Satla-Zone
התחברות
עמוד 5 מתוך 10 ראשוןראשון 12345678910 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 200

אשכול: התרנגול המשוגע בפאלפון *להורדה*

  1. #81
    ::»Tami®350«:: ::»Tami®350«:: מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    19/03/08
    שם פרטי
    תמיר!
    הודעות
    753
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בשביל מה יש פורום בקשות!!!!!!!!!! נעול.

  2. #82
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה.

  3. #83
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נחמד.. לא ממש הבנתי מה זה 0.0

  4. #84
    הסמל האישי של Sylo
    Sylo Sylo מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    11/10/08
    הודעות
    1,239
    קיבל לייק
    0 פעמים
    >תיתסכל בסירטון ותבין אחי

  5. #85
    eXploade eXploade מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    13/09/08
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    6,575
    קיבל לייק
    320 פעמים
    הוא בבאן אז אי אפשר שיעזרו לו תמיר המנהל פה תמחק תנושא

  6. #86
    ::»Tami®350«:: ::»Tami®350«:: מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    19/03/08
    שם פרטי
    תמיר!
    הודעות
    753
    קיבל לייק
    0 פעמים
    הוא לא בבאן ותתעסק בפורום שלך!

  7. #87
    ArtisT ArtisT מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    01/12/08
    שם פרטי
    יוני P:
    הודעות
    2,373
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה :]

  8. #88
    הסמל האישי של Orixd
    Orixd Orixd מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,349
    קיבל לייק
    3 פעמים
    מה ביגלל שהייתי בבאן אז למחוק את הנושא מה יש לך תמיר ?

  9. #89
    eXploade eXploade מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    13/09/08
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    6,575
    קיבל לייק
    320 פעמים
    אור בוא לאיסיקיו אני יסביר לך למה

  10. #90
    הסמל האישי של Orixd
    Orixd Orixd מנותק עתיק
    תאריך הצטרפות
    29/08/08
    שם פרטי
    אור
    הודעות
    5,349
    קיבל לייק
    3 פעמים
    אני מבקש מאחד המנעלים לנעוץ את הנושא הזה השקעתי פה המון וזה שימושי.

  11. #91
    RendoM RendoM מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    12/11/08
    שם פרטי
    ניר
    הודעות
    2,533
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה אחי, מוריד

  12. #92
    Sagie Sagie מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    18/02/09
    הודעות
    16
    קיבל לייק
    0 פעמים

    מי הולך לאירוע בגני התערוכה של פלאפון?

    ב2.3מישהו נרשם? אני רוצה ללכת כי הבנתי שהם אושים שם השקה של החנות שלהם וכל המכשירים שלהם יהיו במבצעים וזה
    אני חם על הE66 של נוקיה חח

  13. #93
    morzi1 morzi1 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    25/02/09
    הודעות
    3
    קיבל לייק
    0 פעמים

    עזרה | עברית באייפון מסין

    היי,
    דוד שלי הביא לי מכשיר שנראה בדיוק כמו אייפון דור שלישי מסין, רק שיש מאחורה שני מקומות לכרטיס סים, השאלה שלי, היא האם אפשר להכניס לשם עברית או להפוך לגמרי את כל המכשיר לשפה העברית?

  14. #94
    DaNz` DaNz` מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    22/09/05
    הודעות
    2,582
    קיבל לייק
    2 פעמים
    חחחח אולי אני יבוא

  15. #95
    Sagie Sagie מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    18/02/09
    הודעות
    16
    קיבל לייק
    0 פעמים

    שווה

    כי בדרך כלל ההשקות האלה לא קורות יותר מדי

  16. #96
    הסמל האישי של Sylo
    Sylo Sylo מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    11/10/08
    הודעות
    1,239
    קיבל לייק
    0 פעמים

    הורדה| מלא סרטונים מצחיקים אשש

    הבאת לכם הורדה ממש יפה
    של מלא מלא סרטונים לפלאפון מצחיקים

    (הסרטונים פועלים רק על מכשירים שתומכים ב GP3)

    ההורדה:
    http://www.fileflyer.com/view/gaIyLBa

  17. #97
    הסמל האישי של Hila
    Hila Hila מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/05/08
    שם פרטי
    הילה
    הודעות
    9,458
    קיבל לייק
    114 פעמים
    יש חברה שקוראים לה G mobile צשהו כזה הם הופכות תפלאפון לעברית

  18. #98
    הסמל האישי של Hila
    Hila Hila מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/05/08
    שם פרטי
    הילה
    הודעות
    9,458
    קיבל לייק
    114 פעמים
    תודה

    ותביא תמונות שניראה מה יש שם..

  19. #99
    ::»Tami®350«:: ::»Tami®350«:: מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    19/03/08
    שם פרטי
    תמיר!
    הודעות
    753
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תודה!

  20. #100
    הסמל האישי של Sylo
    Sylo Sylo מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    11/10/08
    הודעות
    1,239
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אחי תיראה אני יסביר לך בכמה מילים:
    אי אפשר לפתוח פלאפונים מסין
    וכל מי שהולך לישאול עכשיו למה, למה?
    :ביגלל שהפלאפונים שמכינטי בסין לא בנויים על גירסאות פריצה וביגלל זה אי אפשר לפרוץ אותם לעיברית לא משנה באזיה מקום

נושאים דומים

  1. * שירים להורדה *
    על ידי sHkaBuBuLu בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07/06/05, 11:07
  2. כל מיני קליפים להורדה... :)
    על ידי BraiN בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02/06/05, 18:50
  3. Voivod - Gasmask Revival שיר להורדה
    על ידי BraiN בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/06/05, 19:38
  4. *שירים להורדה*
    על ידי sHkaBuBuLu בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/06/05, 17:45
  5. כמה שירים להורדה... :)
    על ידי BraiN בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28/05/05, 15:01
eXTReMe Tracker