יאלה תגיד לו.. :] אולי אני יביא עוד איזה שחקן
יאלה תגיד לו.. :] אולי אני יביא עוד איזה שחקן
אחי אבל תראה לי שיש לפחות 2 שרתים בפרוץ לא עם הCONNECT 84.... המסובך הזה יש שיטה לשחק בפרוץ עם XTV3 וכוונת פשוט מזיזים את הקובץ XTV3.PAK שרוצים בפרוץ ומחזירים שרוצים בUBI
שי אם תעברו לשחק בפרוץ לדעתי הכל יהיה יותר טוב ..
כל עוד אתם משחקים בUBI יש בעיה לשחקנים חדשים לבוא מבחינת סיריאל מבין ?
מה אתה אומר לי את זה כולם מבקשים ממני סיריאל אבל אין לי בעצמי אני לא האדמין של השרת אבל
וואי וואי איך הנושא התהפך פה:\
חבר'ה אני בקושי נושם
אל תדאגו..יש קהילה ותהיה קהילה
אנשים פה תותחים וחשוב להם המשחק והקהילה
לא יעזבו כ"כ מהר
ואני עוד אחזור אני לא גוסס
ומאמון אחי..כן יא מניאק
חכה אני אחזור אני אראה לך מה זה...![]()