תאמין לי אחי הכי טוב ככה,לשחק רק שמתחשק.
לפני שפרשתי הייתי משחק 24/7 לא יוצא בערב כמו איזה טמבל,עכשיו פרשתי אני בנאדם אחר ופי 100 יותר טוב לי,המשחק הזה דופק תילדות תאמין לי![]()
ביי אחי
נקווה לראות אותך בהמשך
אני עושה בחינות לתפקיד בימי ראשון ושלישי
יש להביא את הדברים הבאים :
1. רישום פלילי ( עדיפות לבעלי 3 תיקים ומעלה )
2. ת.זהות ( רצוי מזויפת )
3. סכין ( חובה )
דרישות לתפקיד :
1. אוצר מילים עשיר ( יש לדעת את כל סוגי הקללות ! )
2. לדעת לאיים איומי סרק
בהצלחה לכל לנבחנים![]()
בייי
חחחחחח דימה הזה יביא לי את הגידול חחחחחחחחחחחחח
קח דימה
![]()
MS חמוד, אני רוצה לראות אותך עומד מול דימה, במציאות לא במחשב, וממשיך לדבר ככה..
שגיא עזובתך שטויות אחי, חולההה עליך!!! דיר באלק תמשיך לבוא לTS!
לול גולן כולה אמרתי לו להוסיף לחתימה יענו מה אתה רוצה
לא![]()
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
באמא שלי אתם קהילה שרוטהה אחושרמוטהההההה!!!
דימה הרגת אותי.!!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קישטה