Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 23 מתוך 23

אשכול: אנחנו שרוטים רצח...

  1. #21
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי X-type
    "די לחירטוטים"


    :up: :up: :up:

  2. #22
    hezi` hezi` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    16/07/05
    הודעות
    2,658
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יגאל איזה חתימה הרגת אותי

  3. #23
    TheThing TheThing מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    30/09/05
    הודעות
    658
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה אתם לא מאמינים??
    גם אני הייתי איתם...הוא שכח לספר לכם את הקטע שבא אלינו מסוק של מנאיקים....ואז במקרה היה לנו ככה איזה טיל לאו מהמחסן גם....והפלנו את המסוק ואז באה משאית משוריינת וירו בנו.....כן כן זה הכול קרה!!
    לא מאמינים...?? בעיה שלכם...

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. איזה רוצחים אנחנו...
    על ידי GaLaXy בפורום Tactical Ops
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 12/08/05, 08:35
  2. תגובות: 45
    הודעה אחרונה: 02/08/05, 17:46
  3. חח הסרטון הראשון שלי גרוע רצח חחח
    על ידי BlacK^Anac0nDa בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22/07/05, 19:12
  4. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 03/06/05, 16:54
  5. מצחיק רצח
    על ידי GarGaMeL- בפורום Tactical Ops
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 26/03/05, 02:51
eXTReMe Tracker