פדופיל מניאק :<Originally posted by ZuZu@Sep 10 2005, 08:52 PM
וואלק אחי אחד הגברים אתה ^^
בואנה הילדה הזאת...פייייייי......נראית טוב.
![]()
שמע נראה לי שלגיל שלה היא בסדר..
פדופיל מניאק :<Originally posted by ZuZu@Sep 10 2005, 08:52 PM
וואלק אחי אחד הגברים אתה ^^
בואנה הילדה הזאת...פייייייי......נראית טוב.
![]()
שמע נראה לי שלגיל שלה היא בסדר..
אחי אני לא נותן לך דעה עליה כי אני ירגיש פדופיל :\
אבל סחטיקה על ההשקעה , לכל השקעה יש תוצאות![]()
וואלה תודה רבה לכולם..
אתם אחלה קהילה פה!
יש לי מזלל שיש לי חברה נפלאה, חמודה ויפה.. חולה עלייה.
נו אז מה עם תגידו שהיא יפה?? הרבה אומרים את זה..
ולא הלכתי אלייה כי היא רק יפה. אני מכיר אותה מהתחלת החופש הגדול ומתחילת הלימודים אנחנו חברים... אני באמת אוהב אותה!
יפה מאוד!
who cares
היא נראת כמו הזין שלי ביום רע.......
אבל סתם חוות דעת.................................................
חחחחחחח סתם אחשלי גיבור... אני לא רוצה להגיב בכלל... רק מלהסתכל על התמונה יש לי רגשות אשם
סחטיין אחי..
אני כמו כולם פה.. אני לא יכול להגיב על מישהי בת 12 וחצי אבל ראסמי נראית יותר מזה
אבל דוגרי סחטיין על ההשקעה אחי..
חכה עוד כמה זמן ותתחיל לכפכף אותה
אני מנוע מלדבר על זה כי אני בן 17
זה לא יישמע טוב..
אז בקיצוררר
אני אוהב פיצה..
אחי בשביל בת 12 שווה תישמור עליה
שיהיה לך בכיף אחי...
סחטיין סחטיין :הפוך:
lolOriginally posted by BigY@Sep 12 2005, 12:32 PM
אני מנוע מלדבר על זה כי אני בן 17
זה לא יישמע טוב..
אז בקיצוררר
אני אוהב פיצה..
ROFL
gg man
איזה קוף - תן לה בולבול - מה אתה שם תמונות שלה בפורום
אני לא פדופיל אז אני לא יגיב :O
נראית כמו בת דודה שלי ..
רגע ,
WTF ?
מה זה משנה מה אתם חושבים עליה, לא נעים להגיב =[
העיקר שאתם מאושרים =))
חחחחחחחחחחOriginally posted by MaYReX@Sep 14 2005, 07:13 PM
נראית כמו בת דודה שלי ..
רגע ,
WTF ?
בתדודהשך?
אחי אמרתי "חחח סתם"...Originally posted by surferboy+Sep 10 2005, 06:54 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (surferboy @ Sep 10 2005, 06:54 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>Originally posted by M4wZ@Sep 10 2005, 08:41 PM
<!--QuoteBegin-surferboy@Sep 10 2005, 08:37 PM
וואלה נחמדה... רק קצת שמנההה...חחח סתם אחי..
אחלה של דבר היא תהנה ותשחיל לה כל שני וחמישי וגם שישי אם אפשר!
היא לא שמנה
אל תהיה טמבל :\
= צחקתי איתו על השמנה!! [/b][/quote]
אבל תטמבל בכל מקרה
אחי סבבה לך יש לך חברה משהו סוף
כן אחי באמת חמודה שיהיה לך בהצלחה גבר...Originally posted by -X-BoY-@Sep 14 2005, 06:00 PM
אחי סבבה לך יש לך חברה משהו סוף