לינוי היום סביבות 20:00-21:00 נעשה תקאפ ישראלי.
לינוי היום סביבות 20:00-21:00 נעשה תקאפ ישראלי.
יפה..
מה הם עושים צד בשרת שלהם
ואנחנו בשלנו ?
כן דולב
צד בשרת שלנו
וצד בשרת שלהם
או שמגיעים להסכם באחד השרתים /שרת גרמני