Satla-Zone
התחברות
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 41 עד 59 מתוך 59

אשכול: חחח תראו אותו אנשים היה בנזונה של מפגש!!!!!!!1

  1. #41
    FireWall FireWall מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,332
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לך תתמסטל משוקו פחח שותה קולה בטוח שהוא שיכור חחח איזה ילד מסכן

  2. #42
    Cr4zY^De4moN Cr4zY^De4moN מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    22/01/07
    הודעות
    7,585
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Gerrard~Riquelme
    איפה תמונות ?


    :משתחווה: :משתחווה: :משתחווה:

  3. #43
    HaZoKa` HaZoKa` מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    09/01/05
    הודעות
    4,218
    קיבל לייק
    1 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי man-street
    חחח לא לעלות תמונות שלי פאדחיות
    וכול מי שרוצה "לחלק לי כאפות" לבוא למוצקין יילדי מחשב הומואים!
    כן אתה רוצה ליראות שאני יבוא למוצקין ויזיין אותך?

  4. #44
    MusT4nG` MusT4nG` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    10/08/05
    הודעות
    2,685
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחח מה אתה חש כולך קטין עוד

  5. #45
    ^^Sno0py ^^Sno0py מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    30/09/05
    הודעות
    397
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טוב יאלה עזבו תילד כל אחד נהיה לי פה אלפרון

  6. #46
    Hat-Hatol Hat-Hatol מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    13/04/07
    הודעות
    3,705
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לירון עם אני בא אתה פורץ לי לתחת ? :שיניים:

  7. #47
    dynamite` אורח
    יפה לכם אני רואה היה מפגש מוצלח תבואו לעזריאלי גם יהומואים יהיה טוב

  8. #48
    ^Lny ^Lny מנותק מכשיר עולם
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    שם פרטי
    לינוי
    הודעות
    5,429
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טוב לכל הקוקסינלים כמו firewall הילד מחשב+HaZoKa אברג'יל כולם מוזמנים לבוא למוצקין ולדבר איתי פנים מול פנים ולא להתחיל לקלל פה שם על כול מי שמדבר פה לא יפה זין אחד גדול יילדים מסכנים בואו למוצקין תקבלו שפיצים

  9. #49
    FireWall FireWall מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,332
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אתה בטוח? אתה בסך הכל ילד בן 12 לא הייתי מאיים ככה במקומך.
    ובעיקר שאתה הומו,ככה יותר אנשים ירצו לפוצץ אותך.

  10. #50
    FireWall FireWall מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,332
    קיבל לייק
    0 פעמים
    וואלה בפעם היחידה ששמעתי את הקול שלך בטיימספייק הייתה נשמע כמו ילד שתופסים לו את הביצים..קול של קרפדה מתה..
    אז לפני שאתה פותח את הפה שלך תחשוב פעמיים יא צוציק מחורבן אתה מגיע לי לביצה אתה גם מוזמן ללקק לי אותה

  11. #51
    50cEnT 50cEnT מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    03/10/05
    הודעות
    55
    קיבל לייק
    0 פעמים
    mango
    נערך בפעם האחרונה על ידי 50cEnT : 02/07/06 ב 02:45

  12. #52
    slim.shady slim.shady מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    22/12/04
    הודעות
    546
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה חלש...פעם היית מצחיק בעווווווווווווווווווווווווווווווז

  13. #53
    הסמל האישי של psycho
    psycho psycho מנותק מדליק מהיר וחזק
    תאריך הצטרפות
    28/04/05
    שם פרטי
    יגאל
    הודעות
    9,887
    קיבל לייק
    3 פעמים
    O RLY?

  14. #54
    h3nz h3nz מנותק אגדה
    תאריך הצטרפות
    20/05/05
    שם פרטי
    hen
    הודעות
    12,760
    קיבל לייק
    2 פעמים
    נתי כמו שאתה אומר מי ילך לצפון כדי לראות ילדים מהטקטיקל
    אז מי יבוא לבאר שבע בשביל לראות ילדים מ-TO
    זה שזה קרוב אליך זה לא אומר שיבואו
    הכי טוב זה תל אביב
    :קרוגר:

  15. #55
    Talzz Talzz מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    16/05/06
    הודעות
    6,142
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה באסה רציתי לבוא

    זה שתי מטר מהבית שליי
    :ארר:

  16. #56
    הסמל האישי של IDjack
    IDjack IDjack מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    17/04/06
    הודעות
    819
    קיבל לייק
    0 פעמים
    סעמק אני ואביעד יצאנו מהבית השעה 5 בצהריים למגרש בקרית ים
    חשבנו יבוא לשחק כדורגל היינו שם לפחות שעתיים במגרש לא ראינו שם אף אחד!
    בסוף אומרים לי זה ב9 וחצי לא היה לנו כוח ללכת שוב!

  17. #57
    ^Lny ^Lny מנותק מכשיר עולם
    תאריך הצטרפות
    20/07/05
    שם פרטי
    לינוי
    הודעות
    5,429
    קיבל לייק
    0 פעמים
    firewall תן כתובת אני בא אליך הביתה יבן זונה אני שם עליך ועל כל מי שאתה מביא זין יחנון מניאק

  18. #58
    FireWall FireWall מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,332
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי man-street
    firewall תן כתובת אני בא אליך הביתה יבן זונה אני שם עליך ועל כל מי שאתה מביא זין יחנון מניאק
    חחחחחחחחחחח איזה צוציק,ילד בן 12 מאיים חחחחחחחחחחחח@#$#@$
    צור הדסה,הר כתרון 2\7,אני מחכה לך הומו קטן.

    אני מקווה שאתה לא בונא עליי מינית כי אני לא בקטע של בנים...

    בכל מקרה אם תבוא אני יכניס אותך בתוך פח זבל ומשם מדרדר אותך בירידה של הרחוב עד שייכנס בך אוטובוס

  19. #59
    Hat-Hatol Hat-Hatol מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    13/04/07
    הודעות
    3,705
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שהוא אצלך תרים צילצול למה הוא ניפתח על אמיתי בטים ספיק נבוא נריץ צחוקים...

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

נושאים דומים

  1. סרטון / משהו מצחיק תראו אותו עד הסוף חחח
    על ידי DarkLake בפורום בדיחות, הומור וצחוקים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25/03/09, 15:41
  2. חחח שוב אותו הקטע רק הפעם בלי להסתלבט
    על ידי HoLo//\\//iA בפורום מה שבראש
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04/10/07, 17:18
  3. חחח תראו מה עשו לו עם נפצים
    על ידי EldaRz בפורום מה שבראש
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 04/03/07, 20:06
  4. מי היה בהופעה של הבלאק אייד פיז ?
    על ידי oferchuk בפורום מה שבראש
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07/06/06, 13:29
eXTReMe Tracker