כמו שאמרתי גם התכוונתי..
CODEMASTERS הצליחו אם הגריד (GRID) מה שאומר הם הולכים להוציא..
FLASHPOINT 2 הראשון גרוע אבל השני הולך להיות בן ****..
אז אני קצת יעשה לכם TEASE אני מחכה לו כבר הרבה זמן..
אין דמו בלחץ בטא.
כמו שאמרתי גם התכוונתי..
CODEMASTERS הצליחו אם הגריד (GRID) מה שאומר הם הולכים להוציא..
FLASHPOINT 2 הראשון גרוע אבל השני הולך להיות בן ****..
אז אני קצת יעשה לכם TEASE אני מחכה לו כבר הרבה זמן..
אין דמו בלחץ בטא.
אהה.. ושלא תחשבו נכון מיגל 18+ יאמנאייאקק.. כול הילדיי 13 12 14 15 הרסו את קהילה של קוד4..
עוד גירוי קטן
למה הראשון גרוע? דווקא ההצלחה שלו הביאה להמשך המשחק, זה היה אחד המשחקים היותר פתוחים בזמנו.
אני עוקב אחרי זה כבר שנייייייייייים אבל זה לא רוצה לצאת :\
הרסו את הקהילה של קוד 4 ?
אף פעם לא היית בקהילה אז איך אתה יודע ?
לך לF.E.A.R עם אתה רואה שם ילד בן 13.. אני חותך תזין.. פעם היתה קהילה של F.E.A.R הכי טובה.. בישראל.. תראה לי אין אחד שמדבר שם במישחק כולם משחקים.. ואומרים לול עם משהו מצחיק..
אבל בישראל זה לא ככה..
זה ככה יא בן זונה יא קמפר יא מניאק.. בלה בלה בלה.. אתה אומר שאתה פרוץץ אומרים לך אני ישחוט אותך יא פרוצניק.. חח איזה רמה הגענו.
כולה מישחק..
בקוד4 אתה מדבר יותר מאשר משחק..
פשוט נגיד ככה..
המישחק קוד4 מעל גיל 18+ אבל בישראל לא שמים על חוק הזה..
וזה מה שמבאס.. בזה.. לא שאני מדבר כמו שוטר אבל זה אמת..
.Victory is empty, there are lessons in defeat
Operation flashpoint 2 הולך ליהיות המשחק של השנה
אני לא מבין למה אתה חושב שהקודם היה מסריח, כי זה ממש לא נכון.
הוא היה משחק טקטי ופתוח עם גראפיקה מעולה וגיימפלי טוב
החוק של מעל גיל 18 הוא חוק שקשה מאוד לרשויות לאכוף. כל ילד יכול לשלוח את אחיו/השכן/החבר מהפורום או אפילו ההורים כדי לקנות לו את המשחק. אם הוא מוריד את המשחק בפרוץ, הוא בכלל לא צריך לשאול אף אחד.המישחק קוד4 מעל גיל 18+ אבל בישראל לא שמים על חוק הזה..
וזה מה שמבאס.. בזה.. לא שאני מדבר כמו שוטר אבל זה אמת..
מי שבאמת צריך לאכוף את זה הם ההורים, שצריכים לפעמים להיות פחות "חברים של הילדים שלהם" ויותר מחנכים.
אבל לומר שקהילה היא גרועה משום שיש בה ילדים מתחת לגיל 18 זו הגזמה פרועה. ישנם כאלה בגיל 15-16 עם יותר בגרות וערכים מאשר בני 18-20. זה לא שאתה מגיע לגיל 18 ומתהפך. חוץ מזה, מי שקילל והפריע בגיל 16, כנראה שימשיך לעשות זאת גם כשיגיע לגיל 18.
!who put the goat in there
נערך בפעם האחרונה על ידי Tamin : 03/03/09 ב 17:20
יאוווווו אני כלכך מחכה שזה יצא כבררררררר.
אמרו ברבעון הראשון של 2009 אבל זה פשוט . לא .יוצא!!!!!
נראה ממש טוב
זה ARMA2 או משהו אחר?
מה ניסיתה להגיד?
זין? חחח
קודם כול הומו זה אתה פראייר שקנה את מישחק זה אתה..
יאללה סעעע לקוד5.. ילד כאפות
ובכול זאות אין לך מה להגיד אז מה אתה מגיב טמבל?!
דוגרי...... נראה משחק חרא.. ממה התלהבות בדיוק? גרפיקה לא הופכת משחק ליותר טוב
מתלונן מניאק.. חחחחחחחחחחחחח מישהו מוכן לתת לו באן חעחחח.
הבאן לא יזיז לי .. אני סתם פה בישביל להיסתלבת על ילדי כאפות..
אמרתי לך כבר..
אין מה לרשום אז שתוק על תחפור..
חפש מה לעשות![]()