Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 29 מתוך 29

אשכול: סטלה , סטלה , סטלה ...

  1. #21
    הסמל האישי של Skuri
    Skuri Skuri מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    31/03/11
    שם פרטי
    רון
    הודעות
    7,436
    קיבל לייק
    775 פעמים
    תוריד תמשחק ובוא לשרת.
    בוא נראה תרמה שלך ב2-2 למה מהקרבות שעשיתי איתך, אתה לא משהו..
    נערך בפעם האחרונה על ידי Skuri : 15/08/11 ב 22:10

  2. #22
    הסמל האישי של Twixer
    Twixer Twixer מנותק אחראי קטגורית גרפיקה ועיצוב
    תאריך הצטרפות
    28/10/08
    שם פרטי
    נ
    הודעות
    3,561
    קיבל לייק
    1094 פעמים
    יש לי חברים , חברות עניינים , אני לא תקוע כל היום מול המחשב .
    יא שפיץץץ אחי איך עשית את זה?!
    נערך בפעם האחרונה על ידי Twixer : 15/08/11 ב 21:29
    X_SniperPro_X, iDunk, Korra ו-1 אחרים אוהבים את זה.

  3. #23
    Sheepsi Sheepsi מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    14/03/09
    שם פרטי
    שיפסי
    הודעות
    1,507
    קיבל לייק
    69 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ScatMan צפה בהודעה
    טוב מספיק, איילון נמאס לי ממך.
    אתה כל כך מזיין פה את השכל, בדרך כלל באשכולות מסוג כזה אני שותק ולא מגיב אבל פה אני חייב כי כבר עברת את הגבול!
    קודם כל השקרים שלך, מה אתה מזיין את השכל שלך שרצית לעבור לקהילה אחרת פרשת, אנחנו תפסנו אותך משחק בקהילה אחרת והעפנו אותך מאדמין לכל הרוחות, אחרי שבועיים חזרת על ארבע ובכית כמו ילד קטן שאתה מצטער על הטעות שלך ושאתה ורצה לחזור לאדמין אז אל תזיין את השכל.
    דבר שני בחופש הגדול של שנה שעברה זאת הייתה התקופת שפל של השרת, השנה השרת במצב הרבה הרבה יותר טוב יחסית לשנה שעברה, אז אל תבלבל במוח.
    לתת ניעור? למה מי אתה בכלל? לא תתיקע בקהילה שלך ושב שם בשקט, מה אתה בא לפה כל כמה חודשים תוקע תגובות לא קשורות בפורום RP שאתה לא משחק שם וספק אם אתה יודע RP בכלל ובא לפה לפורום DM ונותן פה כל מיני עובדות 'היסטוריות' ששוות לתחת שלי ומנסה להטיף פה לאנשים למה מה קרה?
    מה אתה משחק כאילו פרשת רואים שאתה מת לחזור ואין לך ביצים הרי רק לפני כמה חודשים נשקת לגיל 15 ואתה כל הזמן מראה נוכחות פה, אז תפסיק עם המשחקים האלה.
    גם כל התגובות שלך שלך כאילו שאתה איזה משהו חש פה על כולם, דוגמא?



    "ילדודס" מה אתה משחק אותה איזה משהו כאילו אתה נשוי + ילדים שעבר כבר את כל החיים, אתה כולה ילד ש"נושק" לגיל 15 אז שב בצד ושתוק, וזאת פעם אחרונה שאתה בא "לנער" פה אנשים.
    YO MR HANKEY WASSSSSSUUUUUUUPPPPPPPP

  4. #24
    הסמל האישי של Korra
    Korra Korra מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    24/05/10
    הודעות
    1,641
    קיבל לייק
    169 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Twixer צפה בהודעה
    יש לי חברים , חברות עניינים , אני לא תקוע כל היום מול המחשב .
    יא שפיץץץ אחי איך עשית את זה?!
    חחח קרעת אותי

    ציטוט במקור פורסם על ידי _HuNTeR_ צפה בהודעה
    טוב שמישהו ינעל את הנושא הזה-גם ככה עוד חודש הוא יפתח אחד חדש והסיפור יתחיל שוב-בואו נשמור אנרגיות לחודש הבא.
    אתה לא מבין כמה אתה צודק בהודעה הזאת , כל משפט חקוק בסלע

  5. #25
    הסמל האישי של RapeJoiNt
    RapeJoiNt RapeJoiNt מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    13/12/09
    שם פרטי
    אלון
    הודעות
    4,892
    קיבל לייק
    580 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי _AtaR_ צפה בהודעה
    שמע נהיית גם בדרן בנוסף לכל החרא מסביב ?
    בקיצור באמת תנעלו פה את האשכול אני אמרתי את מה שהייתי צריך להגיד , ואם אתם חושבים שמישהו פה הוזיז לי שערה על הראש אז אתם טועים , שבוע טוב.
    אפחד לא בא להזיז לך שערה על הראש ולא שערה על הביצה תמשיך בפוזה שלך
    Yonatan אוהב את זה.

  6. #26
    הסמל האישי של Yonatan
    Yonatan Yonatan מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    08/10/10
    שם פרטי
    יונתן
    הודעות
    4,583
    קיבל לייק
    445 פעמים
    נו סקורי מה העניין?
    הגבת פה איזה 10 הודעות ולא יכולת לנעול תנושא?
    Korra אוהב את זה.

  7. #27
    הסמל האישי של Korra
    Korra Korra מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    24/05/10
    הודעות
    1,641
    קיבל לייק
    169 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי TpLink צפה בהודעה
    נו סקורי מה העניין?
    הגבת פה איזה 10 הודעות ולא יכולת לנעול תנושא?
    אני חושב שהוא מחכה לתמיר (חמוס)/גל/בר שינעלו את האשכול.. כמו שאתה רואה גל גם הגיב ולא נעל אז מן הסתם סקורי לא ינעל ככה כנראה יש להם סיבה להשאיר.. או שאני טועה..

  8. #28
    הסמל האישי של MaGnuM
    MaGnuM MaGnuM מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    28/12/09
    שם פרטי
    אילון
    הודעות
    5,218
    קיבל לייק
    202 פעמים
    סקורי בשביל פישר כמוך אני לא יוריד את המשחק שוב .
    אגב ניצן לא ידעתי שאתה זין ... חחחח ות'אמת לכל האלה שיושבים כל היום מול המסך לא בטוח שישששששששששששששששששששששששששששששש מותקקק...
    קיצר תנעלו ת'אשכול , נתראה בחודש הבא .

  9. #29
    הסמל האישי של Skuri
    Skuri Skuri מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    31/03/11
    שם פרטי
    רון
    הודעות
    7,436
    קיבל לייק
    775 פעמים
    נתראה מתוק, נעול
    RapeJoiNt ו-_InterSyS_ אוהבים את זה.

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. אשכרה סיפור סטלה
    על ידי KilderSlive בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26/09/05, 14:31
  2. לא בדיוק סטלה אבל קטע מצחיק
    על ידי Prophet בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18/09/05, 18:51
  3. לא סטלה אבל אחד המצחיקים כנסו !
    על ידי BlacK^Anac0nDa בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 23/08/05, 11:22
  4. לא יודע אם זה כזה סטלה אבל
    על ידי Ludacris בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13/08/05, 08:13
eXTReMe Tracker