חחח טמבל אתה באמא שלי
שמו לך משו במצה
חחח טמבל אתה באמא שלי
שמו לך משו במצה
הוא אמר את זזה בצחוק מה אתה מיתעצבן !במקור פורסם על ידי DoNKinho
תוריד לא את הבאן ....
![]()
במקור פורסם על ידי Cr4zY^De4moN
ראסמי...במקור פורסם על ידי DoNKinho
רעי כל פסח בתגבורים בטח
בגלל זה :]
חח בונא כמה בטלנים יש פה תאכלו מצה עם שוקולד וזהוא =] .
לא לסמים!
נכון צודק תמיד יש את המניאק שבא עם מצה עם שוקלד לבית הספר! זה מבאס :\
חחחחחחחחחחחחחחח אין המיכה הזה שרוט ורעי כנראה שאין אצלכם בבית אריה לחם אז אוכלים מצותבמקור פורסם על ידי 7BAR
![]()