זה לא סקין של וויסטה?
וואי מה זה וינדווס 98 ? active desktop חח איזה ישן זה ..
יש לך כרטיס מסך O/B, אין סיבה שיהיה לך FPS גבוה :\
אפילו עם GeForce 2 מוציאים ביצועים יותר טובים.
אז אני צריך להחליף אותו סאמק אני הולך מחר לקנות חדש מה לקנות איזה סוג?
FPS שלי 100 :/ זה טוב?
איפה רואים את זה אני יביא לך
http://www.szf.co.il/showthread.php?t=38437
תוריד CPU-Z, ותצלם שם את כל הלשוניות.
יוסי יש לך כרטיס מסך מסכן ברמות.
תביא מפרט נראה מה אפשר לקנות
כי אתם ילדים טמבלים... זה הכל בגלל הדריבר של הכרטיס מסך הדריברים של היום הם לא כמו של פעם שכל אחד יוריד דריבר מתקופת הכרטיס שלו נגיד לי יש 5500 ואני משתמש בדריבר מסוף 2005 ויש לי 80-120 FPS
מה אתה טמבל יוסי !? תגיד אתה רציני בכלל שאתה רוצה ליקנות מחשב ? עם כן לך למחשבים כללי שמה יעזרו לך זה לא המקום .
חחח יתאמינו לי הלינק של יגאל הכי טוב .
X1900GT
כמה FPS יביא XD
300 ולא פחות אני מניחXD
מזה טוייק איפה ואיך בודיק כמה טוייק שלי ?