Satla-Zone
התחברות
עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון 123456 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 101

אשכול: היה לי משעמם (: - יומולדת היום (:

  1. #81
    הסמל האישי של B///MW
    B///MW B///MW מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/05/09
    שם פרטי
    Criss
    הודעות
    155
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מזל"ט מאמי, תמונות יפות, בחורה יפה. לא צריך יותר מזה.

  2. #82
    הסמל האישי של Joly
    Joly Joly מנותק מלך.
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    6,125
    קיבל לייק
    212 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי B///MW צפה בהודעה
    מזל"ט מאמי, תמונות יפות, בחורה יפה. לא צריך יותר מזה.
    לא צריך יותר מזה? לא צריך אינטליגנציה? אופי?

  3. #83
    king22 king22 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    25/04/09
    שם פרטי
    רז
    הודעות
    84
    קיבל לייק
    0 פעמים
    קודם כל מזל טוב!!
    ולמה סנובית? יפה אחושרמוטה!

  4. #84
    הסמל האישי של PlasticWhore_x
    PlasticWhore_x PlasticWhore_x מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/08/09
    שם פרטי
    סאם
    הודעות
    129
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי dvirzz צפה בהודעה
    אה אופס לא הגבתי לנושא בכלל
    אחלה תמונות ילדה יפה D=

    ננננאווו נאצצצצית בת זונהה יימח שמך יא כלבה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ציטוט במקור פורסם על ידי Gnz צפה בהודעה
    סיבות למה לא לדבר איתה? בלי כוונה רעה עליה
    - גרה בקנדה
    - לא שתראה אותה איי פעם
    - לא יצא לך מי זה כלום
    - יש מספיק בנות חמודות
    אויש נו, הוא לא מתכוון להיות חבר שלי, כולה לדבר.


    ציטוט במקור פורסם על ידי YS14 צפה בהודעה
    מה המצב סאם ?
    נראית טוב
    ( זה יוני אגב :O )
    יווני יא מזניח. ><

    ציטוט במקור פורסם על ידי Joly צפה בהודעה
    תגדלי בעוד שנתיים דברי איתי אני ישחיל לך.
    חמוד חח

    ציטוט במקור פורסם על ידי B///MW צפה בהודעה
    מזל"ט מאמי, תמונות יפות, בחורה יפה. לא צריך יותר מזה.
    תודה(:

    ציטוט במקור פורסם על ידי king22 צפה בהודעה
    קודם כל מזל טוב!!
    ולמה סנובית? יפה אחושרמוטה!
    תודה (:

  5. #85
    הסמל האישי של Orixd
    Orixd Orixd מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,349
    קיבל לייק
    3 פעמים
    התחשק לי להגיב פה שוב D=
    יפפה כמו תמיד מאמי

  6. #86
    הסמל האישי של DrAgoN
    DrAgoN DrAgoN מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    27/07/06
    שם פרטי
    אלידור
    הודעות
    6,112
    קיבל לייק
    15 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי `oRixD צפה בהודעה
    התחשק לי להגיב פה שוב D=
    יפפה כמו תמיד מאמי

    חחחח תאמין לי אתה אור משהו אתה
    ואור לגביי החתימה שלך אחי תוריד אותה כי אנחנו לא מאמינים שהוא חי אנחנו יודעים שהוא חי :X

    גנז אתה חנון מתמיד !

    סאם את לא חייבת להסביר לו כלום שיחיה בסרט שהוא חי בו, אין לי כוח להסביר לחפרן הזה כלום.

  7. #87
    הסמל האישי של .CoBrA.
    .CoBrA. .CoBrA. מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    29/06/07
    הודעות
    1,790
    קיבל לייק
    0 פעמים
    6 עמודים שלי SHIT והמצב הולך ומתדרדר !

  8. #88
    הסמל האישי של Gnz
    Gnz Gnz מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    05/06/07
    הודעות
    5,985
    קיבל לייק
    25 פעמים
    אלידור הוא בערך הילד הכי פטתי שראיתי בחיים חחחח

  9. #89
    הסמל האישי של DrAgoN
    DrAgoN DrAgoN מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    27/07/06
    שם פרטי
    אלידור
    הודעות
    6,112
    קיבל לייק
    15 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Gnz צפה בהודעה
    אלידור הוא בערך הילד הכי פטתי שראיתי בחיים חחחח

    אה ילד כאפות שלייייי

  10. #90
    הסמל האישי של L1ghT
    L1ghT L1ghT מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    13/06/06
    הודעות
    595
    קיבל לייק
    3 פעמים
    ואו אלידור הסקתי מהנושא הזה שאתה וגזר נואשים..
    אה.ואחלה תמונות...בסולם מ 5-7 6.5

  11. #91
    הסמל האישי של obi
    obi obi מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    17/03/08
    שם פרטי
    עדי
    הודעות
    1,862
    קיבל לייק
    8 פעמים
    כוסית כוסית , אבל תמונות משעממות !!!!

  12. #92
    הסמל האישי של PlasticWhore_x
    PlasticWhore_x PlasticWhore_x מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/08/09
    שם פרטי
    סאם
    הודעות
    129
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי `oRixD צפה בהודעה
    התחשק לי להגיב פה שוב D=
    יפפה כמו תמיד מאמי
    חח כפרעלייך (:

    ציטוט במקור פורסם על ידי `xyz צפה בהודעה
    חחחח תאמין לי אתה אור משהו אתה
    ואור לגביי החתימה שלך אחי תוריד אותה כי אנחנו לא מאמינים שהוא חי אנחנו יודעים שהוא חי :X

    גנז אתה חנון מתמיד !

    סאם את לא חייבת להסביר לו כלום שיחיה בסרט שהוא חי בו, אין לי כוח להסביר לחפרן הזה כלום.
    חח אלידוור 3>

    ציטוט במקור פורסם על ידי L1ghT צפה בהודעה
    ואו אלידור הסקתי מהנושא הזה שאתה וגזר נואשים..
    אה.ואחלה תמונות...בסולם מ 5-7 6.5
    חחחח תודה ניראלי

    ציטוט במקור פורסם על ידי xetyk צפה בהודעה
    כוסית כוסית , אבל תמונות משעממות !!!!
    חח תודה ניראה לי

  13. #93
    rea rea מנותק לוגואיסט מורשה ומפקח לשעבר
    תאריך הצטרפות
    03/09/07
    שם פרטי
    rea
    הודעות
    4,405
    קיבל לייק
    91 פעמים
    boring...=\

  14. #94
    הסמל האישי של CrazyClown
    CrazyClown CrazyClown מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    25/08/09
    שם פרטי
    Tolik
    הודעות
    126
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יפה(:

    מזלטוב [קצת באיחור ..D:]

  15. #95
    הסמל האישי של B///MW
    B///MW B///MW מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/05/09
    שם פרטי
    Criss
    הודעות
    155
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Joly צפה בהודעה
    לא צריך יותר מזה? לא צריך אינטליגנציה? אופי?
    מה אתה משווה ארנב להיפופוטם..
    אינטלגנציה נולדים עם זה גיסנו..
    אופי צריך לעבוד על זה עם הזמן..
    NOT THE POINT

  16. #96
    rea rea מנותק לוגואיסט מורשה ומפקח לשעבר
    תאריך הצטרפות
    03/09/07
    שם פרטי
    rea
    הודעות
    4,405
    קיבל לייק
    91 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי B///MW צפה בהודעה
    מה אתה משווה ארנב להיפופוטם..
    אינטלגנציה נולדים עם זה גיסנו..
    אופי צריך לעבוד על זה עם הזמן..
    NOT THE POINT
    למשל אתה לא נולדת אם אינטלגנציה

  17. #97
    הסמל האישי של B///MW
    B///MW B///MW מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    11/05/09
    שם פרטי
    Criss
    הודעות
    155
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי rea צפה בהודעה
    למשל אתה לא נולדת אם אינטלגנציה
    איזה הוכחה יש לך שלא נולדתי עם אינטלגנציה?
    מה אתה קופץ למסכנות בכלל?
    אתה בכלל פגשת אותי?

    שיהיה לך יום טוב..

  18. #98
    הסמל האישי של <<<*גולי*>>>
    <<<*גולי*>>> <<<*גולי*>>> מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    23/04/06
    הודעות
    1,853
    קיבל לייק
    4 פעמים
    אחלה תמונה חבל שאת קטינההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

  19. #99
    הסמל האישי של PlasticWhore_x
    PlasticWhore_x PlasticWhore_x מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    18/08/09
    שם פרטי
    סאם
    הודעות
    129
    קיבל לייק
    0 פעמים
    חחח טוב אל תריבו.
    תודה XD

  20. #100
    הסמל האישי של DrAgoN
    DrAgoN DrAgoN מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    27/07/06
    שם פרטי
    אלידור
    הודעות
    6,112
    קיבל לייק
    15 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי PlasticWhore_x צפה בהודעה
    חחח טוב אל תריבו.
    תודה XD

    חבל על המאמץ

    זה האופי של האנשים כאן בפורום לריב ולעשות בלאגן במקום להיות בני אדם

נושאים דומים

  1. חתימה חדשה D היה לי משעמם
    על ידי Nave` בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06/12/07, 19:57
  2. תמונה שלי|סתם היה לי משעמם אמצע שיעור
    על ידי B1sHGaDa בפורום תמונות הגולשים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 20/09/07, 17:15
  3. שיר על TO-(היה לי משעמם)
    על ידי Tig3rus-Avi בפורום Tactical Ops
    תגובות: 69
    הודעה אחרונה: 16/06/07, 23:40
  4. חתיימה סתם היה לי משעמם
    על ידי DaNz` בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14/01/06, 17:27
  5. היה לי משעמם אז עשיתי לי משהו..
    על ידי OmriH בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 14/11/05, 11:34
eXTReMe Tracker