Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 54

אשכול: מי הביא אותך למשחק ? ומי לימד אותך לשחק ?

  1. #21
    הסמל האישי של ToMeRz
    ToMeRz ToMeRz מנותק מעצב
    תאריך הצטרפות
    28/03/08
    שם פרטי
    Tomer
    הודעות
    4,920
    קיבל לייק
    13 פעמים
    הביא אותי: Tamir rAy ברק ובראל|(לא זוכר תניקים שלהם)
    לימד אותי: ברק ותמיר לימדו אותי ככה בקטנה ואת השאר אני

  2. #22
    AnGer_F1sT/V1ruS AnGer_F1sT/V1ruS מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    14/11/07
    הודעות
    2,599
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תום אתה עדין הורג פעם ב-100 שנה..=]XD..
    אותי הביא חבר שלי אתם לא מכירים אחרי שבוע הוא פרש....=[
    ולמדתי לשחק מעצמי ומPU עם שון עידן ועוד כמה ככה באמצע הלילה בסאטלא למדתי כול מיני דברים ...

  3. #23
    eXploade eXploade מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    13/09/08
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    6,575
    קיבל לייק
    320 פעמים
    הביא אותי זה שובל VorTeXxX

    בתחלס למדתי לבד את המישחק אבל כל השמות המוזרים הוא הזביר לי.........

  4. #24
    הסמל האישי של DrAgoN
    DrAgoN DrAgoN מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    27/07/06
    שם פרטי
    אלידור
    הודעות
    6,112
    קיבל לייק
    15 פעמים
    SHEBA אור בנאדם זהב כמו אח בשבילי אוהב אותו הוא הביא לי ת'משחק


    אני יכול להביא רשימות של אנשים ששיחקתי איתם והשתפרתי אבל ת'אמת את ההתחלה של הדרך זה היה עם P4W
    (עם P4W זה היה עזרה מיהודה אוהב אותך אחי :] באמת למדתי ממנו המון)
    ואז שעברתי ל-xgs זה היה עזרה מכולם במיוחד מלינוי :] Done

    אבל אחרי זה זה כבר היה הרבה אנשים שלמדתי מהם והשתפרתי בזכותם
    נערך בפעם האחרונה על ידי DrAgoN : 29/10/08 ב 22:57

  5. #25
    הסמל האישי של J0ker
    J0ker J0ker מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    17/04/08
    שם פרטי
    Joker
    הודעות
    2,915
    קיבל לייק
    1 פעמים
    אותי הביא למשחק y0Naz או ProJacTor כבר לא זוכר..

    לימד אותי לשחק דין Nogaz..

    =]

  6. #26
    הסמל האישי של sythx`
    sythx` sythx` מנותק חופר ראשי
    תאריך הצטרפות
    07/10/06
    שם פרטי
    ניקיטה
    הודעות
    1,498
    קיבל לייק
    8 פעמים
    הביא אותי שיקו
    שיקו גם לימד אותי

  7. #27
    הסמל האישי של s1est4zx`
    s1est4zx` s1est4zx` מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/10/07
    הודעות
    237
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שלומי הכיר לי תמשחק וזה ואני מודה לו
    וחן שקור לימד אותי לשחק

  8. #28
    אוראל בן-חיים אוראל בן-חיים מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/05/07
    הודעות
    2,972
    קיבל לייק
    0 פעמים
    morning wolf בר לימד אותי בהתחלה לשחק אבל מישם המשכתי לבד

  9. #29
    הסמל האישי של [:`Aviran
    [:`Aviran [:`Aviran מנותק פז"ם עולם
    תאריך הצטרפות
    20/09/05
    הודעות
    8,835
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ראיתי את המשחק אצל בן דוד שלי System32.. אמרתי לו לצרוב לי והוא הסביר לי קצת על המשחק :]... והיו כמה אנשים שדיי לימדו אותי לשחק ונתנו עצות ^^"

  10. #30
    הסמל האישי של y0s
    y0s y0s מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    22/05/07
    הודעות
    2,461
    קיבל לייק
    1 פעמים
    הביא אותי חן ProJacktor VeMpir3

    לימד:חן\אני[לא שאני שחקן משהוxD

  11. #31
    הסמל האישי של Almightyz
    Almightyz Almightyz מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    26/07/06
    שם פרטי
    Ûž
    הודעות
    6,158
    קיבל לייק
    30 פעמים
    BLacK^GhosT הטירון הטרי של צה"ל הראה לי את המישחק ואני חייב להגיד שהתגובה הראשונה שלי הייתה: "איכס" :ס
    אם אני ארשום מי לימד אותי לשחק זה יהייה יותר ארוך מרשימת הפרידה של אלכס =]

  12. #32
    Ctrlz/Tom Ctrlz/Tom מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    16/12/07
    הודעות
    1,029
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אממ שתי חברים מהשכבה הביאו לי את זה
    לימד אותי לשחק השחקן הכי טוב בעולם בבליסטר ואין עליו!!!


    שחר.

    חח סתם שחר=חבר שלי מפעם לימד אותי את הבסיס אחרי זה דין לימד אותי קצת אבל וואלה לינוי לימד אותי הכי הרבה יפה לו

  13. #33
    הסמל האישי של JackaSss
    JackaSss JackaSss מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    11/10/07
    שם פרטי
    ניב
    הודעות
    1,870
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אותי הביא למשחק :
    cho3nz - שלומי
    s1etaz`x - רן

    מי לימד אותי לשחק :
    בהתחלה שניהם ואז אם הזמן למדתי לבד ואם הקלאן ....

  14. #34
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    הביא לי את המשחק:
    עומרי WANTED

    לימד אותי לשחק: רז THE BELGI..
    איזה בנאדם איפה הוא נעלם יא אללה שלוו

  15. #35
    TheBeAsT TheBeAsT מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    18/08/08
    שם פרטי
    !~DoR~!
    הודעות
    866
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מי שהביא לי תמשחק זה SPY BOT-----

    ולמדתי לשחק לבד....!

  16. #36
    הסמל האישי של y3sH=Li=pp
    y3sH=Li=pp y3sH=Li=pp מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    05/09/06
    הודעות
    1,962
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הביא אותי למישחק:ניראלי לינוי לא זוכר באלוהים חחח

    מי לימד אותי לשחק-בעיקרון מישחק ממש קליל..קולטים אותו די מהר.

    אבל ככה בגדול ושחקן שהערצתי ואני כל החיים יעריץ-יהודה (Capital)

  17. #37
    ThE^Belgi ThE^Belgi מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    28/02/06
    הודעות
    3,240
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Danz צפה בהודעה
    הביא לי את המשחק:
    עומרי WANTED

    לימד אותי לשחק: רז THE BELGI..
    איזה בנאדם איפה הוא נעלם יא אללה שלוו
    אני פה =]

  18. #38
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי ThE^Belgi צפה בהודעה
    אני פה =]
    הופפההה
    מהה זה ככה לא מדבר לא מגיב בפורום כלום..


    מה אתה לא בצבא??

  19. #39
    הסמל האישי של SHEBA
    SHEBA SHEBA מנותק מפקח
    תאריך הצטרפות
    21/12/05
    הודעות
    2,528
    קיבל לייק
    29 פעמים
    הביא אותי למשחק? במיקרה שלי זה הביאו.. : יגאל , אלון , רז .. :O
    ממי למדתי לשחק? מהרבה..אני עדיין בוט xD

  20. #40
    הסמל האישי של IDjack
    IDjack IDjack מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    17/04/06
    הודעות
    819
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ניסן YOJEK ואיתי YOKOZONA
    ולימד אותי קצת לשחק מקס לייט אנג'ל משו כזה!

נושאים דומים

  1. מי לימד אותך לשחק ?
    על ידי J.Wilshere בפורום Tactical Ops
    תגובות: 88
    הודעה אחרונה: 20/07/09, 07:29
  2. סינגל | אביב טל - מי המציא אותך
    על ידי <<<*גולי*>>> בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19/04/09, 13:48
  3. סינגל | אביב טל - מי המציא אותך [REMIX]
    על ידי Mr.Dark בפורום מזרחית וים תיכונית
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05/08/08, 00:54
  4. תוכנה לראות מי שם אותך על איגנור
    על ידי B1sHGaDa בפורום תוכנות מסרים
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 23/03/06, 20:33
  5. גרגה לך חפש מי יזיין אותך
    על ידי 50cEnT בפורום Tactical Ops
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16/08/05, 21:41
eXTReMe Tracker