Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 48

אשכול: פורש...

  1. #21
    xytek9 xytek9 מנותק E-Gangsta
    תאריך הצטרפות
    02/10/08
    הודעות
    743
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dozz צפה בהודעה
    שגוש מה אתה מבלבל ת'ביצה אחי? פורש...
    פורש ל-ICYTOWER?
    כשיש קצת זמן תבוא תעשה איזה MIX.
    בהצלחה אח שלי D:

    חחחחחחחחחחח אל תדאג אני יבוא מידי פעם לראות מה שלומכם אם הכל טוב וזה..

    ונעשה איזה משחק קצר אתכם לזחר הימים ההם חחחחחחחחחחחחחחחח

    אבל לא יותר מי זה כמו סיבי או משהו...

  2. #22
    kapcheR kapcheR מנותק Esports fan
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    680
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי xytek9 צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי..

    טוב בקשר לשאלה שלך..

    יש כמה סיבות שהם:
    1. אניבחודש האחרון ניסיתי לבנות קלאן בתחלה לא הלך משהו ואחרי זה מצאתי כמה שחקנים שאני מת עליהם ואחרי זה פתאום לא באו וכל זה
    אז התחלתי בימים האחרונים תהחיל לחפש קלאן ולא מצאתי..

    2.חשבתי לעצמי שאני לא יכול להמשיך ככה אני בן 17 ואני כבר צריך להתחיל לעשות משהו עם החים שלי במקום לשבת כל היום בבית ליד המחשב..

    3.כבר אין לי את החשק לשחק כמו שהייתי בהתחלה זה כבר לא אותו דבר נמאס לי מהמשחק קצת..


    4.אני רואה את צורת ההתנהלות שלי במשך כל יום שעובר שאני רק בבוקר עד הצהוריים ישן קם אחרי צהוריים מתחיל לשחק הולך להסתובב עם חברים ושזה כמעט תמיד נגמר בזה שאני הולך מכות עם אנשים מבוגרים ממני או משהו חוזר לבית ומשחק שוב קוד 4

    אז תגידו לי אם זה נראה לכם צורת התנהלות נורמלית של בן אדם בן 17?!
    אני לא חושב.. =]
    כל דבר שאתה עושה צריך להיות במינון מסוים - לא יותר מדי ,שיהיה לך זמן לדברים אחרים וכ'ו
    אלה החיים שלך ,תתנהל לפי איך שאתה מרגיש לנכון ויהיה לך רק טוב.

  3. #23
    הסמל האישי של Unitech
    Unitech Unitech מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    03/08/08
    הודעות
    798
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תאמין לי אחי הכי טוב ככה,לשחק רק שמתחשק.
    לפני שפרשתי הייתי משחק 24/7 לא יוצא בערב כמו איזה טמבל,עכשיו פרשתי אני בנאדם אחר ופי 100 יותר טוב לי,המשחק הזה דופק תילדות תאמין לי

  4. #24
    הסמל האישי של krizZje
    krizZje krizZje מנותק ?1v1 knife @ batyam
    תאריך הצטרפות
    16/03/08
    הודעות
    546
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ביי אחי
    נקווה לראות אותך בהמשך

    ציטוט במקור פורסם על ידי mikewithbike צפה בהודעה

    * לכל המעוניינים, עקב העזיבה, דרוש עבריין פורום חדש. תפנו לדימה הסגן לקבלת ריאיון לתפקיד.
    אני עושה בחינות לתפקיד בימי ראשון ושלישי
    יש להביא את הדברים הבאים :
    1. רישום פלילי ( עדיפות לבעלי 3 תיקים ומעלה )
    2. ת.זהות ( רצוי מזויפת )
    3. סכין ( חובה )

    דרישות לתפקיד :
    1. אוצר מילים עשיר ( יש לדעת את כל סוגי הקללות ! )
    2. לדעת לאיים איומי סרק

    בהצלחה לכל לנבחנים

  5. #25
    הסמל האישי של normanush
    normanush normanush מנותק NightCup Cheater
    תאריך הצטרפות
    14/03/08
    הודעות
    711
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בייי

  6. #26
    הסמל האישי של jojoz0r
    jojoz0r jojoz0r מנותק מנהל בכיר בויגיימס #2
    תאריך הצטרפות
    28/12/08
    הודעות
    1,410
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחח דימה הזה יביא לי את הגידול חחחחחחחחחחחחח

  7. #27
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    קח דימה


  8. #28
    !Go_laN !Go_laN מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    10/05/08
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    6 פעמים
    MS חמוד, אני רוצה לראות אותך עומד מול דימה, במציאות לא במחשב, וממשיך לדבר ככה..

    שגיא עזובתך שטויות אחי, חולההה עליך!!! דיר באלק תמשיך לבוא לTS!

  9. #29
    הסמל האישי של viyarO_ox
    viyarO_ox viyarO_ox מנותק ESRB Notice: Game Experience May Change (Your LIFE) During Online Play
    תאריך הצטרפות
    02/07/08
    הודעות
    1,193
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לול גולן כולה אמרתי לו להוסיף לחתימה יענו מה אתה רוצה

  10. #30
    הסמל האישי של ReijQw1TT
    ReijQw1TT ReijQw1TT מנותק ex-matanhy
    תאריך הצטרפות
    22/06/08
    הודעות
    1,209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי krizZje צפה בהודעה
    ביי אחי
    נקווה לראות אותך בהמשך



    אני עושה בחינות לתפקיד בימי ראשון ושלישי
    יש להביא את הדברים הבאים :
    1. רישום פלילי ( עדיפות לבעלי 3 תיקים ומעלה )
    2. ת.זהות ( רצוי מזויפת )
    3. סכין ( חובה )

    דרישות לתפקיד :
    1. אוצר מילים עשיר ( יש לדעת את כל סוגי הקללות ! )
    2. לדעת לאיים איומי סרק

    בהצלחה לכל לנבחנים

    יש לי הכל חוץ מרישום פלילי, ת.זהות, סכין, אוצר מילים עשיר, ולדעת אימוי סרק.

    התקבלתי ?

  11. #31
    BoZoM BoZoM מנותק ™ BoZoM Knife
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי XperT צפה בהודעה
    יש לי הכל חוץ מרישום פלילי, ת.זהות, סכין, אוצר מילים עשיר, ולדעת אימוי סרק.

    התקבלתי ?
    תלוי מתי נתת מכות למישהו בפעם האחרונה.

  12. #32
    הסמל האישי של ReijQw1TT
    ReijQw1TT ReijQw1TT מנותק ex-matanhy
    תאריך הצטרפות
    22/06/08
    הודעות
    1,209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי BoZoM צפה בהודעה
    תלוי מתי נתת מכות למישהו בפעם האחרונה.
    שכחתי לציין שאני גם לא הולך מכות. (עדיין אני בשבלבי התקבלות ? ? ? ? )

  13. #33
    BoZoM BoZoM מנותק ™ BoZoM Knife
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לא

  14. #34
    הסמל האישי של jojoz0r
    jojoz0r jojoz0r מנותק מנהל בכיר בויגיימס #2
    תאריך הצטרפות
    28/12/08
    הודעות
    1,410
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי XperT צפה בהודעה
    שכחתי לציין שאני גם לא הולך מכות. (עדיין אני בשבלבי התקבלות ? ? ? ? )
    יש לציין שאתה ילד כאפות אתיופי

  15. #35
    הסמל האישי של ReijQw1TT
    ReijQw1TT ReijQw1TT מנותק ex-matanhy
    תאריך הצטרפות
    22/06/08
    הודעות
    1,209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי mr_holerious צפה בהודעה
    יש לציין שאתה ילד כאפות אתיופי

    נפל לך המצחיק =\

  16. #36
    xytek9 xytek9 מנותק E-Gangsta
    תאריך הצטרפות
    02/10/08
    הודעות
    743
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    באמא שלי אתם קהילה שרוטהה אחושרמוטהההההה!!!

    דימה הרגת אותי.!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  17. #37
    הסמל האישי של krizZje
    krizZje krizZje מנותק ?1v1 knife @ batyam
    תאריך הצטרפות
    16/03/08
    הודעות
    546
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי xytek9 צפה בהודעה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    באמא שלי אתם קהילה שרוטהה אחושרמוטהההההה!!!

    דימה הרגת אותי.!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    לא פרשת ?!?! לך כבר !!


    3>

  18. #38
    xytek9 xytek9 מנותק E-Gangsta
    תאריך הצטרפות
    02/10/08
    הודעות
    743
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי krizZje צפה בהודעה
    לא פרשת ?!?! לך כבר !!


    3>
    לך ישרמוטההה 3>

    פרשתי כן אבל אני עדיין יהיה בפורום למה לא?! חחחחחח

  19. #39
    BoZoM BoZoM מנותק ™ BoZoM Knife
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    קישטה

  20. #40
    הסמל האישי של ReijQw1TT
    ReijQw1TT ReijQw1TT מנותק ex-matanhy
    תאריך הצטרפות
    22/06/08
    הודעות
    1,209
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי BoZoM צפה בהודעה
    קישטה

    בוזום המסבירן !

נושאים דומים

  1. -=NeO=- פורש
    על ידי stam ze בפורום Tactical Ops
    תגובות: 58
    הודעה אחרונה: 24/08/05, 12:28
  2. פורש לכמה ימים
    על ידי dr.death בפורום Tactical Ops
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 18/07/05, 14:36
  3. פורש לCZ
    על ידי FireWall בפורום Tactical Ops
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 09/07/05, 16:02
  4. בידור זול מאת פורש מן וקילדר
    על ידי KilderSlive בפורום Tactical Ops
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 08/07/05, 11:05
  5. פורש
    על ידי AvigdOr.GT- בפורום Tactical Ops
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25/05/05, 18:19
eXTReMe Tracker