כן - פרט...
לא -ואני גם לא יגע בזה בחיים.
זה מה שאני אומר מה אתה לא קולט
שמקסימום ילדים בגיל הזה יכולים רק לעשן...
לא להזריק ולא כלום
לא ולא נראה לי שאני יגיע אולי
אני לא אבל אבנר כן הוא כול הזמן מציע לי
locked azvo.