Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 28 מתוך 28

אשכול: ילדים כפויי טובה

  1. #21
    BaJo/ShortY BaJo/ShortY מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    07/07/05
    הודעות
    7,621
    קיבל לייק
    5 פעמים
    שחר תשימו במועדון הזה אנשים שאתה מכיר וסומך עליהם

  2. #22
    הסמל האישי של insan1ty
    insan1ty insan1ty מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,449
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by Dr.HoFFmAn@Aug 17 2005, 10:25 PM
    תגידו מה חשבתם באמת שחבר אחד יהיה באלקב והשני לא והוא לא יתן לו ?!
    בגלל זה אני אמר להביא לכולם בפורום ססמא וגישה לקלאב
    ככה לא יהיו ריבים , אלא אם מישהו יהיה צ'יטר או משהו להעיף אותו
    אבל אפשר לתת הזדמנויות אני מבין את אלה שמתעצבנים שהם לא נמצאים..
    az kaha pashut kulam yekablu sisma, ve ma asita be ze?

  3. #23
    Cloud Cloud מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    15/01/05
    הודעות
    575
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by insan1ty+Aug 18 2005, 07:10 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (insan1ty @ Aug 18 2005, 07:10 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Dr.HoFFmAn@Aug 17 2005, 10:25 PM
    תגידו מה חשבתם באמת שחבר אחד יהיה באלקב והשני לא והוא לא יתן לו ?!
    בגלל זה אני אמר להביא לכולם בפורום ססמא וגישה לקלאב
    ככה לא יהיו ריבים , אלא אם מישהו יהיה צ'יטר או משהו להעיף אותו
    אבל אפשר לתת הזדמנויות אני מבין את אלה שמתעצבנים שהם לא נמצאים..
    az kaha pashut kulam yekablu sisma, ve ma asita be ze? [/b][/quote]
    ...
    כולם יכולים להכנס ונותנים באן לצ'יטרים..
    לא מזכיר משהו ?
    שניה אני יזכר איך קוראים לזה.. אאה PUBLIC !?

  4. #24
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    Originally posted by Ga[L]aXy@Aug 17 2005, 06:28 PM
    מה שבטוח זה לא אני... :&#092;
    עריכה:
    אני עדיין לא נכנסתי אפילו O_o
    גם אני :[

  5. #25
    ][*Vaako*][ אורח
    Originally posted by insan1ty+Aug 18 2005, 07:10 AM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (insan1ty @ Aug 18 2005, 07:10 AM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Dr.HoFFmAn@Aug 17 2005, 10:25 PM
    תגידו מה חשבתם באמת שחבר אחד יהיה באלקב והשני לא והוא לא יתן לו ?&#33;
    בגלל זה אני אמר להביא לכולם בפורום ססמא וגישה לקלאב
    ככה לא יהיו ריבים , אלא אם מישהו יהיה צ&#39;יטר או משהו להעיף אותו
    אבל אפשר לתת הזדמנויות אני מבין את אלה שמתעצבנים שהם לא נמצאים..
    az kaha pashut kulam yekablu sisma, ve ma asita be ze? [/b][/quote]
    לא ככה כל מי שבפורום יקבל ססמא
    ואני מאמין שכל מי שבפורום אפשר לסמוך עליו..

  6. #26
    AsSaUlT AsSaUlT מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    15/08/05
    הודעות
    1,877
    קיבל לייק
    2 פעמים
    Originally posted by DM@Aug 17 2005, 06:27 PM
    שחר למה אתה צריך לעבור את כל הסבל שעברתי לפני שנה וחצי עם הסיפור הזה? אתה עוד צעיר, לא חראם??.
    עבר כבר שנה וחצי @##!@

    סעמק אז כמה זמן אני משחק :|

  7. #27
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    למשל עם ישראל לא היה בקלאב הייתי נותן לו תסיסמא ככה היה פעם שעברה (:
    הייתי משפשף אותו ביחד איתי לסרבר D:

  8. #28
    ZuZu ZuZu מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    10,169
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by AsSaUlT`afik+Aug 18 2005, 01:16 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (AsSaUlT`afik @ Aug 18 2005, 01:16 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DM@Aug 17 2005, 06:27 PM
    שחר למה אתה צריך לעבור את כל הסבל שעברתי לפני שנה וחצי עם הסיפור הזה? אתה עוד צעיר, לא חראם??.
    עבר כבר שנה וחצי @##!@

    סעמק אז כמה זמן אני משחק :| [/b][/quote]
    :מוזר: נעל
    כבר שנתיים ומשהו

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. להקת ילדים דוסים - קינדרלעך
    על ידי KilderSlive בפורום מה שבראש
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 16/08/05, 11:57
  2. תעשו טובה....
    על ידי edo בפורום משוב ותמיכה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08/08/05, 14:08
  3. צריך טובה ענקית
    על ידי voLuMe בפורום Tactical Ops
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18/07/05, 14:31
  4. בעיה מעצבנת כנסו תעשו טובה ..
    על ידי Do13v בפורום מה שבראש
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18/07/05, 14:20
  5. תעשו טובה
    על ידי DareDevil בפורום Tactical Ops
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 05/06/05, 17:53
eXTReMe Tracker