חח..
ניצן נראלי שזה סקין...
לא אהבתי אותה בכלל. מכוערת כזאת :/
זה לא סקין גם אני ראיתי את זה וחיפשתי שעה מוסך לשיפור אופנועים XD
לא שיפרתי וזה לא סקין..
מצאתי איפשהוא בalp/
מצאתי את זה ממזן מזמן יאו לפני המון זמן לפניכם! ומצאתי את זה אני זוכר חנוי ב carpark/
אפשר למצוא את זה בכל מקום זה כל פעם במקום אחר...