לא יודע למה נימחק לי המישתמש!!!!!!!
אז תחזירו לי:
אבל הישתנו דברים.
אני כבר לא ראנק 3 במאפיה אניר אנק 4!
ויש לי 5/20 ולא 4/20.
![]()
לא יודע למה נימחק לי המישתמש!!!!!!!
אז תחזירו לי:
אבל הישתנו דברים.
אני כבר לא ראנק 3 במאפיה אניר אנק 4!
ויש לי 5/20 ולא 4/20.
![]()
כי שניתי לך את השם !
http://www.szf.co.il/f371/t110584/#post1093969
אבל גם בשם החדש הוא רושם לי שנאי צריך להירשם מחדש!!
לא מבין מה הבעיה שינית לו את השם פשוט תחזיר לו סטאטים
יאללה הוחזר לי רק שליש מהסטאטס.
חסר לי עבודה+2 רכבים.
זה יוחזר, ובשביל זה יש תת פורום !
תדבר עם Clark_Pit או עם Gal_Alon או איתי בשרת.
נעול