עלה והצלח בחייך![]()
עלה והצלח בחייך![]()
בהצלחה יגאל !!!!
אני אף פעם לא ישכח אותך
היית אחלה חבר ואחלה שחקן ומקווה שתהנה שמה
אגב, עוד לא הבנתי, מה זאת פנימייה צבאית ולמה אתה הולך לשם? :S
אני לא כ"כ מכיר אותך אבל בהצלחה בהמשך הדרך.
![]()
fuck off
![]()
יגאל ): אפילו את RUZREZ אתה לא מזכיר.. היתדרדרת..
P:
3> GL בפנימיה.
תתפוס שם בחורות אל תהיה ביישן פנימיה זה הדבר![]()
רק לפני הצבא לעשות טורנויות ולסגור זה לא כייף !
KRIVEDKA
לא סוגרים בפנימיות....וטורנויות רק על המבנה מגורים....וכיתות אולי...
אני לא מכיר אותך אבל בצלחה בהמשך [=
מי אתה בכלל :S
יגאלה אחי בהצלחה בכמה פעמים שיצא לי לשחק איתך HC אתה אחלה בן אדם ושחקן
GL HF
יגאל אוהבים אותך ..
שתגיע לצבא אל תתפשר !
רק סניפר
בייי נתגעגע :,(![]()