Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 46

אשכול: פורש בעוד פחות משבוע.

  1. #21
    roma roma מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    21/07/09
    שם פרטי
    roman
    הודעות
    109
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עלה והצלח בחייך

  2. #22
    הסמל האישי של Carrier_
    Carrier_ Carrier_ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    13/02/09
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בהצלחה יגאל !!!!
    אני אף פעם לא ישכח אותך
    היית אחלה חבר ואחלה שחקן ומקווה שתהנה שמה

    אגב, עוד לא הבנתי, מה זאת פנימייה צבאית ולמה אתה הולך לשם? :S

  3. #23
    sHock sHock מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    01/07/09
    שם פרטי
    סנדלים
    הודעות
    648
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני לא כ"כ מכיר אותך אבל בהצלחה בהמשך הדרך.

  4. #24
    הסמל האישי של Unitech
    Unitech Unitech מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    03/08/08
    הודעות
    798
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Carrier_ צפה בהודעה
    בהצלחה יגאל !!!!
    אני אף פעם לא ישכח אותך
    היית אחלה חבר ואחלה שחקן ומקווה שתהנה שמה

    אגב, עוד לא הבנתי, מה זאת פנימייה צבאית ולמה אתה הולך לשם? :S
    החלטה אישית שלו,תפסיקו להציק לו...

  5. #25
    הסמל האישי של Fugitive
    Fugitive Fugitive מנותק Village leader
    תאריך הצטרפות
    04/05/08
    הודעות
    1,222
    קיבל לייק
    0 פעמים
    fuck off

  6. #26
    AdApt AdApt מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    27/09/08
    הודעות
    157
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Fugitive צפה בהודעה
    fuck off
    3> (ההודעה שהכנסת קצרה מדי. אנא הארך את הודעתך ל-3 תווים לפחות.) WAALAK ATAAAA

  7. #27
    הסמל האישי של Coconut
    Coconut Coconut מנותק The clutcher
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Palma צפה בהודעה
    זה כמו הפנימייה הצבאית לפיקוד בחיפה ,
    גם אני מתכנן בסוף השנה הזאת לעזוב לשם
    צריך ביצים , מסתבר שיש לך ;)
    גם אני חשבתי ללכת לשם, אבל לא רציתי לעזוב את הבצפר שלי, אז לא הלכתי :]

    בהצחלה!

  8. #28
    RUZREZ RUZREZ מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    02/05/08
    הודעות
    1,406
    קיבל לייק
    2 פעמים
    יגאל ): אפילו את RUZREZ אתה לא מזכיר.. היתדרדרת..

    P:

    3> GL בפנימיה.

  9. #29
    KrivedkA KrivedkA מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    24/06/09
    שם פרטי
    יבגני
    הודעות
    134
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תתפוס שם בחורות אל תהיה ביישן פנימיה זה הדבר
    רק לפני הצבא לעשות טורנויות ולסגור זה לא כייף !

  10. #30
    Angerfist Angerfist מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    02/05/08
    הודעות
    602
    קיבל לייק
    0 פעמים
    KRIVEDKA
    לא סוגרים בפנימיות....וטורנויות רק על המבנה מגורים....וכיתות אולי...

  11. #31
    הסמל האישי של Maor^^
    Maor^^ Maor^^ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    15/12/08
    הודעות
    771
    קיבל לייק
    1 פעמים
    אני לא מכיר אותך אבל בצלחה בהמשך [=

  12. #32
    הסמל האישי של jojoz0r
    jojoz0r jojoz0r מנותק מנהל בכיר בויגיימס #2
    תאריך הצטרפות
    28/12/08
    הודעות
    1,410
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מי אתה בכלל :S

  13. #33
    qzeey qzeey מנותק ניצב ראשי
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    1,229
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי mr_holerious צפה בהודעה
    מי אתה בכלל :S
    Mushpalizem

  14. #34
    הסמל האישי של --Kenji
    --Kenji --Kenji מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    06/04/09
    הודעות
    1,412
    קיבל לייק
    18 פעמים
    יגאלה אחי בהצלחה בכמה פעמים שיצא לי לשחק איתך HC אתה אחלה בן אדם ושחקן
    GL HF

  15. #35
    glro glro מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/12/08
    הודעות
    177
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יגאל אוהבים אותך ..
    שתגיע לצבא אל תתפשר !
    רק סניפר

  16. #36
    BoZoM BoZoM מנותק ™ BoZoM Knife
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Bishop צפה בהודעה
    יגאלה אחי בהצלחה בכמה פעמים שיצא לי לשחק איתך HC אתה אחלה בן אדם ושחקן
    GL HF
    LOL

  17. #37
    הסמל האישי של ReijQw1TT
    ReijQw1TT ReijQw1TT מנותק ex-matanhy
    תאריך הצטרפות
    22/06/08
    הודעות
    1,209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי glro צפה בהודעה
    יגאל אוהבים אותך ..
    שתגיע לצבא אל תתפשר !
    רק סניפר
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

  18. #38
    Nipple Nipple מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    16/10/08
    הודעות
    9
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי glro צפה בהודעה
    יגאל אוהבים אותך ..
    שתגיע לצבא אל תתפשר !
    רק סניפר
    חחחחחחחחחחחח אני בוכההההה חחחחחחח


    יגאל אוהבים אותך
    מקווים שתצליח ותהנה !!!
    בלי RAGIM על המפקד, ישר שאתה נכנס לפנימיה תעשה 1 4 שלא יתפסו לך סנייפר! ותבקש מחבר קונפיג טוב!!
    אם אתה מתעצבן B43 וTEAMKILL זה כבר לא מותר! זה אסור!

    תודה שהבאת אותי ואת מתן מHC )

    בהצלחהה D::

  19. #39
    הסמל האישי של normanush
    normanush normanush מנותק NightCup Cheater
    תאריך הצטרפות
    14/03/08
    הודעות
    711
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בייי נתגעגע :,(

  20. #40
    KrivedkA KrivedkA מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    24/06/09
    שם פרטי
    יבגני
    הודעות
    134
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Angerfist צפה בהודעה
    KRIVEDKA
    לא סוגרים בפנימיות....וטורנויות רק על המבנה מגורים....וכיתות אולי...
    מה לא סוגרים עושים 11 3 זה לא סגירה? וכל תורנות שהיא זה טורנות אעני יודע שזה לא כמו בצבא אבל זה בכ ל זאת חרא !

נושאים דומים

  1. -=NeO=- פורש
    על ידי stam ze בפורום Tactical Ops
    תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 24/08/05, 12:28
  2. פורש לכמה ימים
    על ידי dr.death בפורום Tactical Ops
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18/07/05, 14:36
  3. פורש לCZ
    על ידי FireWall בפורום Tactical Ops
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 09/07/05, 16:02
  4. בידור זול מאת פורש מן וקילדר
    על ידי KilderSlive בפורום Tactical Ops
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08/07/05, 11:05
  5. פורש
    על ידי AvigdOr.GT- בפורום Tactical Ops
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25/05/05, 18:19
eXTReMe Tracker