Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 25 מתוך 25

אשכול: עשיתי תאונה וכנראה אני פורש

  1. #21
    omripel omripel מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    הודעות
    285
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאלה תגיד לו.. :] אולי אני יביא עוד איזה שחקן

  2. #22
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    אחי אבל תראה לי שיש לפחות 2 שרתים בפרוץ לא עם הCONNECT 84.... המסובך הזה יש שיטה לשחק בפרוץ עם XTV3 וכוונת פשוט מזיזים את הקובץ XTV3.PAK שרוצים בפרוץ ומחזירים שרוצים בUBI

  3. #23
    yoskeh israeli2 yoskeh israeli2 מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    08/05/06
    הודעות
    1,049
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שי אם תעברו לשחק בפרוץ לדעתי הכל יהיה יותר טוב ..
    כל עוד אתם משחקים בUBI יש בעיה לשחקנים חדשים לבוא מבחינת סיריאל מבין ?

  4. #24
    הסמל האישי של shaico
    shaico shaico מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    17/04/07
    שם פרטי
    מר מבין עניין
    הודעות
    3,725
    קיבל לייק
    6 פעמים
    מה אתה אומר לי את זה כולם מבקשים ממני סיריאל אבל אין לי בעצמי אני לא האדמין של השרת אבל

  5. #25
    הסמל האישי של BlackHawk
    BlackHawk BlackHawk מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    23/02/07
    הודעות
    773
    קיבל לייק
    0 פעמים
    וואי וואי איך הנושא התהפך פה:\

    חבר'ה אני בקושי נושם

    אל תדאגו..יש קהילה ותהיה קהילה
    אנשים פה תותחים וחשוב להם המשחק והקהילה
    לא יעזבו כ"כ מהר

    ואני עוד אחזור אני לא גוסס

    ומאמון אחי..כן יא מניאק
    חכה אני אחזור אני אראה לך מה זה...

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. אני פורש מהחיים
    על ידי Cloud בפורום Lineage II
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 14/01/06, 18:35
  2. אני פורש מטקטיקל :[ יש לי מסך שחור :(
    על ידי L1RaZ בפורום Tactical Ops
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 12/01/06, 14:02
  3. אני פורש מטאקטיקל :[ יש לי מסך וורוד
    על ידי אופטימי כבוד בכבודו בפורום Tactical Ops
    תגובות: 129
    הודעה אחרונה: 11/01/06, 23:46
  4. אני פורש
    על ידי KrT בפורום Tactical Ops
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 22/10/05, 16:32
  5. אני פורש
    על ידי dragonite בפורום Tactical Ops
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 06/10/05, 13:58
eXTReMe Tracker