איפה הסבא הזה כוס אמק הוא לא ענוה הבאאי סיקוווווווווווווו
איפה הסבא הזה כוס אמק הוא לא ענוה הבאאי סיקוווווווווווווו
חחחחחחחח סבא פה אחי בוא פיפא
כנס אי סיקו
^`CrUeL][^D3aTh^ ניצח אותי 9 או 8 אני לא זוכר הנה הוא יעלה תמונה עוד מעט חחח פדיחות לא יודע מה קרה לי?!
חח לא נורא...במקור פורסם על ידי ProJecT^X
http://i10.tinypic.com/49agj08.jpg
http://i14.tinypic.com/2jg5nav.jpg
איפה סבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא גפטו כוס אמק בוא כבר משחק מה אני צריך לרדוף אחריך
ניצחתי 7-1
מה עם spzz vs shikoo?
איפה main?
תעשה מי שלא שיחק 0-0 אל תיתן עוד זמן אחרי זה סתם יהרס הטורניר
ניצחתי את עידן 7-5
אללה הבא בתור
איזה זין
עשינו עוד משחק סתם משחק הוא קיבל 8-2
במקור פורסם על ידי MusT4nG`
חחח איזה פספוס יא אלהה....לא נורא..
תגיד דנז יש איזה נושא שלא שלחתה שם הועדה אחי?
מחזור 2
בית 1:
Mustang vs saba geppeto
main vs kdn
בית 2
shikko vs project x
cruel death vs spzz
אה ובגלל ששיקו וספז לא עשו תמשחק אין לאף אחד מהם נקודות כאילו שתיהם הפסידו
אמרתי לספייד הזה בוא משחק אמרתי לו אני צריך ללכת הוא אמר לא עכשיו אחרי שתחזור ומאז לא ראיתי אותו
יאלללללה שיקווווו בוא משחקקקקקקק
main דבר איתי באי סיקו אחי
spez תענה לי אחי