Satla-Zone
התחברות
עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 61 עד 80 מתוך 94

אשכול: לא זה לא קרה x: תעצרו לי תנשימה-הילד הכי נוןב

  1. #61
    Talzz Talzz מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    16/05/06
    הודעות
    6,142
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי N!CkLeSs
    silverknight
    שב בשקט יא אפס
    אתה כולך בוט גם כן
    מה אתה פותח פה כיאלו אתה סוס
    בוא מולי 1על1 נראה מה אתה שווה
    די רק אל תקרא לי בוט בבקשה
    ילד מחשב מסריח
    בטח אתה בא לחברים שלך אחרי צהורים הי בוטים וכול זה מרוב שאתה נגרר מסריחץ @@
    ואם אתה רוצה אחד על אחד
    תשיג ממישהו תאיסיקו שלי
    כנס אלי
    ותראה באמת מה אני שווה
    רק אל תבכה אחרי זה לסטלה זון שאני ציטר או משהו

  2. #62
    הסמל האישי של Tig3rus-Avi
    Tig3rus-Avi Tig3rus-Avi מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    19/10/06
    הודעות
    3,401
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שון אתה כל כלאן אוור אומר אני ציטר אין חדש במה שאתה אומר אחי.

  3. #63
    Jumper Jumper מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    02/10/05
    הודעות
    6,673
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה ידוע שיסוי הוא בוט שמשחק אותה כאילו הוא chz :\
    ושון אתה טוב כי אתה משחק מסביב לשעון :\

  4. #64
    הסמל האישי של y3sH=Li=pp
    y3sH=Li=pp y3sH=Li=pp מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    05/09/06
    הודעות
    1,962
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי avi avni
    מה אתה מקלל הא?סתום תפה שלך למה לא דיברת אליך.

    עוד משהו:כל מה שעומריי wanted אומר אני מסכים איתו מילה ומילה.
    וואלה אתה מסכים איתו?!?!?
    יופי ילד מפגר יופי ילד שמן,
    חחחחחחחחח אתה הורג אותי באי סי קיו אתה רק מאיים עליי אבי למה אתה לא מתחיל לבצע אמרת שאם אתהתופס אותי אתה אוכל אחמאחמ מפוצץ אותי..סליחה טעות [=..
    אתה מוזמן מתי שבא לך לקריות אבי אתה חתיכת שמן מטומטם תפסיק כבר לאיים אני לא משתין לכיוון שלך יאפס...

  5. #65
    הסמל האישי של y3sH=Li=pp
    y3sH=Li=pp y3sH=Li=pp מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    05/09/06
    הודעות
    1,962
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי avi avni
    שון אתה כל כלאן אוור אומר אני ציטר אין חדש במה שאתה אומר אחי.
    אבי חמוד מה שנכון נכון,
    לא רק אני אומר שאתה ציטר יש הרבה אחי שאומרים אז?????:o_O:
    קצת חשוד לא?!?!?

  6. #66
    הסמל האישי של tarnegolz
    tarnegolz tarnegolz מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    22/05/06
    הודעות
    4,004
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Wanted
    ועכשיו לחמשירון:
    חרשןןןןןןןןןןןןןןן חרשןןןןןןןןןןןןןןןןןן חרשןןן חרשןןן חרשןןןןןןןןן
    תפסיק כבר לשחק יצא לך מהמסך עשןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן !

    בתודה משרד הטקטיקל שמבקש משון להפסיק לשחק !
    סיירה פו פווווווווווווווו

    השיר הזה.. נכתב עליך ילד חרשן חח

  7. #67
    danz danz מנותק אחראי קהילה בדימוס
    תאריך הצטרפות
    03/03/06
    שם פרטי
    דן
    הודעות
    10,081
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ש/ון תפסיק לחשוב שאתה טוב..
    אתה משחק עוד מעט 3 שנים ואתה ברמה של ילדים שמשחקים חצי שנה..
    חש לי איזה סוס

    עשינו כבר כלאן וואר מאני ועוז על הכלאן שלך
    סתם שיחקתי כלאן וואר עם עוז
    והראשים שלכם התחממו מרוב הדשוטים יא גרוע..
    ועוד אומר לי שאני ציטר
    ושאני בא אומר לו לעלות תדמו אז??
    הוא אומר לי לא..


    שון חצי מהקהילה מפרקים אותך בטקטיקל ...תפסיק לחוש טוב ולהגיד תראה תכלאן בייס בגלל שאתה חרשן מסריח..


    תארגן עכשיו 4 שחקנים ובוא 4 על 4 נעלה ריפורט אח"כ הולך?

  8. #68
    Talzz Talzz מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    16/05/06
    הודעות
    6,142
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dan
    ש/ון תפסיק לחשוב שאתה טוב..
    אתה משחק עוד מעט 3 שנים ואתה ברמה של ילדים שמשחקים חצי שנה..
    חש לי איזה סוס

    עשינו כבר כלאן וואר מאני ועוז על הכלאן שלך
    סתם שיחקתי כלאן וואר עם עוז
    והראשים שלכם התחממו מרוב הדשוטים יא גרוע..
    ועוד אומר לי שאני ציטר
    ושאני בא אומר לו לעלות תדמו אז??
    הוא אומר לי לא..


    שון חצי מהקהילה מפרקים אותך בטקטיקל ...תפסיק לחוש טוב ולהגיד תראה תכלאן בייס בגלל שאתה חרשן מסריח..

    תארגן עכשיו 4 שחקנים ובוא 4 על 4 נעלה ריפורט אח"כ הולך?
    אחח זה נשמע לי טוב
    עזוב הוא שהוא יגיד שאנחנו ציטרים הוא שהוא יגיד שאין לו..
    כמו תמידד.. @@

  9. #69
    COCK RIDER אורח
    [QUOTE=yesh=li=pp]
    ציטוט במקור פורסם על ידי Wanted
    לי אין חברים?בואנה עומרי כוס אמא שלך יבן זונה אתה פותח יותר מידי תפה ותיזהר אני כבר אומר לך..
    אתה יותר מידי פותח תפה..
    עומרי אתה בחיים לא יוצא מהבית ימסריח אתה מדבר עלי...אתה לא יוצא אף פעם עם חבריםן שלך ימיסכן....
    עזוב עומרי אתה יודע מתי אני יוצא ומתי לא....:o_O: בוט
    אמא שלך בתת בתת בתת זונהה שרמוטה מזדיינת בתחת
    יא שמן יא הר יא מסריחח
    אתם צריכים לראות אותו כזה שמן מסריח עוד לא ראיתי
    כמו איזה דוב באמא שליי
    יא שמן מסריחחח לך שב על קישוא יא הומוו ואם לא בא לך אז על גמל
    קורא לי בוטט
    תתחיל להרגיע שון כי אתה לא מפחיד אף אחד יא הר אדם
    אני לא יוצא מהבית חחח הוא יוצא עם חברים של אח שלי שהם מהקריה מרוב שאין לו חברםי שתבינוו

  10. #70
    N!CkLeSs N!CkLeSs מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    27/05/07
    הודעות
    157
    קיבל לייק
    0 פעמים
    wanted
    ראיתי תמונה של שון
    הוא לא שמן ולא כלום
    ולפי איך שהוא נראה בכאפה הוא מוריד אותך
    אז סתום תפה וחלאס לחוש משוגע
    למה אתה כולך ילד בן10 חסר חיים שהדבר היחיד שחשוב לו בחיים זה לשחק טקטיקל...
    אני כבר לא מתרגש מילדים הומואים כמוך

  11. #71
    הסמל האישי של WickedSick
    WickedSick WickedSick מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    12/11/05
    שם פרטי
    יותם
    הודעות
    13,516
    קיבל לייק
    4 פעמים
    שון שב בשקט יאפס תתחיל להירגע עם הקללות שלך הבנת ?!
    מה אתה בא ויוצא על אנשים פה שהסקור שלהם לא טוב ?! מי אתה חושב שאתה בכלל 1 ?
    חוצמיזה לא רוצה ליראות פה עוד קללות ...

  12. #72
    N!CkLeSs N!CkLeSs מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    27/05/07
    הודעות
    157
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יותם קוראים לך?
    כן יותם!
    נגיד..
    קיצר שמע שון הזה ילד מלך אל תראה אותו ככה
    בטח קיבל קריזה שיוסי הרס תמשחק.,..
    ובכל זאת לכל החברה פה מי שתעסק עם שון מתעסק איתי
    שקלו מילים אתם משחקים באש (לקוח מלינוי הראש חמוצים החולה הזה)

  13. #73
    הסמל האישי של IDjack
    IDjack IDjack מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    17/04/06
    הודעות
    819
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני חושב שצריך כבר לנעול!!

  14. #74
    ZuZu ZuZu מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    10,169
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ולחשוב שאתם אלה שבוכים שיש פה קהילה של ילדים קטנים...תתבגרו.

  15. #75
    RoyZ RoyZ מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    13/04/06
    הודעות
    4,926
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי N!CkLeSs
    wanted
    ראיתי תמונה של שון
    הוא לא שמן ולא כלום
    Omg ????

  16. #76
    הסמל האישי של y3sH=Li=pp
    y3sH=Li=pp y3sH=Li=pp מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    05/09/06
    הודעות
    1,962
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי RoyZ
    Omg ????
    בואנה רועי יהומו מסריח תיראה איך אתה ניראה אתה יוצא עלי יבוט :laugh:

  17. #77
    הסמל האישי של y3sH=Li=pp
    y3sH=Li=pp y3sH=Li=pp מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    05/09/06
    הודעות
    1,962
    קיבל לייק
    0 פעמים

    Red face

    [QUOTE=Wanted]
    ציטוט במקור פורסם על ידי yesh=li=pp
    אמא שלך בתת בתת בתת זונהה שרמוטה מזדיינת בתחת
    יא שמן יא הר יא מסריחח
    אתם צריכים לראות אותו כזה שמן מסריח עוד לא ראיתי
    כמו איזה דוב באמא שליי
    יא שמן מסריחחח לך שב על קישוא יא הומוו ואם לא בא לך אז על גמל
    קורא לי בוטט
    תתחיל להרגיע שון כי אתה לא מפחיד אף אחד יא הר אדם
    אני לא יוצא מהבית חחח הוא יוצא עם חברים של אח שלי שהם מהקריה מרוב שאין לו חברםי שתבינוו
    עומרי זה אתה כתבת או אחד מהחברים ההומואים שלך?
    תגיד לי עכשיו מי כתב את זה ואני אישית מבטיח מחר או יום ריאשון אני בא במיוחד אליכם ומביא לו מכות...
    יאללה דבר!!!,
    וחוץ מיזה מי יוצא איתכם ימגעיל זה שבאתי לשחק איתכם כדורגל ואתם קוראים לי לבוא זה משו אחר :laugh:
    כמה זמן לא הייתי איתכם אלוהים...שקרן בן זונה חחח

  18. #78
    הסמל האישי של y3sH=Li=pp
    y3sH=Li=pp y3sH=Li=pp מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    05/09/06
    הודעות
    1,962
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dan
    ש/ון תפסיק לחשוב שאתה טוב..
    אתה משחק עוד מעט 3 שנים ואתה ברמה של ילדים שמשחקים חצי שנה..
    חש לי איזה סוס

    עשינו כבר כלאן וואר מאני ועוז על הכלאן שלך
    סתם שיחקתי כלאן וואר עם עוז
    והראשים שלכם התחממו מרוב הדשוטים יא גרוע..
    ועוד אומר לי שאני ציטר
    ושאני בא אומר לו לעלות תדמו אז??
    הוא אומר לי לא..


    שון חצי מהקהילה מפרקים אותך בטקטיקל ...תפסיק לחוש טוב ולהגיד תראה תכלאן בייס בגלל שאתה חרשן מסריח..


    תארגן עכשיו 4 שחקנים ובוא 4 על 4 נעלה ריפורט אח"כ הולך?
    3 שנים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ברוררררררררררררררררררררררררר
    יודע מה?בוא בוא קלאנוור עכשיו עכשיו 3 על 3 זהו נימאסת עליי בוא לאיע סי קיו בוא...מעליםפ אחרי זה ריפורטים ודמואים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!בוא בוא אי סי קיו

  19. #79
    -iCe- -iCe- מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    06/02/06
    הודעות
    1,346
    קיבל לייק
    0 פעמים
    לכו שחקו בלגו איזה כאב ראש זה לקרוא את כל ההודעת האלה : \ למי אכפת באמת מה היוסי הזה עשה וטל ואלה מקרית חיים כולה משחק למה לריב עם כל דבר שזז : \
    נערך בפעם האחרונה על ידי -iCe- : 30/06/07 ב 03:12

  20. #80
    Talzz Talzz מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    16/05/06
    הודעות
    6,142
    קיבל לייק
    0 פעמים
    [QUOTE=yesh=li=pp]
    ציטוט במקור פורסם על ידי Wanted
    עומרי זה אתה כתבת או אחד מהחברים ההומואים שלך?
    תגיד לי עכשיו מי כתב את זה ואני אישית מבטיח מחר או יום ריאשון אני בא במיוחד אליכם ומביא לו מכות...
    יאללה דבר!!!,
    וחוץ מיזה מי יוצא איתכם ימגעיל זה שבאתי לשחק איתכם כדורגל ואתם קוראים לי לבוא זה משו אחר :laugh:
    כמה זמן לא הייתי איתכם אלוהים...שקרן בן זונה חחח
    אני רוצה לראות שאתה מתקרב לעומרי..
    תנסה אותנו ותגע בוא יא טמבל..

נושאים דומים

  1. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 08/10/07, 21:55
  2. אתמול אתם לא יודעים מה היה לי
    על ידי guy707 בפורום יהדות ותורה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28/09/07, 07:29
  3. יאווו אתם לא מבינים מה קרהה לי עכשיווווו......
    על ידי !*~ שי סבח ~*! בפורום סיפורי סטלה
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 16/06/07, 13:23
  4. גם לכם ה ICQ לא עובד ? או רק לי ?
    על ידי נתיניו בפורום מה שבראש
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27/11/06, 22:04
eXTReMe Tracker