חחחחחחחחחחחחח אני לא יכול חןן 3>
אני פשוט קורא ונקרע ממה שאתה כותב פהה חחחחחחח אני בוכהה אחיייייייייי חחחחחחחחח ..
אל תתעצבן :\
חחחחחחחחחחחחח אני לא יכול חןן 3>
אני פשוט קורא ונקרע ממה שאתה כותב פהה חחחחחחח אני בוכהה אחיייייייייי חחחחחחחחח ..
אל תתעצבן :\
זה מה שקורה שמערבבים כמה מרוקאים ותאילנדי
2 הצדדים מסכנים, צד אחד כותב שירים ורק מראה חוסר בטחון, והצד השני רק מראה כמה במחשב הוא תופס תחת כי במציאות אין לו ביטחון![]()
בוגי המסבירן
צריך לעשות AUTO BALANCE למה אנחנו 3 מרוקאים נגד 100 אשכנזים
בוגי המסבירן!
חחחחחחחחחחחח 101 ( 3> )
עוד שלוש הודעות יש לVLAD95 אלפייה