
במקור פורסם על ידי
Nąti
פה אתה כבר מלכלך..!!!!!
איזה דף חוקים ? יש לנו בטימספיק אולי חדר חוקי CB בקאפ יא מסכן איזה חוקים ?
חתיכת ילד מפגר רציתי לקחת על המשחק הזה טכני בגלל שהם משחקים עם פאקים ?
אז רגע, אתה בעצם אומר שאני ילד מסריח שרציתי לקחת טכני על זה שהכלאן שלך בעצם פי 80 יותר מסריח שהוא משחק עם פייקים..
בקיצור כדאי לכולכם להפסיק ללכלך כי אני יוציא אותכם קטנים אחושרמוטה
ואם אתם שואלים אותי, הכלאן שלי 100% הוגן אז שבו בשקט סעמק
EDIT:
..אני מודה שרציתי
אבל אחרי שהם לא רצו הבנתי שכל מה שהם עושים זה לחפש ניצחון ..
מגניב בדיוק אחרי שלא רצינו לצרף אותך הבנת את זה, פששש קוסם