וואלה אני יכול לרשום לך... היתה לי את אותו הבעיה כמו שלך וגם אצלי לי ולחברה שלי היה שנתיים אז זה יותר מסובך חח
וואלה אני יכול לרשום לך... היתה לי את אותו הבעיה כמו שלך וגם אצלי לי ולחברה שלי היה שנתיים אז זה יותר מסובך חח