כן אחי
כן אחי
כן אחי זה רוןOriginally posted by 50JuBoT@16-10-2005 בשעה 00:42
לי יש מיטה וחצי ובלי עין הרע אין תלונות..
זה רון??
נו מה קנית בסוף?
הוא עוד לא קנה אבל הוא אמר שהוא יקנה וחצי