Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

אשכול: תלונה|אדי מוסוליני

  1. #1
    LatinKinga LatinKinga מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    10/10/09
    שם פרטי
    Gosesos
    הודעות
    250
    קיבל לייק
    0 פעמים

    תלונה|אדי מוסוליני

    סתם אדמין נוב!!!
    הוא כל הזמן נותן לי כלא על שנתתי תגובה אחת Abusing ASKQ אפילו ששאלתי שאלה ופניתי למתן!

    נתן לחבר שלי כלא על זה שהיה ש"הוציא נשק מהתחת" ולמה? כי ילדה מטומטת אמרה לו
    פרצנו לאלון לבית הוא היה אחלה RP ולא עשה שום דבר נון ארפי
    והוא היה עם הנשק מאז.
    וגם זה לא נון ארפי לשדוד מול המשטרה.
    המשטרה צריכים לכוון עליך לקחת אותך לחקירה ולכלא. ולקחת את הנשק
    מה לא?
    עכשיו תראו את הפרצוף האמיתי שלו
    נערך בפעם האחרונה על ידי LatinKinga : 11/10/09 ב 16:32

  2. #2
    הסמל האישי של Boss
    Boss Boss מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/07/07
    שם פרטי
    אדי ツ
    הודעות
    1,423
    קיבל לייק
    0 פעמים
    1.לא כי שוטרים שרואים אותך אם נשק ירו בך ומקרה ותכוון כמו שעשיתה לקאדט...
    2.הצפת, יש לי תמונות במקרה והתמונה סתם תתנפח
    3.ילדה מטומטמת אמרה לו,אז בעיה שלו הוא הוציא.
    4.מה זה קשור אז חמש דקות אחרי זה אתה תלך ברחוב אם נשק? או תנהג אם נשק? לא!

  3. #3
    LatinKinga LatinKinga מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    10/10/09
    שם פרטי
    Gosesos
    הודעות
    250
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בעיה שלו?
    היא אמרה נשק מהתחת ולא היה לנו נשק מהתחת עזוב אתה לא מבין בשיט

    ואחרי זה הוא הכניס אותו.
    ואותו ילדה לחצה על האיתורן בזמן שחטפו אותה. שעילפו אותה זה נון ארפי.

  4. #4
    הסמל האישי של Boss
    Boss Boss מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/07/07
    שם פרטי
    אדי ツ
    הודעות
    1,423
    קיבל לייק
    0 פעמים
    תראה הילדה זה לא בעיה שלי אתה מתלונן עליי כאילו עשיתי משהו רע ותאמת? לא עשיתי פתח עליה תלונה זה בעיה שלה ושלך תפתרו אותה ביחד.... הכניס אותו אבל בלי /me ורק אחרי שאני הגעתי

  5. #5
    LatinKinga LatinKinga מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    10/10/09
    שם פרטי
    Gosesos
    הודעות
    250
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אפס!
    אתה לא מבין שאני אומר לך שהוא צריך להוריד לו כלא כי זה דיווח שקרי?!
    מה בעיה שלו ושלך מה?!??!? אתה לא מבין מהחיים שלך?

  6. #6
    ellay123 ellay123 מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    24/09/09
    שם פרטי
    איליי
    הודעות
    8
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אני האיתי איתם כל זמן הזה והוא סתם עושה עלינו אדמין פואר לא עשינו שום דבר רע והוא לא הוציא נשק מהחת הוא הוציא את הנשק לפני שראיתי אז תיבדוק לפני שאתה מחלק כלא חופשי

  7. #7
    הסמל האישי של Boss
    Boss Boss מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/07/07
    שם פרטי
    אדי ツ
    הודעות
    1,423
    קיבל לייק
    0 פעמים
    1. תרגיע אני לא חברה שלך
    2. אני לא משרת שלך אל תחלק לי פקודות
    3. אני הכנסתי אותו לכלא אל Admin Disrespect אני מקווה שאתה יודע מה זה
    4.Admin disrespect-להתחצף לאדמין,אדמין היא דמות גבוהה וחשובה ממך אז תרגיע ותדבר יפה איתה((קפיש?))

  8. #8
    LatinKinga LatinKinga מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    10/10/09
    שם פרטי
    Gosesos
    הודעות
    250
    קיבל לייק
    0 פעמים
    האפס סתם עצבני כי לא קבלנו אותו לקריפס אז הוא מתבכיין

  9. #9
    KingDrfits! KingDrfits! מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/01/09
    שם פרטי
    יונתן
    הודעות
    832
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאללה תעיפו את בוס הוא אדמין הכי גרוע בעולם אי אפשר איתו הוא AP

  10. #10
    הסמל האישי של Boss
    Boss Boss מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/07/07
    שם פרטי
    אדי ツ
    הודעות
    1,423
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אתה מדבר עליי?
    אם כן אז למה אתה מכליל את כולם זה שיחה ביני ובינך קודם כל
    2.אני לא צריך תקריפס בעצם אני לא צריך פאקשן כי לא אכפת לי...
    אני יכול להקבל לכל פאקשן פה שרק תרצה...

  11. #11
    LatinKinga LatinKinga מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    10/10/09
    שם פרטי
    Gosesos
    הודעות
    250
    קיבל לייק
    0 פעמים
    נכון שתגיד
    אני רוצה שתצרף אותי או שאני יתן לך כלא לשעה וחצי

  12. #12
    lev_g lev_g מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    24/07/09
    שם פרטי
    בחרוטיקהגד
    הודעות
    188
    קיבל לייק
    0 פעמים
    גם אני לא אוהב אותו XD

  13. #13
    BurnOut BurnOut מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/09
    שם פרטי
    א
    הודעות
    2,677
    קיבל לייק
    28 פעמים
    חאלס ספאם די כבר !
    אני ידבר עם אדי, אני לא היתי באותו המקום כשזה קרה, אבל בכל מקרה אדי אל תקלל פה אף אחד.
    אדי צודק, נמאס לו שאתם שואלים שאלות לא קשורות ב /askq ולא מכבדים פה מה שהאמדינים מבקשים
    פעם אחת הוא הזהיר פעם שנייה כבר כלא, בכל מקרה אם יש לך משהו להגיד לי תגיד לי בפרטי
    ואם זה חסום, תחכה שאני יעלה דיוטי

  14. #14
    הסמל האישי של Boss
    Boss Boss מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/07/07
    שם פרטי
    אדי ツ
    הודעות
    1,423
    קיבל לייק
    0 פעמים
    קודם כל אמרת לי ללכת ושאני מפריע בארפי?RP חיים אמיתיים,אני לא שם בRP זתמרת שאתה מתעלם ממני...שניים כל יש לי תמונה שהיא טיפ טיפ מעל ושם רשומות כל הקללות שלך אז קח את זה
    טוב אני רואה שהתלונה מתנפחת הנה כמה תמונות שיסגרו תתלונה אחת ולתמיד((זה נקרא אדמין דיסריספקט):



    לנעול מתן אני חושב שאין להם מה להגיד על זה =\
    נערך בפעם האחרונה על ידי Boss : 11/10/09 ב 17:44

  15. #15
    KingDrfits! KingDrfits! מנותק משתמש חסום
    תאריך הצטרפות
    21/01/09
    שם פרטי
    יונתן
    הודעות
    832
    קיבל לייק
    0 פעמים
    בתמונה האחורנה רואים שפבלו בכלא והוא נוסע במהירות 10 אלף בכלא מזה לעזאזל !?

  16. #16
    LatinKinga LatinKinga מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    10/10/09
    שם פרטי
    Gosesos
    הודעות
    250
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כי אתה נותן כלא סתם,מסנן. וא מציפים אתה נותן עוד כלא. זה לא נקרא אדמין טוב
    היית מרגיש כמוני היית צריך לדעת שאני מתכוון לזה מכל הלב

  17. #17
    הסמל האישי של Boss
    Boss Boss מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    10/07/07
    שם פרטי
    אדי ツ
    הודעות
    1,423
    קיבל לייק
    0 פעמים
    טוב אחי =\

נושאים דומים

  1. תלונה|אדי!
    על ידי ShonP בפורום RP משוב ותמיכה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 11/10/09, 17:46
  2. תלונה|אדי.
    על ידי *~™Ben™~* בפורום RP משוב ותמיכה
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 10/10/09, 18:34
  3. תלונה| אדי קולונורה.
    על ידי lev_g בפורום RP משוב ותמיכה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06/09/09, 14:37
  4. תלונה | דרק מוסוליני עושה DB
    על ידי NiR12 בפורום RP משוב ותמיכה
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 01/08/09, 14:37
  5. תלונה|דרק מוסוליני
    על ידי NiR12 בפורום RP משוב ותמיכה
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 30/07/09, 00:51
eXTReMe Tracker