Satla-Zone
התחברות
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

אשכול: בקשה | החזרת סטאטים נימחק לי המישתמש כוס אמק!!!

  1. #1
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים

    Smile בקשה | החזרת סטאטים נימחק לי המישתמש כוס אמק!!!

    לא יודע למה נימחק לי המישתמש!!!!!!!

    אז תחזירו לי:

    אבל הישתנו דברים.

    אני כבר לא ראנק 3 במאפיה אניר אנק 4!

    ויש לי 5/20 ולא 4/20.

  2. #2
    Gal Gal מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    27/10/08
    הודעות
    7,419
    קיבל לייק
    236 פעמים
    כי שניתי לך את השם !

    http://www.szf.co.il/f371/t110584/#post1093969

  3. #3
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים
    אבל גם בשם החדש הוא רושם לי שנאי צריך להירשם מחדש!!

  4. #4
    הסמל האישי של Ha[M]us
    Ha[M]us Ha[M]us מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    13/01/09
    שם פרטי
    תמיר
    הודעות
    2,450
    קיבל לייק
    125 פעמים
    לא מבין מה הבעיה שינית לו את השם פשוט תחזיר לו סטאטים

  5. #5
    הסמל האישי של xPixel
    xPixel xPixel מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    21/10/09
    שם פרטי
    TaL||Tal||טל
    הודעות
    1,167
    קיבל לייק
    165 פעמים
    יאללה הוחזר לי רק שליש מהסטאטס.

    חסר לי עבודה+2 רכבים.

  6. #6
    BurnOut BurnOut מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/01/09
    שם פרטי
    א
    הודעות
    2,677
    קיבל לייק
    28 פעמים
    זה יוחזר, ובשביל זה יש תת פורום !
    תדבר עם Clark_Pit או עם Gal_Alon או איתי בשרת.
    נעול

נושאים דומים

  1. בקשה|החזרת סטאטים לי ול Shon_Abergil
    על ידי orelmanor בפורום RolePlay
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23/08/09, 09:08
  2. בקשה| החזרת סטאטים
    על ידי babag8 בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26/01/09, 02:22
  3. [בקשה]החזרת סטאטים מצאתי תתמונה!
    על ידי or0901 בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08/01/09, 10:21
  4. בקשה | החזרת סטאטים
    על ידי CreMbo בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07/01/09, 13:49
  5. [בקשה]החזרת סטאטים...
    על ידי or0901 בפורום משוב, הורדת באנים והחזרת סטאט
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06/01/09, 17:06
eXTReMe Tracker