במקור פורסם על ידי X-type
:up: :up: :up:
במקור פורסם על ידי X-type
:up: :up: :up:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יגאל איזה חתימה הרגת אותי
מה אתם לא מאמינים??
גם אני הייתי איתם...הוא שכח לספר לכם את הקטע שבא אלינו מסוק של מנאיקים....ואז במקרה היה לנו ככה איזה טיל לאו מהמחסן גם....והפלנו את המסוק ואז באה משאית משוריינת וירו בנו.....כן כן זה הכול קרה!!
לא מאמינים...?? בעיה שלכם...