שחר תשימו במועדון הזה אנשים שאתה מכיר וסומך עליהם
שחר תשימו במועדון הזה אנשים שאתה מכיר וסומך עליהם
az kaha pashut kulam yekablu sisma, ve ma asita be ze?Originally posted by Dr.HoFFmAn@Aug 17 2005, 10:25 PM
תגידו מה חשבתם באמת שחבר אחד יהיה באלקב והשני לא והוא לא יתן לו ?!
בגלל זה אני אמר להביא לכולם בפורום ססמא וגישה לקלאב
ככה לא יהיו ריבים , אלא אם מישהו יהיה צ'יטר או משהו להעיף אותו
אבל אפשר לתת הזדמנויות אני מבין את אלה שמתעצבנים שהם לא נמצאים..
az kaha pashut kulam yekablu sisma, ve ma asita be ze? [/b][/quote]Originally posted by insan1ty+Aug 18 2005, 07:10 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (insan1ty @ Aug 18 2005, 07:10 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Dr.HoFFmAn@Aug 17 2005, 10:25 PM
תגידו מה חשבתם באמת שחבר אחד יהיה באלקב והשני לא והוא לא יתן לו ?!
בגלל זה אני אמר להביא לכולם בפורום ססמא וגישה לקלאב
ככה לא יהיו ריבים , אלא אם מישהו יהיה צ'יטר או משהו להעיף אותו
אבל אפשר לתת הזדמנויות אני מבין את אלה שמתעצבנים שהם לא נמצאים..
...
כולם יכולים להכנס ונותנים באן לצ'יטרים..
לא מזכיר משהו ?
שניה אני יזכר איך קוראים לזה.. אאה PUBLIC !?
גם אני :[Originally posted by Ga[L]aXy@Aug 17 2005, 06:28 PM
מה שבטוח זה לא אני... :\
עריכה:
אני עדיין לא נכנסתי אפילו O_o
az kaha pashut kulam yekablu sisma, ve ma asita be ze? [/b][/quote]Originally posted by insan1ty+Aug 18 2005, 07:10 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (insan1ty @ Aug 18 2005, 07:10 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Dr.HoFFmAn@Aug 17 2005, 10:25 PM
תגידו מה חשבתם באמת שחבר אחד יהיה באלקב והשני לא והוא לא יתן לו ?!
בגלל זה אני אמר להביא לכולם בפורום ססמא וגישה לקלאב
ככה לא יהיו ריבים , אלא אם מישהו יהיה צ'יטר או משהו להעיף אותו
אבל אפשר לתת הזדמנויות אני מבין את אלה שמתעצבנים שהם לא נמצאים..
לא ככה כל מי שבפורום יקבל ססמא
ואני מאמין שכל מי שבפורום אפשר לסמוך עליו..
עבר כבר שנה וחצי @##!@Originally posted by DM@Aug 17 2005, 06:27 PM
שחר למה אתה צריך לעבור את כל הסבל שעברתי לפני שנה וחצי עם הסיפור הזה? אתה עוד צעיר, לא חראם??.
סעמק אז כמה זמן אני משחק :|
למשל עם ישראל לא היה בקלאב הייתי נותן לו תסיסמא ככה היה פעם שעברה (:
הייתי משפשף אותו ביחד איתי לסרבר D:
עבר כבר שנה וחצי @##!@Originally posted by AsSaUlT`afik+Aug 18 2005, 01:16 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AsSaUlT`afik @ Aug 18 2005, 01:16 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DM@Aug 17 2005, 06:27 PM
שחר למה אתה צריך לעבור את כל הסבל שעברתי לפני שנה וחצי עם הסיפור הזה? אתה עוד צעיר, לא חראם??.
סעמק אז כמה זמן אני משחק :| [/b][/quote]
:מוזר: נעל
כבר שנתיים ומשהו