Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

אשכול: פרסום|NRG-500 משופר שמצאתי בשרת

  1. #1
    הסמל האישי של Twixer
    Twixer Twixer מנותק אחראי קטגורית גרפיקה ועיצוב
    תאריך הצטרפות
    28/10/08
    שם פרטי
    נ
    הודעות
    3,561
    קיבל לייק
    1094 פעמים

    פרסום|NRG-500 משופר שמצאתי בשרת

    מצאתי NRG-500 משופר בשרת satla-zone dm..
    איפשהוא בשיגור /alp
    הינה תמונות:




  2. #2
    הסמל האישי של Bar
    Bar Bar מנותק אחראי קהילה
    תאריך הצטרפות
    31/01/09
    הודעות
    7,305
    קיבל לייק
    744 פעמים
    חח..

    ניצן נראלי שזה סקין...

    לא אהבתי אותה בכלל. מכוערת כזאת :/

  3. #3
    Gal Gal מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    27/10/08
    הודעות
    7,419
    קיבל לייק
    236 פעמים
    זה לא סקין גם אני ראיתי את זה וחיפשתי שעה מוסך לשיפור אופנועים XD

  4. #4
    הסמל האישי של Twixer
    Twixer Twixer מנותק אחראי קטגורית גרפיקה ועיצוב
    תאריך הצטרפות
    28/10/08
    שם פרטי
    נ
    הודעות
    3,561
    קיבל לייק
    1094 פעמים
    לא שיפרתי וזה לא סקין..
    מצאתי איפשהוא בalp/

  5. #5
    הסמל האישי של Ma[M]uTa
    Ma[M]uTa Ma[M]uTa מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    12/04/09
    שם פרטי
    רוי
    הודעות
    1,562
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מצאתי את זה ממזן מזמן יאו לפני המון זמן לפניכם! ומצאתי את זה אני זוכר חנוי ב carpark/
    אפשר למצוא את זה בכל מקום זה כל פעם במקום אחר...

נושאים דומים

  1. פרסום||השרדות על NRG-500
    על ידי inonka7 בפורום מדיה, מודים וסקינים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16/09/11, 17:19
  2. מדריך קטן + (פרסום איזור NRG-500)
    על ידי Skuri בפורום DeathMatch
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 20/08/11, 01:54
  3. פרסום | עוד סקין חדש NRG-500 שחור
    על ידי RendoM בפורום מדיה, מודים וסקינים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 17/02/09, 13:57
  4. פרסום|«¥°•~סקין NRG-500 חדש~•°¥»
    על ידי RendoM בפורום מדיה, מודים וסקינים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 11/02/09, 23:45
  5. פרסום|שיחה בין שתי סטלנים בשרת
    על ידי Mister_M בפורום DeathMatch
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 29/01/09, 11:12
eXTReMe Tracker