Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 59

אשכול: הטורניר

  1. #21
    KdN KdN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איפה הסבא הזה כוס אמק הוא לא ענוה הבאאי סיקוווווווווווווו

  2. #22
    `Constantin `Constantin מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    19/05/06
    הודעות
    1,740
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחחח סבא פה אחי בוא פיפא

  3. #23
    KdN KdN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כנס אי סיקו

  4. #24
    ProJecT^X ProJecT^X מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/07/05
    שם פרטי
    אושרי
    הודעות
    2,480
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ^`CrUeL][^D3aTh^ ניצח אותי 9 או 8 אני לא זוכר הנה הוא יעלה תמונה עוד מעט חחח פדיחות לא יודע מה קרה לי?!

  5. #25
    ^`CrUeL][^D3aTh^ ^`CrUeL][^D3aTh^ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    24/03/06
    הודעות
    2,872
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ProJecT^X
    ^`CrUeL][^D3aTh^ ניצח אותי 9 או 8 אני לא זוכר הנה הוא יעלה תמונה עוד מעט חחח פדיחות לא יודע מה קרה לי?!
    חח לא נורא...
    http://i10.tinypic.com/49agj08.jpg


    http://i14.tinypic.com/2jg5nav.jpg

  6. #26
    KdN KdN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איפה סבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא גפטו כוס אמק בוא כבר משחק מה אני צריך לרדוף אחריך

  7. #27
    KdN KdN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ניצחתי 7-1

  8. #28
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה עם spzz vs shikoo?

  9. #29
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איפה main?

  10. #30
    KdN KdN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תעשה מי שלא שיחק 0-0 אל תיתן עוד זמן אחרי זה סתם יהרס הטורניר

  11. #31
    הסמל האישי של Ma1n`
    Ma1n` Ma1n` מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    24/08/05
    הודעות
    5,672
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ניצחתי את עידן 7-5

    אללה הבא בתור

  12. #32
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה זין

    עשינו עוד משחק סתם משחק הוא קיבל 8-2

  13. #33
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי MusT4nG`
    איזה זין

    עשינו עוד משחק סתם משחק הוא קיבל 8-2

    חחח איזה פספוס יא אלהה....לא נורא..

  14. #34
    KdN KdN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תגיד דנז יש איזה נושא שלא שלחתה שם הועדה אחי?

  15. #35
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מחזור 2

    בית 1:
    Mustang vs saba geppeto

    main vs kdn

    בית 2

    shikko vs project x

    cruel death vs spzz

  16. #36
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אה ובגלל ששיקו וספז לא עשו תמשחק אין לאף אחד מהם נקודות כאילו שתיהם הפסידו

  17. #37
    sHIko`aMtoraF sHIko`aMtoraF מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    15/10/05
    הודעות
    4,355
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אמרתי לספייד הזה בוא משחק אמרתי לו אני צריך ללכת הוא אמר לא עכשיו אחרי שתחזור ומאז לא ראיתי אותו

  18. #38
    ProJecT^X ProJecT^X מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/07/05
    שם פרטי
    אושרי
    הודעות
    2,480
    קיבל לייק
    1 פעמים
    יאלללללה שיקווווו בוא משחקקקקקקק

  19. #39
    KdN KdN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    29/09/05
    הודעות
    642
    קיבל לייק
    0 פעמים
    main דבר איתי באי סיקו אחי

  20. #40
    ^`CrUeL][^D3aTh^ ^`CrUeL][^D3aTh^ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    24/03/06
    הודעות
    2,872
    קיבל לייק
    0 פעמים
    spez תענה לי אחי

נושאים דומים

  1. < -- הטורניר -- >
    על ידי KilderSlive בפורום Lineage II
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 14/10/05, 13:56
  2. הטורניר שהתחלנו ועוד לא סיימנו
    על ידי KilderSlive בפורום Lineage II
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 11/10/05, 20:03
  3. תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 02/10/05, 16:21
  4. לכל משתתפי הטורניר <----------
    על ידי KilderSlive בפורום Lineage II
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 11/09/05, 14:55
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10/05/05, 18:35
eXTReMe Tracker