טוב מספיק, איילון נמאס לי ממך.
אתה כל כך מזיין פה את השכל, בדרך כלל באשכולות מסוג כזה אני שותק ולא מגיב אבל פה אני חייב כי כבר עברת את הגבול!
קודם כל השקרים שלך, מה אתה מזיין את השכל שלך שרצית לעבור לקהילה אחרת פרשת, אנחנו תפסנו אותך משחק בקהילה אחרת והעפנו אותך מאדמין לכל הרוחות, אחרי שבועיים חזרת על ארבע ובכית כמו ילד קטן שאתה מצטער על הטעות שלך ושאתה ורצה לחזור לאדמין אז אל תזיין את השכל.
דבר שני בחופש הגדול של שנה שעברה זאת הייתה התקופת שפל של השרת, השנה השרת במצב הרבה הרבה יותר טוב יחסית לשנה שעברה, אז אל תבלבל במוח.
לתת ניעור? למה מי אתה בכלל? לא תתיקע בקהילה שלך ושב שם בשקט, מה אתה בא לפה כל כמה חודשים תוקע תגובות לא קשורות בפורום RP שאתה לא משחק שם וספק אם אתה יודע RP בכלל ובא לפה לפורום DM ונותן פה כל מיני עובדות 'היסטוריות' ששוות לתחת שלי ומנסה להטיף פה לאנשים למה מה קרה?
מה אתה משחק כאילו פרשת רואים שאתה מת לחזור ואין לך ביצים הרי רק לפני כמה חודשים
נשקת לגיל 15 ואתה כל הזמן מראה נוכחות פה, אז תפסיק עם המשחקים האלה.
גם כל התגובות שלך שלך כאילו שאתה איזה משהו חש פה על כולם, דוגמא?
"ילדודס" מה אתה משחק אותה איזה משהו כאילו אתה נשוי + ילדים שעבר כבר את כל החיים, אתה כולה ילד ש"נושק" לגיל 15 אז שב בצד ושתוק, וזאת פעם אחרונה שאתה בא "לנער" פה אנשים.