Satla-Zone
התחברות
עמוד 4 מתוך 12 ראשוןראשון 12345678910 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 61 עד 80 מתוך 229

אשכול: שיר|על אשכנזים

  1. #61
    qzeey qzeey מנותק ניצב ראשי
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    1,229
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחחחחחחחח אני לא יכול חןן 3>
    אני פשוט קורא ונקרע ממה שאתה כותב פהה חחחחחחח אני בוכהה אחיייייייייי חחחחחחחחח ..
    אל תתעצבן :\

  2. #62
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי pooka צפה בהודעה
    דומה לך אחושלוקי
    הנה תמונה שלך ואשכנזיה אסלית

  3. #63
    WeaseL WeaseL מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    956
    קיבל לייק
    0 פעמים

  4. #64
    Dominic Dominic מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/08/08
    הודעות
    362
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה מה שקורה שמערבבים כמה מרוקאים ותאילנדי

  5. #65
    Bugy Bugy מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    20/08/08
    הודעות
    652
    קיבל לייק
    0 פעמים
    2 הצדדים מסכנים, צד אחד כותב שירים ורק מראה חוסר בטחון, והצד השני רק מראה כמה במחשב הוא תופס תחת כי במציאות אין לו ביטחון

  6. #66
    הסמל האישי של Carrier_
    Carrier_ Carrier_ מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    13/02/09
    הודעות
    992
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dominic צפה בהודעה
    זה מה שקורה שמערבבים כמה מרוקאים ותאילנדי
    http://www.youtube.com/watch?v=FvJAZcnLWMo
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחח


    ---
    אני רוצה לשמוע מנגינה לפני שאני מחליט!!

  7. #67
    Golani Golani מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    15/02/08
    הודעות
    212
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בוגי המסבירן

  8. #68
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Bugy צפה בהודעה
    2 הצדדים מסכנים, צד אחד כותב שירים ורק מראה חוסר בטחון, והצד השני רק מראה כמה במחשב הוא תופס תחת כי במציאות אין לו ביטחון
    מה שנכון נכון O:
    אבל לא מכים אותי בבית ספר
    וישלי חברים מרוקאים , ואין לי בעיה עם מרוקאים
    אבל עם קוקסינלים כמוהו , יש לי
    BTW

  9. #69
    Dominic Dominic מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/08/08
    הודעות
    362
    קיבל לייק
    0 פעמים
    צריך לעשות AUTO BALANCE למה אנחנו 3 מרוקאים נגד 100 אשכנזים

  10. #70
    WeaseL WeaseL מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    956
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בוגי המסבירן!

  11. #71
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dominic צפה בהודעה
    צריך לעשות AUTO BALANCE למה אנחנו 3 מרוקאים נגד 100 אשכנזים
    שכחת תימני :|

  12. #72
    pooka pooka מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    הודעות
    29
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי WeaseL צפה בהודעה
    זאתי אמא שלך ואבא שלך הניגר הזה שלפני שני פירק לאמך את הטוטה

  13. #73
    Dominic Dominic מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/08/08
    הודעות
    362
    קיבל לייק
    0 פעמים






  14. #74
    הסמל האישי של Palma
    Palma Palma מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/09/08
    הודעות
    963
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי pooka צפה בהודעה
    זאתי אמא שלך ואבא שלך הניגר הזה שלפני שני פירק לאמך את הטוטה
    איך אתה יכול לקרוא לו ניגר תסתכל במראה

  15. #75
    qzeey qzeey מנותק ניצב ראשי
    תאריך הצטרפות
    07/09/08
    הודעות
    1,229
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחחחחחחחחחחח 101 ( 3> )

  16. #76
    הסמל האישי של Coconut
    Coconut Coconut מנותק The clutcher
    תאריך הצטרפות
    26/04/08
    הודעות
    815
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Bugy צפה בהודעה
    2 הצדדים מסכנים, צד אחד כותב שירים ורק מראה חוסר בטחון, והצד השני רק מראה כמה במחשב הוא תופס תחת כי במציאות אין לו ביטחון
    מה הקשר??
    זה בפוק הזה תופס תחת מאחורי מחשב לא אנחנו :|

  17. #77
    pooka pooka מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    הודעות
    29
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Palma צפה בהודעה
    שכחת תימני :|
    אתה מרוקאי אתה? יבן בן זונה יאשכנזי מסריח אתה צריך לקבור אותך בחצר ישרמוטה יבןןבן זונה

  18. #78
    WeaseL WeaseL מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    17/08/08
    הודעות
    956
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Palma צפה בהודעה
    איך אתה יכול לקרוא לו ניגר תסתכל במראה
    הוא לא ניגר הוא שחום זה הכי גרוע, גם אפליה וגם אין יכולות פיזיות כמו של כושים

  19. #79
    Dominic Dominic מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    31/08/08
    הודעות
    362
    קיבל לייק
    0 פעמים
    עוד שלוש הודעות יש לVLAD95 אלפייה






  20. #80
    Bugy Bugy מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    20/08/08
    הודעות
    652
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Coconut צפה בהודעה
    מה הקשר??
    זה בפוק הזה תופס תחת מאחורי מחשב לא אנחנו :|
    למה צריך לענות לו?? אני חושב שכל מי שענה זה כי במציאות הוא לא יכול לעשות כלום, ובלב הוא מתבאס..
    נראה מי היה הנורמלי הראשון שיפסיק להגיב

נושאים דומים

  1. חחחחחחח יאללה כנסו כנסו... שיר על נאחס-סראללה!!!!!
    על ידי kohavy_tan בפורום בדיחות, הומור וצחוקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 22/07/06, 14:52
  2. שיר על קאנוטר סטרייק
    על ידי dasaddsaasd בפורום Tactical Ops
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 22/09/05, 14:08
  3. -=שיר על מורנינג וולף שהמצאתי=-
    על ידי Anonymous בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 02/08/05, 17:53
  4. שיר על ראפ4לייף הבני זונות.
    על ידי MiKoZ בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 19/07/05, 12:25
  5. שיר על התמכרות למחשב
    על ידי KilderSlive בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29/06/05, 01:41
eXTReMe Tracker