השעה 9 מה נהיה חברה..?
השעה 9 מה נהיה חברה..?
יא בנזונה אשכנזי מסריח לך תלקק תכוס הוורוד של אחותך האשכנזית הזאת מה זה מרוקאי בשקל אה?!
מצידי ירד לי הכל שלא ירד על הדת שלי
וואיי שיחזור כבר השרת משעמם תחת![]()
חזר תינעלו פה
חזר, נעול