Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 64

אשכול: מי בא למפגש???????

  1. #21
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by DaRKDj@29-10-2005 בשעה 12:37
    בראשון הכי טוב לארגן מפגש ואני לא הולך לשום מקום לבד
    עם יהיה מפגש אני הולך רק עם ישראל כי אין לי מה לחפש שם לבד וישראל כימעט בדוק לא יבוא
    ביגלל זה אני יבוא רק למפגשים של ראשון...
    תבואאאאאאא איתייי

  2. #22
    Di4Blo Di4Blo מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    25/10/05
    הודעות
    70
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איפו המיפגש??
    תגידו לי !!!!!

  3. #23
    Di4Blo Di4Blo מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    25/10/05
    הודעות
    70
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by DuRacElL-rUlz@29-10-2005 בשעה 10:01
    ליתר דיוק המפגש היה ברמת-גן.......
    המפגש יתקים ב- 17.11
    האנשים שבינתים באים
    LoCo`
    gandalf
    PsyCho`
    F!shinzon
    Duracell(alla amidar)ma za
    sCaR`
    Smokey
    Blacking
    gam baaaaaaaaaar ba!!!!!
    במפגש יחולק שתיה (אלכוהול)+אוכל(צוצו) וגם שתיה קלה ועוד כמה חטיפים
    תודה לגנדלף שקנה את הדברים
    כל מי שרוצה לבוא שישלח פה תגובה ויגיד לי כדי שאני ידע כמה רוצים לבוא.
    בבקשה כל מי שרציני שיגיד.
    עוד פרטים בהמשך כגון:איזה רחוב זה ומי עוד באים.
    לא ניראה לי שאני יבוא תארגנו מיפגש בירושלים :סטלן: נהנה

  4. #24
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    בראשון הכי טוב לארגן מיפגש כי יש שם הכי הרבה אנשים מהקהילה וזה גם במרכז...
    יש את:
    zuzu
    james bond
    mango
    dark dj
    dr.hoffman
    close b
    death trap
    undead
    7bar
    mustang
    kundason
    war-lord
    50cent
    ja rule
    u are history
    ויש עוד איזה 5\6 שבטח שכחתי וגם יש תמיקלט של ישראל יש שם דיוידי
    נרגילה סרטים יש הכל שם כמו בית...

  5. #25
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    אההה ויש גם את tiko | black anaconda ועוד חברים שלו קיצר יש הרבה מראשון שיכולים לבוא
    וגם רוב המפגשים היו בראשון ועם זה בראשון יוסי ההומו יוכל לישון אצלי עם אין לו איך להסתדר

  6. #26
    hezi` hezi` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    16/07/05
    הודעות
    2,658
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ניקיטה אם אתה לא מוריד את הסמל אישי של הפלאפל אני שובר לך ת'ראש .

  7. #27
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    omg hezi azbani

  8. #28
    DuRacElL-rUlz DuRacElL-rUlz מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/07/05
    הודעות
    777
    קיבל לייק
    0 פעמים
    amefgash ze bramat gam rehov
    negba b chocho

  9. #29
    הסמל האישי של נתיניו
    נתיניו נתיניו מנותק xGs Clan Leader במיל'
    תאריך הצטרפות
    22/07/05
    שם פרטי
    Natinho
    הודעות
    15,146
    קיבל לייק
    25 פעמים
    ראשון \ ת"א

    אני אומר ראשון
    אם יהיה לי איך לבוא אני יבוא נארגן אני נועם שלומי יוסי דולף קובבה דודו .. יש מצב אם הם ירצו :\
    דור, אלי רועי השמן
    נראה כבר יש עוד זמן

  10. #30
    elvis elvis מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    31/12/08
    הודעות
    4,763
    קיבל לייק
    14 פעמים
    ראשון הכי טוב...

  11. #31
    הסמל האישי של `SyTeX
    `SyTeX `SyTeX מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    30/08/05
    הודעות
    6,349
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ראשון..

  12. #32
    h3nz h3nz מנותק אגדה
    תאריך הצטרפות
    20/05/05
    שם פרטי
    hen
    הודעות
    12,760
    קיבל לייק
    2 פעמים
    תעשו בתל אביב מפגש מה אני ילך עד לרמת גן

  13. #33
    X-type X-type מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    3,212
    קיבל לייק
    1 פעמים
    איזה יום זה יוצא?

  14. #34
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by DaRKDj@29-10-2005 בשעה 13:07
    אההה ויש גם את tiko | black anaconda ועוד חברים שלו קיצר יש הרבה מראשון שיכולים לבוא
    וגם רוב המפגשים היו בראשון ועם זה בראשון יוסי ההומו יוכל לישון אצלי עם אין לו איך להסתדר
    יש גם את AbSoLuT
    aVi aZaR
    sKAzi
    Trnc`

  15. #35
    DuRacElL-rUlz DuRacElL-rUlz מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    21/07/05
    הודעות
    777
    קיבל לייק
    0 פעמים
    wow kama anashim
    tov kolam lavo lramat gan ya potzis gayz mfs
    ma kol kah kashe ze kula 5 dakot
    mi sh lo ba mafkir omo malshim gay bitch

  16. #36
    Stry Stry מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    17/10/05
    הודעות
    43
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני גם בעד ראשון

  17. #37
    viper-ch1x viper-ch1x מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/08/05
    הודעות
    721
    קיבל לייק
    6 פעמים
    Originally posted by DaRKDj@29-10-2005 בשעה 13:04
    בראשון הכי טוב לארגן מיפגש כי יש שם הכי הרבה אנשים מהקהילה וזה גם במרכז...
    יש את:
    zuzu
    james bond
    mango
    dark dj
    dr.hoffman
    close b
    death trap
    undead
    7bar
    mustang
    kundason
    war-lord
    50cent
    ja rule
    u are history
    ויש עוד איזה 5\6 שבטח שכחתי וגם יש תמיקלט של ישראל יש שם דיוידי
    נרגילה סרטים יש הכל שם כמו בית...
    מה אניי עז זה קרוב גם אליי :הפוך:

  18. #38
    ZuZu ZuZu מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    10,169
    קיבל לייק
    0 פעמים
    Originally posted by MusT4nG`+29-10-2005 בשעה 17:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (MusT4nG` @ 29-10-2005 בשעה 17:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DaRKDj@29-10-2005 בשעה 13:07
    אההה ויש גם את tiko | black anaconda ועוד חברים שלו קיצר יש הרבה מראשון שיכולים לבוא
    וגם רוב המפגשים היו בראשון ועם זה בראשון יוסי ההומו יוכל לישון אצלי עם אין לו איך להסתדר
    יש גם את AbSoLuT
    aVi aZaR
    sKAzi
    Trnc` [/b][/quote]
    Tranc גר בראשון ?!?!

  19. #39
    Cr4zY^De4moN Cr4zY^De4moN מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    22/01/07
    הודעות
    7,585
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחח אחי אתם שרוטיםם אורי דבר איתי ב ICQ

  20. #40
    ][*Vaako*][ אורח
    תגיד נירן יא טיפש מה אתה מזמין אנשים למקלט שלי ?!
    מישהו אמר שאני מסכים להכניס את כולם מישהו אמר שבכלל אני מסכים
    להכנים מישהו אחד ?! פעם הבאה תשאל אותי לפני שאתה כותב פה...

נושאים דומים

  1. מי בא למפגש ?:P
    על ידי elior20045 בפורום מה שבראש
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25/12/08, 13:12
  2. מי בא למפגש מחר..?
    על ידי SaM בפורום Tactical Ops
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24/12/08, 14:36
  3. מי בא למפגש בתל אביב ב 24.12
    על ידי Shadow\Evil בפורום Tactical Ops
    תגובות: 51
    הודעה אחרונה: 23/12/08, 22:59
  4. מי בא למפגש בטוח?
    על ידי BaJo/ShortY בפורום מה שבראש
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 27/12/05, 18:00
  5. מי בא למפגש?
    על ידי White^Tiger בפורום מה שבראש
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/12/05, 17:39
eXTReMe Tracker