בשביל מה יש פורום בקשות!!!!!!!!!! נעול.
בשביל מה יש פורום בקשות!!!!!!!!!! נעול.
תודה.
נחמד.. לא ממש הבנתי מה זה 0.0
>תיתסכל בסירטון ותבין אחי
הוא בבאן אז אי אפשר שיעזרו לו תמיר המנהל פה תמחק תנושא
הוא לא בבאן ותתעסק בפורום שלך!
תודה :]
מה ביגלל שהייתי בבאן אז למחוק את הנושא מה יש לך תמיר ?
אור בוא לאיסיקיו אני יסביר לך למה
אני מבקש מאחד המנעלים לנעוץ את הנושא הזה השקעתי פה המון וזה שימושי.
תודה אחי, מוריד![]()
ב2.3מישהו נרשם? אני רוצה ללכת כי הבנתי שהם אושים שם השקה של החנות שלהם וכל המכשירים שלהם יהיו במבצעים וזה
אני חם על הE66 של נוקיה חח![]()
היי,
דוד שלי הביא לי מכשיר שנראה בדיוק כמו אייפון דור שלישי מסין, רק שיש מאחורה שני מקומות לכרטיס סים, השאלה שלי, היא האם אפשר להכניס לשם עברית או להפוך לגמרי את כל המכשיר לשפה העברית?
חחחח אולי אני יבוא
כי בדרך כלל ההשקות האלה לא קורות יותר מדי
הבאת לכם הורדה ממש יפה
של מלא מלא סרטונים לפלאפון מצחיקים
(הסרטונים פועלים רק על מכשירים שתומכים ב GP3)
ההורדה:
http://www.fileflyer.com/view/gaIyLBa
יש חברה שקוראים לה G mobile צשהו כזה הם הופכות תפלאפון לעברית
תודה
ותביא תמונות שניראה מה יש שם..
תודה!
אחי תיראה אני יסביר לך בכמה מילים:
אי אפשר לפתוח פלאפונים מסין
וכל מי שהולך לישאול עכשיו למה, למה?
:ביגלל שהפלאפונים שמכינטי בסין לא בנויים על גירסאות פריצה וביגלל זה אי אפשר לפרוץ אותם לעיברית לא משנה באזיה מקום