לך תתמסטל משוקו פחח שותה קולה בטוח שהוא שיכור חחח איזה ילד מסכן
לך תתמסטל משוקו פחח שותה קולה בטוח שהוא שיכור חחח איזה ילד מסכן
במקור פורסם על ידי Gerrard~Riquelme
:משתחווה: :משתחווה: :משתחווה:
כן אתה רוצה ליראות שאני יבוא למוצקין ויזיין אותך?במקור פורסם על ידי man-street
חחח מה אתה חש כולך קטין עוד
טוב יאלה עזבו תילד כל אחד נהיה לי פה אלפרון
לירון עם אני בא אתה פורץ לי לתחת ? :שיניים:
יפה לכם אני רואה היה מפגש מוצלח תבואו לעזריאלי גם יהומואים יהיה טוב
טוב לכל הקוקסינלים כמו firewall הילד מחשב+HaZoKa אברג'יל כולם מוזמנים לבוא למוצקין ולדבר איתי פנים מול פנים ולא להתחיל לקלל פה שם על כול מי שמדבר פה לא יפה זין אחד גדול יילדים מסכנים בואו למוצקין תקבלו שפיצים
אתה בטוח? אתה בסך הכל ילד בן 12 לא הייתי מאיים ככה במקומך.
ובעיקר שאתה הומו,ככה יותר אנשים ירצו לפוצץ אותך.
וואלה בפעם היחידה ששמעתי את הקול שלך בטיימספייק הייתה נשמע כמו ילד שתופסים לו את הביצים..קול של קרפדה מתה..
אז לפני שאתה פותח את הפה שלך תחשוב פעמיים יא צוציק מחורבן אתה מגיע לי לביצה אתה גם מוזמן ללקק לי אותה
mango
נערך בפעם האחרונה על ידי 50cEnT : 02/07/06 ב 02:45
איזה חלש...פעם היית מצחיק בעווווווווווווווווווווווווווווווז
O RLY?
נתי כמו שאתה אומר מי ילך לצפון כדי לראות ילדים מהטקטיקל
אז מי יבוא לבאר שבע בשביל לראות ילדים מ-TO
זה שזה קרוב אליך זה לא אומר שיבואו
הכי טוב זה תל אביב
:קרוגר:
איזה באסה רציתי לבוא
זה שתי מטר מהבית שליי
:ארר:
סעמק אני ואביעד יצאנו מהבית השעה 5 בצהריים למגרש בקרית ים
חשבנו יבוא לשחק כדורגל היינו שם לפחות שעתיים במגרש לא ראינו שם אף אחד!
בסוף אומרים לי זה ב9 וחצי לא היה לנו כוח ללכת שוב!
firewall תן כתובת אני בא אליך הביתה יבן זונה אני שם עליך ועל כל מי שאתה מביא זין יחנון מניאק
חחחחחחחחחחח איזה צוציק,ילד בן 12 מאיים חחחחחחחחחחחח@#$#@$במקור פורסם על ידי man-street
צור הדסה,הר כתרון 2\7,אני מחכה לך הומו קטן.
אני מקווה שאתה לא בונא עליי מינית כי אני לא בקטע של בנים...
בכל מקרה אם תבוא אני יכניס אותך בתוך פח זבל ומשם מדרדר אותך בירידה של הרחוב עד שייכנס בך אוטובוס
שהוא אצלך תרים צילצול למה הוא ניפתח על אמיתי בטים ספיק נבוא נריץ צחוקים...