ראיתי שרת עם 16 אופטרונים ו128 גיגה ראם, זה משו לפנים.
ראיתי שרת עם 16 אופטרונים ו128 גיגה ראם, זה משו לפנים.
קיצר יהייה מעניין לעקוב אחרי קרב המעבדים הזה...