תבואאאאאאא איתיייOriginally posted by DaRKDj@29-10-2005 בשעה 12:37
בראשון הכי טוב לארגן מפגש ואני לא הולך לשום מקום לבד
עם יהיה מפגש אני הולך רק עם ישראל כי אין לי מה לחפש שם לבד וישראל כימעט בדוק לא יבוא
ביגלל זה אני יבוא רק למפגשים של ראשון...
תבואאאאאאא איתיייOriginally posted by DaRKDj@29-10-2005 בשעה 12:37
בראשון הכי טוב לארגן מפגש ואני לא הולך לשום מקום לבד
עם יהיה מפגש אני הולך רק עם ישראל כי אין לי מה לחפש שם לבד וישראל כימעט בדוק לא יבוא
ביגלל זה אני יבוא רק למפגשים של ראשון...
איפו המיפגש??
תגידו לי !!!!!
לא ניראה לי שאני יבוא תארגנו מיפגש בירושלים :סטלן: נהנהOriginally posted by DuRacElL-rUlz@29-10-2005 בשעה 10:01
ליתר דיוק המפגש היה ברמת-גן.......
המפגש יתקים ב- 17.11
האנשים שבינתים באים
LoCo`
gandalf
PsyCho`
F!shinzon
Duracell(alla amidar)ma za
sCaR`
Smokey
Blacking
gam baaaaaaaaaar ba!!!!!
במפגש יחולק שתיה (אלכוהול)+אוכל(צוצו) וגם שתיה קלה ועוד כמה חטיפים
תודה לגנדלף שקנה את הדברים
כל מי שרוצה לבוא שישלח פה תגובה ויגיד לי כדי שאני ידע כמה רוצים לבוא.
בבקשה כל מי שרציני שיגיד.
עוד פרטים בהמשך כגון:איזה רחוב זה ומי עוד באים.
בראשון הכי טוב לארגן מיפגש כי יש שם הכי הרבה אנשים מהקהילה וזה גם במרכז...
יש את:
zuzu
james bond
mango
dark dj
dr.hoffman
close b
death trap
undead
7bar
mustang
kundason
war-lord
50cent
ja rule
u are history
ויש עוד איזה 5\6 שבטח שכחתי וגם יש תמיקלט של ישראל יש שם דיוידי
נרגילה סרטים יש הכל שם כמו בית...
אההה ויש גם את tiko | black anaconda ועוד חברים שלו קיצר יש הרבה מראשון שיכולים לבוא
וגם רוב המפגשים היו בראשון ועם זה בראשון יוסי ההומו יוכל לישון אצלי עם אין לו איך להסתדר
ניקיטה אם אתה לא מוריד את הסמל אישי של הפלאפל אני שובר לך ת'ראש .
omg hezi azbani
amefgash ze bramat gam rehov
negba b chocho
ראשון \ ת"א
אני אומר ראשון
אם יהיה לי איך לבוא אני יבוא נארגן אני נועם שלומי יוסי דולף קובבה דודו .. יש מצב אם הם ירצו :\
דור, אלי רועי השמן
נראה כבר יש עוד זמן
ראשון הכי טוב...
ראשון..
תעשו בתל אביב מפגש מה אני ילך עד לרמת גן
איזה יום זה יוצא?
יש גם את AbSoLuTOriginally posted by DaRKDj@29-10-2005 בשעה 13:07
אההה ויש גם את tiko | black anaconda ועוד חברים שלו קיצר יש הרבה מראשון שיכולים לבוא
וגם רוב המפגשים היו בראשון ועם זה בראשון יוסי ההומו יוכל לישון אצלי עם אין לו איך להסתדר
aVi aZaR
sKAzi
Trnc`
wow kama anashim
tov kolam lavo lramat gan ya potzis gayz mfs
ma kol kah kashe ze kula 5 dakot
mi sh lo ba mafkir omo malshim gay bitch
אני גם בעד ראשון
מה אניי עז זה קרוב גם אליי :הפוך:Originally posted by DaRKDj@29-10-2005 בשעה 13:04
בראשון הכי טוב לארגן מיפגש כי יש שם הכי הרבה אנשים מהקהילה וזה גם במרכז...
יש את:
zuzu
james bond
mango
dark dj
dr.hoffman
close b
death trap
undead
7bar
mustang
kundason
war-lord
50cent
ja rule
u are history
ויש עוד איזה 5\6 שבטח שכחתי וגם יש תמיקלט של ישראל יש שם דיוידי
נרגילה סרטים יש הכל שם כמו בית...
יש גם את AbSoLuTOriginally posted by MusT4nG`+29-10-2005 בשעה 17:45--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (MusT4nG` @ 29-10-2005 בשעה 17:45)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-DaRKDj@29-10-2005 בשעה 13:07
אההה ויש גם את tiko | black anaconda ועוד חברים שלו קיצר יש הרבה מראשון שיכולים לבוא
וגם רוב המפגשים היו בראשון ועם זה בראשון יוסי ההומו יוכל לישון אצלי עם אין לו איך להסתדר
aVi aZaR
sKAzi
Trnc` [/b][/quote]
Tranc גר בראשון ?!?!
חחח אחי אתם שרוטיםם אורי דבר איתי ב ICQ
תגיד נירן יא טיפש מה אתה מזמין אנשים למקלט שלי ?!
מישהו אמר שאני מסכים להכניס את כולם מישהו אמר שבכלל אני מסכים
להכנים מישהו אחד ?! פעם הבאה תשאל אותי לפני שאתה כותב פה...