אולי יש לך בעיה אחי אבל זה בן זונה של סאונד =]
אולי יש לך בעיה אחי אבל זה בן זונה של סאונד =]
עם זה לא עובד לך תתקין עוד פעם תדריבר של הסאונד במחשב ...
אתם ממש לא בכיוון, המשחק לא תומך ב3D כמו שצריך וזה רק גורם להזיות, תבטלו את כל ה V ושימו high quality
ויש עוד דברים שצריך לסדר ב ini![]()
חח כן עכשיו ניסיתי ואני רואה לדוגמא שהנייד מתפוצץ ברעש דפוק קיצור דויד טעית אחי :\
תודה אחי..
תסמנו רק את הוי השני זה בלי שריטות בלי כלום ושומעים חייה...
מייק אצלי זה עובד מצויין.
אני שומע כמו במציאות אם יורים מצד ימין אז אני שומע רק באוזנייה הימנית ולהפך וככה צעדים וכל השאר.
הוא מדבר על ה-3D שלומי, לא סראונד...
אה ראסמי..
היה לי באמצע וואלה תודה דוד..
גם ה3D וגם הסראונד לא נתמכים, תנסה בלי ותראה שאתה שומע הרבה יותר ברור, הרבה גם תלוי בכרטיס קול שלך וכמעט 90% משתמשים בכרטיס מובנה.
ושוב רוב הטוויקים האמיתיים נמצאים ב .ini שם אפשר באמת לשמוע נקי עם הגדרות טובות, פשוט תחפשו במקומות ותקראו על מה כל דבר עושה ותגדירו את זה איך שנוח לכם.
ההגדרות שלי נשמרות איתי והיחיד שיש לו אותם זה אליעד![]()