omfg ouch?lolz gga לילה טוב כולם...
omfg ouch?lolz gga לילה טוב כולם...
שון אחי אין שום דבר לעשות בעניין ומלקק לאנשים או לא, הוא צודק ושנינו יודעים את זה מצויין, אז שתוק