כן אה חחחחחחחחחחחחחחחחבמקור פורסם על ידי :oRmeyeR
![]()
כן אה חחחחחחחחחחחחחחחחבמקור פורסם על ידי :oRmeyeR
![]()
תכלס כולנו צוחקים אבל זה מזעזע ויש עוד המון אנשים כאלה באזור שלו בגלל האטום במלחמה
חחחח מה עשיתםםם ממנווו חונק יד אחורית בזה הוא זה באחת הוא עושה ביד חחח
בואנה ידפוק ... הוא משוגע אחושרמוטטה ... הוא מזיין אותך מכות ...
אבל הוא ניראה כזה אהבלל
נו כן מה שאמרתי הוא יהיה גורו ....במקור פורסם על ידי WickedSick
יתפוס מישהו עם יד אחת ( היד השלישית ) והעליונה תיתן בוקסים ביחד עם השנייה
יד אחת משחק בביצים, יד אחת מעשן סיגריה ועוד יד מחזיק כוס קפה... כיף?
זה חזק
15 עצבאות לי יש כול דבר עושות הם :ס
איכס למה רק לסינים האלה נולדים חייזרים?
בגלל האורז אחי
איכססססס איזה מגעיל זההה
הוא לא יכול לשולט בא
איזה דפוקים אתם חחח מי אמר שהיד הזאת תתקפד בכלל חחח יכול להיות שהיא תיהיי משותקת
כיף לו הוא יכול לשחק טקטיקל ב3 ידיים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחבמקור פורסם על ידי :oRmeyeR
איכס מסכן
למה שתיצא לו עוד יד משותקת
אני חושב שהיא תתפקד כראוי, אבל זה ייראה חייזרי