mx518 ve g5 ze oto davar kimat
rak izuv shone ve la g5 yesh mishkolot ^sheze harta^
g9 zo halalit ve matima rak lesahkanim im yadain gdolot
razer DA hu bemet ahbar tov. yesh lo et hayshan amishak ahi tov ben kol ahbarey agaming sheani mekir.
im ata pogea ahi taamin li kne leha ahbar gam be 40 shekel.
im baleha "leitapnek" kne leha razer DA
im tirze ezra legabey kol aziud sheata roze liknot SEND PM
SEE YA
דביר אני שוב אומר אם אתה הולך על עכבר, אז לך כבר על הכל, קנה גם פאד של STEELSERIES...
gimel הציע לי לקנות כאלו..
כה באמת כדאי לך פאד דביר...
לאלה שלא הבינו אני לא רוטשילד
אין לי כסף לקנות גם וגם מה אני מייק ?
לפי מה שהבנתי מייק עובדה וקונה מכספו -_-
ולדעתי דביר פאד זה חלק חשוב
וSTEEL SERIES מוכרים פאדים זולים יחסית וממש טובים
שמע אם אתה משקיע תשקיע עד הסוף...
200 שקל וגם זה לא בטוח יקבל אישור מאבא חחחחחחחחחחחחחחחח
לגבי מייק שקונה מכספו האישי התכוונתי לזה אני לא עובד ..
אם הייתי עובד לא הייתי מבקש מאבא ואמא תאמין לי :]
זה לא היה 250 שקל?
תראה אחי כמו שאמרו עם אתה פוגע טוב עם העכבר קנה לך איזה פד של razer
razer eXacMat משו אני ממליץ עליו
אבל בנוגע לפד חשוב שתקנה פאד גם לפי המקום על השולחן.
אוזניות אתה יכול אפילו לקנות razer pirnha או אפילו steelseries 4H.
וואלה לא יודע מה איתך
רציתי בהתחלה לקנות G5 ושקניתי MX518 התבאסתי רצחחחח
אבל התרגלתי אליו וכוס אמא של G5
G5 שם של עכבר מסריח חחח
MX518 שם של עכבר קטלני
אבל שתיהם מכוערים אני מעדיף לחכות טיפה וללכת על משהו יותר איכותי לדעתי :]
נראה אני לא סגור על כלום אני צריך להתדיין עם אבא שלי D: