הביא אותי: Tamir rAy ברק ובראל|(לא זוכר תניקים שלהם)
לימד אותי: ברק ותמיר לימדו אותי ככה בקטנה ואת השאר אני
הביא אותי: Tamir rAy ברק ובראל|(לא זוכר תניקים שלהם)
לימד אותי: ברק ותמיר לימדו אותי ככה בקטנה ואת השאר אני
תום אתה עדין הורג פעם ב-100 שנה..=]XD..
אותי הביא חבר שלי אתם לא מכירים אחרי שבוע הוא פרש....=[
ולמדתי לשחק מעצמי ומPU עם שון עידן ועוד כמה ככה באמצע הלילה בסאטלא למדתי כול מיני דברים ...
הביא אותי זה שובל VorTeXxX
בתחלס למדתי לבד את המישחק אבל כל השמות המוזרים הוא הזביר לי.........
SHEBA אור בנאדם זהב כמו אח בשבילי אוהב אותו הוא הביא לי ת'משחק
אני יכול להביא רשימות של אנשים ששיחקתי איתם והשתפרתי אבל ת'אמת את ההתחלה של הדרך זה היה עם P4W
(עם P4W זה היה עזרה מיהודה אוהב אותך אחי :] באמת למדתי ממנו המון)
ואז שעברתי ל-xgs זה היה עזרה מכולם במיוחד מלינוי :] Done
אבל אחרי זה זה כבר היה הרבה אנשים שלמדתי מהם והשתפרתי בזכותם
נערך בפעם האחרונה על ידי DrAgoN : 29/10/08 ב 22:57
אותי הביא למשחק y0Naz או ProJacTor כבר לא זוכר..
לימד אותי לשחק דין Nogaz..
=]
הביא אותי שיקו
שיקו גם לימד אותי
שלומי הכיר לי תמשחק וזה ואני מודה לו
וחן שקור לימד אותי לשחק
morning wolf בר לימד אותי בהתחלה לשחק אבל מישם המשכתי לבד![]()
ראיתי את המשחק אצל בן דוד שלי System32.. אמרתי לו לצרוב לי והוא הסביר לי קצת על המשחק :]... והיו כמה אנשים שדיי לימדו אותי לשחק ונתנו עצות ^^"
הביא אותי חן ProJacktor VeMpir3
לימד:חן\אני[לא שאני שחקן משהוxD
BLacK^GhosT הטירון הטרי של צה"ל הראה לי את המישחק ואני חייב להגיד שהתגובה הראשונה שלי הייתה: "איכס" :ס
אם אני ארשום מי לימד אותי לשחק זה יהייה יותר ארוך מרשימת הפרידה של אלכס =]
אממ שתי חברים מהשכבה הביאו לי את זה
לימד אותי לשחק השחקן הכי טוב בעולם בבליסטר ואין עליו!!!
שחר.
חח סתם שחר=חבר שלי מפעם לימד אותי את הבסיס אחרי זה דין לימד אותי קצת אבל וואלה לינוי לימד אותי הכי הרבה יפה לו
אותי הביא למשחק :
cho3nz - שלומי
s1etaz`x - רן
מי לימד אותי לשחק :
בהתחלה שניהם ואז אם הזמן למדתי לבד ואם הקלאן ....
הביא לי את המשחק:
עומרי WANTED
לימד אותי לשחק: רז THE BELGI..
איזה בנאדם איפה הוא נעלם יא אללה שלוו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מי שהביא לי תמשחק זה SPY BOT-----
ולמדתי לשחק לבד....!
הביא אותי למישחק:ניראלי לינוי לא זוכר באלוהים חחח
מי לימד אותי לשחק-בעיקרון מישחק ממש קליל..קולטים אותו די מהר.
אבל ככה בגדול ושחקן שהערצתי ואני כל החיים יעריץ-יהודה (Capital)
הביא אותי למשחק? במיקרה שלי זה הביאו.. : יגאל , אלון , רז .. :O
ממי למדתי לשחק? מהרבה..אני עדיין בוט xD
ניסן YOJEK ואיתי YOKOZONA
ולימד אותי קצת לשחק מקס לייט אנג'ל משו כזה!