Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 26 מתוך 26

אשכול: שאלה|למה השרת לא עובד?

  1. #21
    SeXyBaNg SeXyBaNg מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    28/02/09
    הודעות
    85
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יש הרבה בעיות למה אתם לא יכולים להבין?! חלאס אבל חלאס לחפור מה אתם חושבים שרק אתם רוצים לשחק מה אין לכם חיים חוץ מהמישחק הזה?!!?!?
    "מכור עלק" אז אתה מושפע יותר מידי אחי מה אני יגיד לכם
    תינעלנו או תימחקו ותביאו אדומה למי שמביע עוד פעם ספאם כזה!!
    נערך בפעם האחרונה על ידי SeXyBaNg : 24/03/09 ב 22:58

  2. #22
    orelmanor orelmanor מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/01/09
    שם פרטי
    אוראל
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תעברווווווו איחסוןןןןןןן

  3. #23
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי SeXyBaNg צפה בהודעה
    יש הרבה בעיות למה אתם לא יכולים להבין?! חלאס אבל חלאס לחפור מה אתם חושבים שרק אתם רוצים לשחק מה אין לכם חיים חוץ מהמישחק הזה?!!?!?
    "מכור עלק" אז אתה מושפע יותר מידי אחי מה אני יגיד לכם
    תינעלנו או תימחקו ותביאו אדומה למי שמביע עוד פעם ספאם כזה!! יש בנעוץ!!!
    נעוץ? אני לא רואה, אתה יכול להראות לי בבקשה?

  4. #24
    orelmanor orelmanor מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/01/09
    שם פרטי
    אוראל
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    למה שלא תעברו איחסון וסגרו סיפור אני חזרתי לשרת רק אתמול ואני ישר לא משחק יאלה
    תעברו איחסון או שתיפתרו את הבעיות עם החברת איחסון החברת איחסון צריכה לפצות את השרת
    אז די כבר או שתעברו איחסון וגמרו סיפור או שתדברו עם החברת איחסון כדי ליפתור את הבעיות אי אפשר

  5. #25
    הסמל האישי של y0s
    y0s y0s מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    22/05/07
    הודעות
    2,461
    קיבל לייק
    1 פעמים
    לכל אלה שאומרים חרא איכסון זה על אותו איסוןן שה הפורום עומד והכל זה בחסות Eserv השרתים בין המוובילים בארץ וגם נותנים לכם את זה חינם אז כדי ש דברו יפה כי אתם ממש לא מבינננים

  6. #26
    הסמל האישי של Mr_BaRaKs[T]X[x]ツ
    Mr_BaRaKs[T]X[x]ツ Mr_BaRaKs[T]X[x]ツ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/09/08
    שם פרטי
    ברק
    הודעות
    2,431
    קיבל לייק
    5 פעמים
    ^^
    אתה אמיתי ?
    מאיפה לך לדעת איזה חברה אנחנו מאחסנים מה אתה מזין תשכל ?
    אתה לא מבין אולי eserv לא מאחסנים אותנו.
    למה לדבר שטית ?
    בחים אבל בחים אל תגיד דברים שאתה לא יודע ולא בטוח בהם עצה לחים.
    נ.ב כן יש בעיות בחברת איחסון החרבה מתקנת את זה השרת יחזור שהוא יחוזר אני מקווה כמה שיותר מהר אני לא יפיל תשרת בכונה.
    מי שאמר לעבור חברת איחסון עם אחרי שהשרת ירוץ יהיו בעיות אננחו נעבור שרת.
    כרגע אין לנו מה לעבור.
    נעול

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. למה השרת לא עובד?
    על ידי outlaw בפורום RolePlay
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07/11/09, 19:03
  2. שאלה|למה השרת לא עובד
    על ידי Yoad14 בפורום RolePlay
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27/07/09, 11:52
  3. שאלה| למה השרת לא פתוח O.ם?
    על ידי קליפורד בפורום DeathMatch
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08/07/09, 15:40
  4. הודעה|למה השרת לא עובד?
    על ידי ^_BeN_^ בפורום DeathMatch
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07/05/09, 17:38
  5. למה השרת לא עובד לי??
    על ידי 6435801 בפורום Knight Online
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14/12/06, 20:15
eXTReMe Tracker