Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 34 מתוך 34

אשכול: Audio Config

  1. #21
    הסמל האישי של hawk
    hawk hawk מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    18/09/05
    שם פרטי
    דויד
    הודעות
    1,642
    קיבל לייק
    1 פעמים
    אולי יש לך בעיה אחי אבל זה בן זונה של סאונד =]

  2. #22
    Brinx` Brinx` מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/08/05
    הודעות
    379
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עם זה לא עובד לך תתקין עוד פעם תדריבר של הסאונד במחשב ...

  3. #23
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    אתם ממש לא בכיוון, המשחק לא תומך ב3D כמו שצריך וזה רק גורם להזיות, תבטלו את כל ה V ושימו high quality

    ויש עוד דברים שצריך לסדר ב ini

  4. #24
    הסמל האישי של Mr.Dark
    Mr.Dark Mr.Dark מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    11/08/07
    הודעות
    4,990
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חח כן עכשיו ניסיתי ואני רואה לדוגמא שהנייד מתפוצץ ברעש דפוק קיצור דויד טעית אחי :\

  5. #25
    הסמל האישי של ^Evya
    ^Evya ^Evya מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    04/01/08
    שם פרטי
    אביתר
    הודעות
    4,462
    קיבל לייק
    1 פעמים
    תודה אחי..

  6. #26
    HaZoKa` HaZoKa` מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    09/01/05
    הודעות
    4,218
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    אתם ממש לא בכיוון, המשחק לא תומך ב3D כמו שצריך וזה רק גורם להזיות, תבטלו את כל ה V ושימו high quality

    ויש עוד דברים שצריך לסדר ב ini
    אולי תעזור אנשים פה ממש חרשים (כמוני)

  7. #27
    `ShRz `ShRz מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/07/06
    הודעות
    260
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תסמנו רק את הוי השני זה בלי שריטות בלי כלום ושומעים חייה...

  8. #28
    System32 System32 מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    11/11/05
    הודעות
    4,567
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מייק אצלי זה עובד מצויין.
    אני שומע כמו במציאות אם יורים מצד ימין אז אני שומע רק באוזנייה הימנית ולהפך וככה צעדים וכל השאר.

  9. #29
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    הוא מדבר על ה-3D שלומי, לא סראונד...

  10. #30
    System32 System32 מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    11/11/05
    הודעות
    4,567
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אה ראסמי..

  11. #31
    הסמל האישי של 1СeWolf`-
    1СeWolf`- 1СeWolf`- מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    09/10/07
    הודעות
    2,266
    קיבל לייק
    0 פעמים
    היה לי באמצע וואלה תודה דוד..

  12. #32
    הסמל האישי של mikewithbike
    mikewithbike mikewithbike מנותק real ping neva get caught
    תאריך הצטרפות
    07/10/05
    שם פרטי
    mike
    הודעות
    4,045
    קיבל לייק
    1 פעמים
    גם ה3D וגם הסראונד לא נתמכים, תנסה בלי ותראה שאתה שומע הרבה יותר ברור, הרבה גם תלוי בכרטיס קול שלך וכמעט 90% משתמשים בכרטיס מובנה.

    ושוב רוב הטוויקים האמיתיים נמצאים ב .ini שם אפשר באמת לשמוע נקי עם הגדרות טובות, פשוט תחפשו במקומות ותקראו על מה כל דבר עושה ותגדירו את זה איך שנוח לכם.

    ההגדרות שלי נשמרות איתי והיחיד שיש לו אותם זה אליעד

  13. #33
    `ShRz `ShRz מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    17/07/06
    הודעות
    260
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    גם ה3D וגם הסראונד לא נתמכים, תנסה בלי ותראה שאתה שומע הרבה יותר ברור, הרבה גם תלוי בכרטיס קול שלך וכמעט 90% משתמשים בכרטיס מובנה.

    ושוב רוב הטוויקים האמיתיים נמצאים ב .ini שם אפשר באמת לשמוע נקי עם הגדרות טובות, פשוט תחפשו במקומות ותקראו על מה כל דבר עושה ותגדירו את זה איך שנוח לכם.

    ההגדרות שלי נשמרות איתי והיחיד שיש לו אותם זה אליעד
    תזכיר מה ההגדרות...?

  14. #34
    ProJecT^X ProJecT^X מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    26/07/05
    שם פרטי
    אושרי
    הודעות
    2,480
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Forensics צפה בהודעה
    גם ה3D וגם הסראונד לא נתמכים, תנסה בלי ותראה שאתה שומע הרבה יותר ברור, הרבה גם תלוי בכרטיס קול שלך וכמעט 90% משתמשים בכרטיס מובנה.

    ושוב רוב הטוויקים האמיתיים נמצאים ב .ini שם אפשר באמת לשמוע נקי עם הגדרות טובות, פשוט תחפשו במקומות ותקראו על מה כל דבר עושה ותגדירו את זה איך שנוח לכם.

    ההגדרות שלי נשמרות איתי והיחיד שיש לו אותם זה אליעד
    חחחחח אלאאק אתה :]
    לא עדיף שעם יש לך הגדרות כל כך טובות
    תעזור לכולם ותגיד אותם :]
    ואם לא אז.. באיזה ini?
    user?
    tatical-ops?

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. איך אתם שמים את ה-audio שלכם...
    על ידי GaLaXy בפורום Tactical Ops
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 13/08/05, 16:43
eXTReMe Tracker