במישחק כולם משחקים.. ואומרים לול עם משהו מצחיק..
    אבל בישראל זה לא ככה..
    זה ככה יא בן זונה יא קמפר יא מניאק.. בלה בלה בלה.. אתה אומר שאתה פרוץץ אומרים לך אני ישחוט אותך יא פרוצניק.. חח איזה רמה הגענו.
    כולה מישחק..
    בקוד4 אתה מדבר יותר מאשר משחק..

    פשוט נגיד ככה..
    המישחק קוד4 מעל גיל 18+ אבל בישראל לא שמים על חוק הזה..
    וזה מה שמבאס.. בזה.. לא שאני מדבר כמו שוטר אבל זה אמת..

    .Victory is empty, there are lessons in defeat

  8. #8
    z1x- z1x- מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/07/08
    הודעות
    651
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Operation flashpoint 2 הולך ליהיות המשחק של השנה

    אני לא מבין למה אתה חושב שהקודם היה מסריח, כי זה ממש לא נכון.
    הוא היה משחק טקטי ופתוח עם גראפיקה מעולה וגיימפלי טוב

  9. #9
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי PuNisHeR צפה בהודעה
    לך לF.E.A.R עם אתה רואה שם ילד בן 13.. אני חותך תזין.. פעם היתה קהילה של F.E.A.R הכי טובה.. בישראל.. תראה לי אין אחד שמדבר שם במישחק כולם משחקים.. ואומרים לול עם משהו מצחיק..
    אבל בישראל זה לא ככה..
    זה ככה יא בן זונה יא קמפר יא מניאק.. בלה בלה בלה.. אתה אומר שאתה פרוץץ אומרים לך אני ישחוט אותך יא פרוצניק.. חח איזה רמה הגענו.
    כולה מישחק..
    בקוד4 אתה מדבר יותר מאשר משחק..

    פשוט נגיד ככה..
    המישחק קוד4 מעל גיל 18+ אבל בישראל לא שמים על חוק הזה..
    וזה מה שמבאס.. בזה.. לא שאני מדבר כמו שוטר אבל זה אמת..

    .Victory is empty, there are lessons in defeat

    מעניין שאכפת לך מהחוק של 18+ אבל מזה שיש לך משחק פרוץ בכלל לא מפריע לך

  10. #10
    animor animor מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    20/07/08
    הודעות
    310
    קיבל לייק
    0 פעמים
    המישחק קוד4 מעל גיל 18+ אבל בישראל לא שמים על חוק הזה..
    וזה מה שמבאס.. בזה.. לא שאני מדבר כמו שוטר אבל זה אמת..
    החוק של מעל גיל 18 הוא חוק שקשה מאוד לרשויות לאכוף. כל ילד יכול לשלוח את אחיו/השכן/החבר מהפורום או אפילו ההורים כדי לקנות לו את המשחק. אם הוא מוריד את המשחק בפרוץ, הוא בכלל לא צריך לשאול אף אחד.
    מי שבאמת צריך לאכוף את זה הם ההורים, שצריכים לפעמים להיות פחות "חברים של הילדים שלהם" ויותר מחנכים.

    אבל לומר שקהילה היא גרועה משום שיש בה ילדים מתחת לגיל 18 זו הגזמה פרועה. ישנם כאלה בגיל 15-16 עם יותר בגרות וערכים מאשר בני 18-20. זה לא שאתה מגיע לגיל 18 ומתהפך. חוץ מזה, מי שקילל והפריע בגיל 16, כנראה שימשיך לעשות זאת גם כשיגיע לגיל 18.

  11. #11
    הסמל האישי של Hila
    Hila Hila מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/05/08
    שם פרטי
    הילה
    הודעות
    9,458
    קיבל לייק
    114 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי PuNisHeR צפה בהודעה
    לך לF.E.A.R עם אתה רואה שם ילד בן 13.. אני חותך תזין.. פעם היתה קהילה של F.E.A.R הכי טובה.. בישראל.. תראה לי אין אחד שמדבר שם במישחק כולם משחקים.. ואומרים לול עם משהו מצחיק..
    אבל בישראל זה לא ככה..
    זה ככה יא בן זונה יא קמפר יא מניאק.. בלה בלה בלה.. אתה אומר שאתה פרוץץ אומרים לך אני ישחוט אותך יא פרוצניק.. חח איזה רמה הגענו.
    כולה מישחק..
    בקוד4 אתה מדבר יותר מאשר משחק..

    פשוט נגיד ככה..
    המישחק קוד4 מעל גיל 18+ אבל בישראל לא שמים על חוק הזה..
    וזה מה שמבאס.. בזה.. לא שאני מדבר כמו שוטר אבל זה אמת..

    .Victory is empty, there are lessons in defeat

    אבל ספי אתה פחות מגיל 18 אז אין לך מה לדבר יא מכוער

  12. #12
    הסמל האישי של Tamin
    Tamin Tamin מנותק Mr. split personality
    תאריך הצטרפות
    02/08/08
    הודעות
    1,212
    קיבל לייק
    6 פעמים
    !who put the goat in there
    נערך בפעם האחרונה על ידי Tamin : 03/03/09 ב 17:20

  13. #13
    Dominic Dominic מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/08/08
    הודעות
    362
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאוווווו אני כלכך מחכה שזה יצא כבררררררר.

    אמרו ברבעון הראשון של 2009 אבל זה פשוט . לא .יוצא!!!!!

  14. #14
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי mikewithbike צפה בהודעה
    מעניין שאכפת לך מהחוק של 18+ אבל מזה שיש לך משחק פרוץ בכלל לא מפריע לך
    OWND . 1 - 0 לאנשים עם הגיון O_O
    פרוצניק
    מכל הטיעון שלך אתה אומר שמדברים יותר משמשחקים בקוד 4
    וואלה אם היית רואה כמה אתה חופר , אחי אותך לCB TOP 10

  15. #15
    הסמל האישי של Coconut
    Coconut Coconut מנותק The clutcher
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נראה ממש טוב
    זה ARMA2 או משהו אחר?

  16. #16
    han han מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/08/08
    הודעות
    264
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי PuNisHeR צפה בהודעה
    כמו שאמרתי גם התכוונתי..
    CODEMASTERS הצליחו אם הגריד (GRID) מה שאומר הם הולכים להוציא..
    FLASHPOINT 2 הראשון גרוע אבל השני הולך להיות בן ****..
    אז אני קצת יעשה לכם TEASE אני מחכה לו כבר הרבה זמן..
    אין דמו בלחץ בטא.
    http://www.youtube.com/watch?v=YofVL4UyEM0
    חתיכת פרוצניק הומו וטיפש לא רוצים אותך בקהילה קישטא קישטא.
    דרך אגב, quakelive מצליח מאוד והוא באמת משחק טוב, אז תראה איך אכלת ***.

  17. #17
    PuNisHeR PuNisHeR מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    26/09/08
    הודעות
    194
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה ניסיתה להגיד?
    זין? חחח
    קודם כול הומו זה אתה פראייר שקנה את מישחק זה אתה..
    יאללה סעעע לקוד5.. ילד כאפות

    ובכול זאות אין לך מה להגיד אז מה אתה מגיב טמבל?!

  18. #18
    הסמל האישי של Joly
    Joly Joly מנותק מלך.
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    6,125
    קיבל לייק
    212 פעמים
    דוגרי...... נראה משחק חרא.. ממה התלהבות בדיוק? גרפיקה לא הופכת משחק ליותר טוב

  19. #19
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי PuNisHeR צפה בהודעה
    מה ניסיתה להגיד?
    זין? חחח
    קודם כול הומו זה אתה פראייר שקנה את מישחק זה אתה..
    יאללה סעעע לקוד5.. ילד כאפות

    ובכול זאות אין לך מה להגיד אז מה אתה מגיב טמבל?!
    שמישהו יתן לו באן בבקשה ?

  20. #20
    PuNisHeR PuNisHeR מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    26/09/08
    הודעות
    194
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מתלונן מניאק.. חחחחחחחחחחחחח מישהו מוכן לתת לו באן חעחחח.
    הבאן לא יזיז לי .. אני סתם פה בישביל להיסתלבת על ילדי כאפות..
    אמרתי לך כבר..
    אין מה לרשום אז שתוק על תחפור..
    חפש מה לעשות

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. SOLDIER משחק חדש הכי שווה בארץ !!
    על ידי markuzon בפורום משחקי דפדפן - כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18/05/10, 23:39
  2. משחק הדפדפן הכי שווה
    על ידי לוחם בפורום משחקי תפקידים - כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11/07/09, 14:11
  3. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 28/02/09, 16:32
  4. cyberdunk|משחק כדורסל אדיר!! שווה כניסה
    על ידי mmddt בפורום משחקי רשת - כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12/01/08, 02:05
  5. סתכלו משחק יפה וחמוד.. שווה כניסה!
    על ידי Collo בפורום מה שבראש
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 27/05/06, 18:21
eXTReMe Tracker