Satla-Zone
התחברות
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 22 מתוך 22

אשכול: מי אמר שאינטל שולטת בשוק?

  1. #21
    הסמל האישי של insan1ty
    insan1ty insan1ty מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    03/08/05
    הודעות
    2,449
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ראיתי שרת עם 16 אופטרונים ו128 גיגה ראם , זה משו לפנים.

  2. #22
    Dr:Evil Dr:Evil מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    11/01/05
    הודעות
    2,662
    קיבל לייק
    0 פעמים
    קיצר יהייה מעניין לעקוב אחרי קרב המעבדים הזה...

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. מי אמר שהבאגים רק ב 3.4 ????
    על ידי MotherNature בפורום Tactical Ops
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11/08/07, 20:17
  2. מי אמר שפרסים לא שומעים מטאל ?
    על ידי Shani_ בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14/08/06, 14:28
  3. מי אמר שגרוזיניות זה לא סקסי...
    על ידי BigY בפורום מה שבראש
    תגובות: 37
    הודעה אחרונה: 18/11/05, 00:46
  4. מי אמר ש-Tikoo לא פחדן?
    על ידי Yotam Ha MeLeh בפורום Tactical Ops
    תגובות: 55
    הודעה אחרונה: 10/06/05, 11:49
eXTReMe Tracker