אפשר הספר על המשחק ?!
כי לא מבין כלום במשחק הזה ורוצה עזרה..
אפשר הספר על המשחק ?!
כי לא מבין כלום במשחק הזה ורוצה עזרה..
קרדיט לHEKOST על המידע.
EE1
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...pire_Earth.jpg
הוא משחק אסטרטגיה בזמן אמת.המשחק פותח על ידי חברת SIERRA בשנת 2001. במשחק אפשר לשלוט על 21 צבאות.
יצאה גם הרחבה למשחק:Empire Earth: Art of Conquest
.............................. ...............
עידנים
למשחק 15 עידנים, אך האחרון שבהם מאופשר רק בהרחבה:
1. העידן הפרה-היסטורי (500,000 לפני הספירה-30,000 לפני הספירה) - עידן פרימיטיבי מאוד. הצבא משתמש בעיקר באבנים ובאלות עץ.
2.עידן האבן - (30,000 לפני הספירה-3000 לפני הספירה) - בעידן זה מתפתחות הספינות הראשונות והקשתים הראשונים.
3.עידן הנחושת - (3000 לפני הספירה-1000 לפני הספירה) - בעידן זה מתפתחים הסוסים הראשונים והגיבורים הראשונים.
4. עידן הברונזה - (1000 לפני הספירה-500 לספירה) - מתפתחים כלי המצור הראשונים בעידן זה.
5. העידן האפל - (500 לספירה-900 לספירה) - הצבאות יותר חזקים. ניתן לייצר ברברים שיכולים לעבור דרך יערות.
6.ימי הביניים - (900 לספירה-1400 לספירה) - עידן של טירות ומבצרים.
7. ימי הרנסנס - (1400 לספירה-1600 לספירה) - מתפתחים הרובים הראשונים.
8.העידן האימפריאלי - (1600 לספירה-1750 לספירה) - עידן של מלחמות בים, ביצורים ורובים.
9. העידן התעשייתי - (1750 לספירה-1900 לספירה) - מנועי הקיטור שומשו בכל מקום בעידן זה.
10.העידן האטומי (מלחמת העולם הראשונה) - (1900 לספירה-1925 לספירה) - התפתחות המטוסים והטנקים.
11. העידן האטומי (מלחמת העולם השנייה) - (1925 לספירה-1950 לספירה) - התפתחות ניכרת בטנקים ובמטוסים. התפחות בתחום המדעי.
12. העידן האטומי (הזמן המודרני) - (1950 לספירה-2000 לספירה) - ההליקופטרים הראשונים.
13. עידן המידע - (2000 לספירה-2100 לספירה) - רובוטים ולייזר. העידן הזה מתקיים בעתיד.
14. עידן הנאנו - (2100 לספירה-2200 לספירה) - טכנולוגיית הנאנו מתקיימת. הרובוטים מתפתחים.
15. עידן החלל - (2200 לספירה-2400 לספירה) - קיים רק בהרחבה של Empire Earth. החוות עובדות לבד וניתן לייצר מעבורות חלל.
.............................. ...............
משחק רגיל
במשחק רגיל יש אפשרות לשלוט על 21 צבאות, למשל: הממלכה של ישראל, ארצות הברית, יוון, צרפת, אנגליה, גרמניה. ניתן גם ליצור ציוויליצזיות.
אפשר לקבוע את רמת הקושי, כמות המשאבים, גודל המפה, האוכלוסייה המותרת ומספר האזרחים שאיתם מתחיל השחקן לשחק.
.............................. ...............
גיבורים
גיבורים הן יחידות רגילות המקבלות מענק והופכות חזקות יותר מן האחרות. גיבורים מתאפשרים בכל רמה.
ניתן לבנות אחד מן הגיבורים הללו מעידן הנחושת, ולפתח כל גיבור בכל שלב שעוברים
בין הגיבורים ניתן למצוא את אלכסנדר הגדול, חניבעל, יוליוס קיסר, נפוליאון, ויליאם הראשון (הכובש) ואוליבר קרומוול
.............................. ...............
משימות
במשימות יש אפשרות של שליטה ב4 ציוויליזציות:
1. יוון העתיקה
2. אנגליה
3. גרמניה
4. רוסיה
העלילה של יוון העתיקה:
הסיפור של יוון מתחיל בעידן הפרה היסטורי.
חמש המשימות הראשונות מספרות על עליית יוון לגדולה. בין המשימות אפשר למצוא את מלחמת טרויה ואת המלחמה הפלופונסית. שלוש המשימות האחרונות בעלילה של יוון מספרות על כיבושיו של אלכסנדר הגדול. הכיבושים מתחילים ביוון, עוברים לארץ ישראל ומסתיימים בבבל ובפרס
העלילה של אנגליה
כמעט כל המשימות האנגליות קשורות בעימותים עם צרפת. בשלוש המשימות הראשונות משתתף הגיבור ויליאם הכובש. שלושת המשימות לאחר מכן נערכות בזמן הפלישה לצרפת במלחמת מאה השנים והשתיים שלאחר מכאן נערכות נגד נפוליאון.
העלילה של גרמניה
ארבע המערכות הראשונות נערכות במלחמת העולם הראשונה. הגיבור הגרמני הוא הברון האדום. רוב המשימות בחלק הראשון נערכות בצרפת. המשימות האחרונות נערכות בזמן הרייך השלישי.
העלילה של רוסיה
העלילה של רוסיה מתרחשת בעתיד - במאה ה-20 ה-21 ה-22 ו-23. בעידנים אלו שולטים הרובוטים. שם המטרה ליצור רוסיה חדשה לגמרי.
.............................. ...............
יצירת משחק
אפשר ליצור מפות על ידי עורך המפה שנמצא במשחק וגם ליצור סרטים. אפשר בעורך של המשחק לבטל עידנים, ועל-ידי כך למנוע מהשחקן להתקדם מעבר לרמה מסוימת.
.............................. ...............
דרישות מערכת מינימליות
חלונות 98,2000,ME,XP
פנטיום 2 ומעלה.
64MB RAM
550MB מקום פנוי בדיסק קשיח.
.............................. ...............
קישורים חיצונים
האתר של EMPIRE EARTH (http://www.vugames.com/product.do?gamePlatformId=361)
האתר הרשמי של Empire Earth (http://empireearth.sierra.com/home.html)
.............................. ...............
קרדיט לאתר "ויקיפדיה" על המידע.
עוד שתי כתבות:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3004052,00.html (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3004052,00.html)
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/ma...580&sc=0&ss c=0 (http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/ma...580&sc=0&ssc=0) EE2
מידע על Empire Earth 2
Empire Earth 2 יוכלו השחקנים לשלוט ב-14 תרבויות שונות, כולל הבריטית, התורכית, היוונית והאמריקנית, שכל אחת מתפרשת על פני 10,000 שנה, המחולקות ל-15 עידנים. יהיה זה משחק מורכב ממש כמו קודמו, שקיבל שבחים על הכיסוי ההיסטורי הנרחב והגיוון הרב שהציג.
EE2 יכלול כ-20 יחידות בלעדיות לכל אומה, כמו גם 25 בניינים יחודיים לכל אחת, עם אפשרות לבחור בין שלושה קמפיינים שונים לשחקן יחיד ולא מעט אפשרויות של ריבוי משתתפים.
כמו קודמו (של EE 1), גם EE2 מוביל את השחקן דרך שלבים קבועים בציוויליזציה האנושית. כאן נמצא יתרונו הגדול: אם נמאס לכם לשחק בתקופה מסוימת, תוכלו לדלג לעידן הבא, ולשנות כמעט לחלוטין את הסביבה, הטכנולוגיה, כלי הנשק והאפשרויות הטקטיות. בין לבין תעברו את מרבית המלחמות הגדולות בהיסטוריה, תבנו אנדרטאות ופירמידות, ותקימו ותפילו משטרים גדולים.
ההתקדמות בין העידנים אינה קלה. בכל עידן צריך להגן על ההתיישבות, כך שלא מעט מאמצים מתבזבזים על חקירת האזור, בניית כוח צבאי והגנה על מבנים - אבל המאמץ העיקרי הוא אקדמי. ככל שתבנו יותר אוניברסיטאות ומוסדות לימוד, כך תצברו יותר נקודות אקדמיות, משאב חשוב לא פחות ממזון או אבנים.
את הידע תוכלו להשקיע בשלושה כיוונים: שתלטני, כלכלי וצבאי, המספקים יתרונות בהתיישבות, ניהול משאבים ויחידות לוחמות, בהתאם. רק אחרי שצברתם מספיק ידע על אותו עידן תוכלו לעבור לעידן הבא, ולהתקדם אל עבר העתיד.
לעזרתם של הצבאות הלוחמים בא "מסך המלחמה", בו מוצגת מפת הקרב כולה, מחולקת לטריטוריות הצבועות לפי הצבא השולט בהן. שם ניתן להכין מראש תוכניות עתידיות, לתת לכוחות הנחיות מסובכות שניתן להפעילן בלחיצת כפתור, ולנהל את מרבית ענייני ההתיישבות מבעוד מועד. צריך רק לשרטט חיצים עבור תנועת היחידות, ולסמן איקסים במקומות בהם יש להתקיף, והמשחק יתרגם הכל לפקודות מדויקות - שולחן חול אולטימטיבי.
מלבד השימושיות הרבה שיש למסך המלחמה במשחק לשחקן יחיד, בריבוי שחקנים הוא מאפשר תכנון אסטרטגי שלא נראה כמותו: את השרטוט שעל פני המפה ניתן לשלוח לשחקנים האחרים, כך שיופיע במיני-מפה שלהם בממשק הראשי, וכך לארגן מהלכים משותפים. לדברי דייויס, בכל משחק בו השתמש בתכנית לחימה והצד השני לא - הוא ניצח.
EE2 מאזן בצורה מוצלחת בין כלי הנשק לכוחות השונים. בניגוד למשחקים אחרים, בהם נשק בלתי קונבנציונלי הוא כלי הרתעה סופני - הגעה של אחת האומות ב-EE2 לעידן האטומי לא מעידה על סוף המשחק. איזונים עדינים מאפשרים לשחקנים מנוסים לשרוד פצצת אטום.
הממשק של EE2 שופר משמעותית. למשל, במקום לפקח על איכרים בודדים, אפשר להשתמש בסרגל כלים פשוט בתחתית המסך, שמאפשר לגרור צלמיות של איכרים ולהעבירם ממטלה למטלה. מעכשיו ניתן לשנות את המערכת הכלכלית כולה בכמה לחיצות פשוטות.
סרגל הכלים מכיל גם מיני-מפה רגילה בפינה הימנית, וגם חלון קטן משמאל ובו תמונה "חיה" של המתרחש במקום אחר במפה. ניתן אפילו להקצות פקודות ישירות לחלון ולחסוך בכך את ה"טיולים" בין שני מוקדי עניין בתצוגה הראשית.
ואי תודה
ומה אתם משחקים 1 או 2?
נראה לי שאנחנו משחקים ב1...
תוריד מפה יש לינקיה של המשחק זה מה שאנחנו משחקים