מזל"ט מאמי, תמונות יפות, בחורה יפה. לא צריך יותר מזה.
מזל"ט מאמי, תמונות יפות, בחורה יפה. לא צריך יותר מזה.
קודם כל מזל טוב!!
ולמה סנובית? יפה אחושרמוטה!
התחשק לי להגיב פה שוב D=
יפפה כמו תמיד מאמי![]()
6 עמודים שלי SHIT והמצב הולך ומתדרדר !
אלידור הוא בערך הילד הכי פטתי שראיתי בחיים חחחח
ואו אלידור הסקתי מהנושא הזה שאתה וגזר נואשים..
אה.ואחלה תמונות...בסולם מ 5-7 6.5
כוסית כוסית , אבל תמונות משעממות !!!!
boring...=\
יפה(:
מזלטוב [קצת באיחור ..D:]
אחלה תמונה חבל שאת קטינההההההההההההההההההההההההההההההההההההה![]()
חחח טוב אל תריבו.
תודה XD