תכלס GAVAR..
תכלס GAVAR..
הם נקראים ילדי בוקקה, אני יכול לספור פה לפחות 4 כאלה בנושא.
רציתי לצאת להגנתך ולהשתיק אותם עד שהתחלת להגיב כמוהם.
לדעתי האישית, אחלה סרטון, תמשיך ליצור אותם בדיוק איך שאתה אוהב לראות אותם, זה הכי חשוב.
PuNisHeR ..
מי אתה בכלל חתיכת הומו לקקן
כל הסירטון שך היה פה מזוייף והיה מתוכנן אל תשחק אותה ימסכן יחרטטן חלאס.. מה אתה חושב שאנשים עיוורים כמוך.. שאתה יכול לעבוד פה על ילדים שאתה באמת הרגת אותם בסירטון יא ילד מסריח..
קיצקץ... טוס הביתה וזדיין מהפורום הזה אתה רק מבייש אותו עם הסירטונים המסריחים שאתה עושה
ותכלס? אין לך גם טעם בשירים יא חתיכת נובי .
נערך בפעם האחרונה על ידי rno : 13/05/09 ב 04:39
מייק משחק אדמין![]()
מה יצאתם על הבנאדם?..
כולם מראה לכם תסירטון השני שהוא עושה, מבקש ממכם לא להגיב מגעיל ולתת ביקורת בונה, אתם זורקים זין ועוד מתעצבנים עליו שהוא נוב??
הקיצור אחי, אם אתה באמת רוצה להשתפר תעבור לפרומוד, אין לך מה לחטוף עלי קריזה ולהסביר לי שHC זה ליותר "PROS" או משו כזה פשוט תקבל את זה..
אני ילד בוקקה?![]()
בוקקה ג'וניורס : )
אה ספי עבדת ביום שאחריי ל"ג? וואלה? איך זה שלא ראיתי אותך בעבודה?
אהה כי זה בגלל שהיית עייף ויצאת גם בערב? לאן יצאת חביבי? לי זכור טוב מאוד שהיית בבית :\
אתה רואה כמה שאתה ילד קטן בראש?
הסרטון חמוד אני לא מבין למה אנשים פה משחקים אותה עם פה גדול ואומרים נאב נאב.. למה מי אתם?
אבל הקטע עם ההילוך איטי בכל הריגה באמת מעצבן.
חחחחחחחחחחחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהח
אני בוכה פה מה זה XDDDDDDDDD
אתה תקבל חור אתה ואמא שלך , אני אפתח את אמא שלך עם מפתח שוודי XDDDDDDDD
זה מה קוראים אותו עידן מנצור המלך