סתם אדמין נוב!!!
הוא כל הזמן נותן לי כלא על שנתתי תגובה אחת Abusing ASKQ אפילו ששאלתי שאלה ופניתי למתן!
נתן לחבר שלי כלא על זה שהיה ש"הוציא נשק מהתחת" ולמה? כי ילדה מטומטת אמרה לו
פרצנו לאלון לבית הוא היה אחלה RP ולא עשה שום דבר נון ארפי
והוא היה עם הנשק מאז.
וגם זה לא נון ארפי לשדוד מול המשטרה.
המשטרה צריכים לכוון עליך לקחת אותך לחקירה ולכלא. ולקחת את הנשק
מה לא?
עכשיו תראו את הפרצוף האמיתי שלו
![]()





הירשם כדי להגיב לנושא





