cod1 ftw!!
cod1 ftw!!
אני משחק כוד4 כבר שיצה מה אתם אומרים שזה ישן למה משחק
counter strike v condition zero לא יצאו לפני אלף שנים ומפוצץ אנשים שם !!
אם לא היו קוראים לך לירון הייתי חושב שאתה ערבי
cod1 rulz ftw pwnt
pcw?
תפרסם את האייפי של השרת שאתם מרימים
למה שנחזור למשהו ישן שעכשיו הרבה יותר טוב? ולמה לעזאזל ילד שלא יודע לכתוב חושב שהוא יכול להציע משהו שאחרים לא יחשבו עליו קודם, רק זה מה שהיינו צריכים, כי עד עכשיו היינו כל כך אבודים ולא ידענו מה לעשות. מזל שבאת עם הרעיון המטורף הזה, איך לא חשבנו על זה קודם.