Satla-Zone
התחברות
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 25

אשכול: 2 pac חי?????????

  1. #1
    proof proof מנותק ג'וניור
    תאריך הצטרפות
    09/10/05
    הודעות
    134
    קיבל לייק
    0 פעמים

  2. #2
    OmriH OmriH מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    08/11/05
    הודעות
    4,707
    קיבל לייק
    0 פעמים
    יאמה אנ'לא מאמין....

    זה ישן לדעתי אין אין מצב!!!

  3. #3
    הסמל האישי של aviad
    aviad aviad מנותק מנהל ראשי בדימוס
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    שם פרטי
    אביעד
    הודעות
    1,976
    קיבל לייק
    21 פעמים
    נרצח ליד MGM GRAND ב 96
    איפה חי ?<
    צילמו את זה מזמן לפני שהוא נרצח והוסיפו לזה

  4. #4
    porche man porche man מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    19/01/07
    הודעות
    7,063
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כולם כברו אמרו מה הלך פה :|

  5. #5
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    דייי נו =/ אין מצב

  6. #6
    Spit-Fire Spit-Fire מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    טמיר
    הודעות
    4,286
    קיבל לייק
    0 פעמים
    זה ישן יא סטלןן~!

  7. #7
    `Style `Style מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    05/07/05
    הודעות
    1,129
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מההההההה?

  8. #8
    ^*yOna*^ ^*yOna*^ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    הודעות
    2,980
    קיבל לייק
    0 פעמים
    אם זה נכון אתה מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

  9. #9
    edo edo מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/07/05
    הודעות
    930
    קיבל לייק
    0 פעמים
    רוב המעריצים (מעל 83 אחוזים לפי המשאל האחרון) עדין מחזיקים באמונה שטופאק שאקור עדין חי. יש הרבה פרטים מחשידים רבים ב"מותו" של טופאק שהובילו לכך. העובדות הלא מעורערות אודות מותו של טופאק הן: לאחר שעזב את הקרב של טייסון ביום שבת של ה-7 בספטמבר, 1996, טופאק נורה 5 פעמים. הוא שרד את הירי ונלקח לבית החולים הקרוב ביותר. הוא הוכרז כמת ביום שישי של ה-13 בספטמבר, 1996. העובדות החשודות הן: יום שישי ה-13 הוא יום מחשיד מאוד. אף פעם לא שוחררה תמונה של טופאק בבית החולים. בשיר "life goes on" טופאק שר על ההלויה של עצמו. נהג המכונית שבו נסע טופאק, suge knight (המנהל והמוציא לפועל של חברת התקליטים שבה טופאק היה חתום - death row) לא הגיע לחקירה של הירי. קליפ הוידאו של השיר: "i aint mad at cha" שוחרר רק כמה ימים אחרי מותו, "i aint mad at cha" הוא השיר ה-13 באלבומו של טופאק - "all eyez on me". הקליפ מראה את טופאק כמלאך בגן עדן. בקליפ, טופאק נראה נורה אחרי שעוזב אולם תאטרון עם חבר, דבר שדומה מאוד לדרך האמיתית שבה טופאק נורה. דבר מעניין מאוד הוא שטופאק מת בקליפ האחרון שלו ששוחרר תחת השם "2pac". הקליפ החדש שלו שוחרר תחת השם "makaveli". הקליפ השני שלו ששוחרר תחת השם מאקואלי הוא"to live and in L.A." אבל איך הם יכלו לצלם את הקליפ כשהוא "מת"? האם הקליפ באמת צולם ארבעה חודשים קודם לכן באוגוסט 1996? בקליפ "hail mary" ששוחר תחת השם מאקואלי מוצגת מצבה שעליה רשום "makaveli" אבל המצבה סדוקה ומלפניה יש חור באדמה, הכוונה היא שמאקואלי קם לתחיה מן המתים. ירי שבו היה מעורב סנופ דוג היה קרוב לשחרורו של אלבומו של סנופ - "Doggystlye". הירי עשה את סנופ יותר "אמיתי"וגרם לו להראות בעיני מעריציו שהוא גנגסטר אמיתי. הירי נתן לו (סנופ) יותר כבוד כי כל מי שקנה את האלבום שלו הבין שכל מה שהוא שר באמת נכון. לאחר שבוע שהאלבום "Doggystyle"שוחרר הוא זכה בפלטינה. סנופ הוחתם לאותה חברת תקליטים שבה גם טופאק היה חתום והיא "Death Row Records". בדצמבר 1996, האלבום החדש של טופאק זכה גם כן בפלטינה. הראיונות שקדמו לירי, טופאק דיבר על כך שהוא רוצה להפסיק לשיר וליהיות גנגסטר ולצאת מאור הזרקורים. ומהי היא הדרך היחידה שטופאק יכול לברוח מהתקשורת??? (תשובה: אם הציבור יחשוב שהוא מת.) התקושרת לא הורשתה ליהיות בהלויה של טופאק אבל אז התבטלה הלויתו של טופאק מסיבות לא ידועות. טופאק תמיד לבש שכפץ (מגן נגד כדורים) לא משנה לאן הוא הלך, למה דוקא ביום ההוא של הירי הוא הוריד את השכפץ ועוד באירוע ציבורי כל כך כמו הקרב של טייסון???ברוב שיריו של טופאק הוא מדבר על איך שהוא ניקבר אז למה יום אחרי "מותו" גופתו נישרפה (לפחות ככה טוענים)? וגם ממתי שורפים גופה של מישהו יום אחרי מותו כשהוא נרצח??? הכינוי של טופאק היה "makaveli" למרות שמאייתים זאת אחרת: "Machiavelli" - היה פילוסוף מהמאה ה-16 שהאמין בהטעיית אוייבים בעזרת ביום מוות ותוך כדי כך לצבור כוח. הספר של Machiavelli מדבר על עשרת ספריו הראשונים של Titus Livy. בספר השני פרק XIII הוא אומר "נסיך שרוצה להגיע לגדולה חייב לדעת לשקר". זה היה הרעיון הראשי של Machiavelli והקשר בין טופאק ודבריו של Machiavelli. טופאק חקר לעומק על Machavelli ולמד עליו כשהיה בכלא והיה מעריץ שלו וקרא את ספריו כמה פעמים.אולי טופקאק מקשיב לעצתו. Machiaveli כתב שני ספרים לפני מותו. תראו איך שני הדיסקים של האלבום "all eyez on me" נקראים. הספרים של Machiaveli נקראים "Book 1" ו-"Book 2" (ספר ראשון וספר שני). הדיסקים של האלבום "all eyez on me" כונו באותו שם כמו ספריו של Machiaveli: "Discourses Upon The First Ten Books Of Titus Livy" אותם ספרים שטופאק קרא בכלא. בספר השני, פרק XIII, "נסיך שרוצה להגיע לגדולה חייב לדעת לשקר..." דברים אלה מאוד דומים למשפטים משירים של טופאק. יש כאלה שאומרים שטופאק אימץ את שמו של Machiavelli כי מסדרים מחדש את סדר האותיות אז מקבלים את המילים האלו: "Am alive" או "I am alive" (בעברית: אני חי). הכותרת של האלבום החדש של מאקואלי (טופאק) היא: "The 7 Day Theory" (בעברית: תאוריית שבעת הימים). טופאק נורה ב-7 לספטמבר ושרד בימי החודש הבאים: ב-7,ב-8,ב-9,ב-10,ב-11,ב-12 ו"מת" ב-13 לחודש. משום כך הכותרת: תאוריית שבעת הימים. האלבום "All eyez on me" שוחרר ב-13 לפבואר 1996, טופאק "מת" ב-13 לספטמבר 1996. זה קצת צירוף מקרים ששני התאריכים מובדלים בבדיוק שבעה חודשים. זמן הפטירה הרשמי שנקבע לטופאק הוא 4:03, 4+3 = 7 . טופאק גם "מת" בגיל 25, 2+5 = 7. זה נראה ששבע היה המספר של טופאק . אין שום דבר באלבומו החדש שאומר: TUPAC RIP 1971-1996 (השנים שבהם טופאק חי). האם זה הגיוני שלפחות יכתבו דבר כזה אחרי מותו? הדבר היחיד שהוזכר הוא "EXIT TUPAC ENTER MAKAVELI" (טופאק יצא - מאקואלי נכנס). המפרסם של תאוריית שבעת הימים (לפי מה שכתוב בספרון של הדיסק) הוא Simon שלפני זה נודע כמפיק בתעשיית מוזיקת הראפ. בתנ"ך, simon היה שליח של ישו. simon היה אחד מהעדים מהראשונים לתחיית המתים שנרשמה על ידי Saint Paul. ה- Outlawz (להקה וחבריו של טופאק) אישרו ש-simon היה מקושר ל-Suge Knight שהיה עם טופאק בערב הרצח. באלבומו של Richie Rich ששוחרר באותו יום ששוחררה תאוריית שבעת הימים יש שיר שהוא דואט עם טופאק ושמו: "Niggas Done Changed", טופאק שר את המילים הבאות: "ירו בי ונרצחתי, אני לא יכול להגיד לך איך זה קרה מילה במילה, אבל אני יכול להבטיח לך שהם יקבלו את מה שמגיע להם". מילים אלו רומזות על כך שטופאק ידע על זה שהוא עומד להירצח מתי שהאלבום של Richie Rich ישתחרר. בשיר של טופאק: "White Man's World" באלבום של תאוריית שבעת הימים הוא אומר: "אנחנו אף פעם לא נצא מהעולם הזה רק אם כולכם תבחרו כך". האם הוא בחר לצאת מהעולם הזה על ידי זיוף מותו? בשיר של טופאק: "Ambitionz az a Ridah" הוא אומר: "ירו בי אבל הם לא סיימו,לא הפחיתו את הכוחות שלי, אז עכשיו אני חוזר להוות איום, הם פחדנים ובגלל זה הם ניסו לטמון לי מלכודת , היה לי חבר בוגדני בקבוצה ובגלל זה הם הרטיבו אותי, אבל עכשיו חזרתי אחרי שעברתי גילגול נשמות". זה רומז לכך שטופאק בעצם חזר כמאקואלי. טופאק "מת" בלאס וגאס שהיא עיר ה"תשלום" - הכוונה היא לכך שהרבה אנשים "שילמו" בחייהם בעיר הזאת. הקדילאק הלבנה שבה נסע הרוצח מעולם לא נמצאה. איך זה יכול ליהיות כשלאס וגאס באמצע המידבר? יש קהילה קטנה של שחורים בצד הצפוני של העיר, הרצועה הזאת היא באורך של רק שמונה גושי בניינים. אם התוקפים היו שחורים אז לאן הם ברחו? איפה הם התחבאו? הקדילאק הלבנה שבה נסע הרוצח חלפה על פני החבורה של טופאק שרבים מהם היו שומרי הראש שלו. אף אחד לא רדף אחרי הקדליאק ולא היו עדי ראיה... לא היו עדים ברחוב - איך זה יכול ליהיות? ועוד אחרי קרב של אלוף העולם במשקל כבד מייק טייסון??? העטיפה של האלבום של טופאק "makaveli" מציגה אותו כמו ישו, האם הוא תיכנן את התחייה? לאס וגאס היא באמצע המדבר - למה לא היו מרדפים בעזרת מסוקים? אם אחד מתי הקזינו בלאס וגאס היה נשדד אז משטרת לאס וגאס היתה רודפת אחר השודדים בעזרת מסוקים, אז למה לא עשו זאת ברצח של טופאק? הרכב של טופאק נורה 12 פעמים ו-Suge לא נפגע אפילו פעם אחת, איך זה הגיוני שטופאק נפגע חמש פעמים והוא אפילו לא פעם אחת? Suge אמר שהוא הסיע את טופאק לבית החולים , האם היתה להם שיחה? עד כמה קשה טופאק נפצע? טופאק סיים שני סרטים ושלושה אלבומים שעדין לא שוחררו. עם כל כך הרבה אנשים שהיו עצובים ממותו ,כל דבר שהיה קשור אליו הביא להכנסה ענקית של כסף. לטופאק יש ביטוח חיים בשווי 72 מיליון דולר שעדין לא נפדה. שום מהלכים חוקיים לא יוכלו להיבצע נגדו כל עוד הביטוח הזה לא נפדה. הקליפ של השיר "I aint mad at cha" ניבא את מותו. טקסי הזיכרון לזכרו של טופאק שהיו פתוחים לציבור בוטלו גם בלוס אנג'לס וגם באטלנטה . בנוסף למספר 19, טופאק אומר בשירו "life goes on" מהאלבום "All eyez on me" שהוא רוצה שכל ראפר ישיר בהלויה שלו, למה חברת התקליטים שלו (death row) לא מילאה את הבקשה שלו? בראיון עם טופאק שנערך בשנת 1994, הוא אמר לפני שהוא נכנס לכלא שאם הוא אי פעם ישלח לכלא אז כשהוא יצא הוא יהיה יותר גרוע ממקודם. הוא עוד אמר שגם כשהוא יצא מהכלא אז הוא יוולד מחדש, האם דבריו היו דו-משמעיים? הוא כבר מת והוא היה יותר גרוע כשהוא יצא מהכלא וגם הוא שינה את שמו המקצועי מ-2pac ל-makaveli זה יכול להיחשב כלידה מחדש. כל מה שנשאר היא לידה פיזית מחדש (דיווח) ועד כה הוא השלים יותר מחצי מהנבואה שלו. Suge Knight וטופאק הם האנשים היחידים בתעשיית המוזיקה עם מספיק כח כדי לבצע כזה פעלול של זיוף מוות. אנשים שקרובים לחברת התקליטים Death Row וקרובים של ראפרים מפורסמים אחרים ניסו לשנכע שהרצח אינו מבוים. למה חברה גדולה וחזקה כל כך כמו Death Row Records לא שמו פרס כספי על ראשם של הרוצחים? רמזים אחרים אפשריים יכולים להיות באלבומו החדש של טופאק ושמו: ''The Don Killuminati: The 7 day theory'' שעדין מוגדר כתעלומה. בתוך העטיפה רשום: ''Exit: 2pac, Enter: Makaveli'' כאילו טופאק מת ומאקואלי נולד מחדש. העטיפה של ''The Don Killuminati: The 7 day theory'' עדין מחביאה רמזים מוחבאים. העד היחיד שעמד להעיד על היורה היה Kadafi (Yafeu Fula) אבל הוא נורה כמה חודשים אחרי טופאק. בשניות הראשונות בשיר של טופאק: INTRO/BOMB FIRST אפשר לשמוע את לפי מי שטוענים - Kadafi אומר : "Suge ירה בי" טופאק תמיד שר ועשה קליפים על המוות שלו ועל איך ההלויה שלו תיהיה.אז למה שרפו את הגופה שלו? בשיר "Made Niggas" טופאק אומר: "שילכו להזדיין כל אלה שלא מבינים את התוכניות שלי להתעשר! פושע עד לקבר..." ובשיר "Million Dollar Spot" טופאק אומר: המעריצים לא יכולים להבין את הסלנג שלי מהגטו , אז התחמקתי וזממתי חיים טובים יותר..." בשיר "Ain't Hard 2 Find" טופאק אומר: "שמעתי שמועות שמתתי, נרצחתי בדם קר, דיימנתי תמונה שלי בפאר האחרון, אתה יודע - אמא בכתה, אבל זה היה סיפור בדוי, איזה פחדן עיוות את הסיפור..." בשיר "No More Pain" טופאק אומר: "לב של חייל עם מוח שיכול ללמד אומה שלמה..." האם הוא מתכוון לישו או מאקואלי? הקליפ של השיר "I aint mad at cha" שוחרר רק כמה ימים אחרי "מותו" של טופאק ,הוא מציג את טופאק נורה ממש כמו שהוא באמת נורה. השיר "I aint mad at cha" הוא גם שיר מספר 13 בדיסק "All eyez on me" וטופאק מת ביום שישי ה-13. בקליפ של השיר "I aint mad at cha" טופאק "מת", בקליפ הבא שלו של השיר "Toss it up" שם המבצע הוא מאקואלי . בקליפ של השיר "hail mary" יש מצבה סדוקה שעליה רשום "makaveli" ולפניה בור, זה רומז על תחייתו של מאקואלי. בקליפ של השיר "smile" עם scarface טופאק נראה צלוב, לאחר מכן הוא נופל ונעמד וזה נראה כאילו הוא כפול. האם זאת עוד תמונה לתחיה? למה לגרום לאנשים לחשוד כל כך? האם Bone Thugs N Harmony עזרו לטופאק לזייף את מותו? בשיר "Thug Luv" לפני שטופאק מתחיל לשיר אפשר לשמו את Bizzy אומר ברקע: "הוא חי,הוא חי,הוא חי..." הספר של Machiavelli נקרא: "the Art of War" הוא גם שמו של האלבום החדש של Bone Thugs N Harmony. בסרט "Gridlock'd" כשטופאק ורות' במסעדה הם מסתכלים בתפריט וכל אותיות ה-L הפוכות - המספר 7. בסרט "Gang Related" טופאק ובילושי מחכים בחדר מספר שבע ומספר התג של טופאק הוא 115 (1+1+5=7). הצלב שמקועקע על גבו של טופאק אומר "Exodus 16:31" למשפט עצמו יש משמעות אבל בדיוק מעליו נמצא המשפט "So the people rested on the seventh day" (כדי שהאנשים יוכלו לנוח ביום השביעי"). השיר שבו טופאק אומר שהוא חי - "Hold Ya Head" בדיסק makaveli, לפני שטופאק מתחיל לשיר אפשר לשמוע קול שאומר: "אתה יכול לראות אותו?" ואז קול אחר עונה לו: "אני רואה אותו" ואז טופאק אומר בלחש: "אני חי..." למה Suge Knight ושאר החבורה של טופאק לא שיתפו פעולה עם המשטרה כדי לפתור את תיק הרצח? מאז "מותו" של טופאק התקבלו ידיעות רבות על צפייתו.

  10. #10
    Black Label Black Label מנותק אחראי על סצנת רוק מטאל
    תאריך הצטרפות
    23/09/05
    הודעות
    347
    קיבל לייק
    0 פעמים
    פשששששש.... אדו כל הכבוד קראתי את הכול וזה מאוד משכנע שטופאק אכן חי...

  11. #11
    MiKoZ MiKoZ מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    18/12/04
    הודעות
    2,656
    קיבל לייק
    0 פעמים
    שמנו מה שאדו שם מזמן וחרשנו על הנושא הזה אי אפשר לדעת חכו ל 2007...

  12. #12
    RedSouL RedSouL מנותק טירון
    תאריך הצטרפות
    28/11/05
    הודעות
    16
    קיבל לייק
    0 פעמים
    כן אכן טופאק חיי וכל מישה אומר אחרת לא מבין בגרוש!!!

    יש הרבה הוכחות לכך שטופאק חיי ואני יביא לכם אותן!!

  13. #13
    ][*Vaako*][ אורח
    edo אחי ישבתי לקרוא את הכל זה הדבר הכי מעניין שקראתי בחיים שלי !
    בחיים לא ישבתי לקרוא כל כך הרבה חחחח.. הלכו לי העניים.. בקיצור
    לאדע זה נראה לי יותר מידי מסובך מה טופאק היה איזה פילוסוף כאילו וואי איזה חידות ואיזה שאלות יש פה
    זה משהו קטלני כאילו זה מתוך סרט לא מהחיים עצמם זה מדהים אתם חייבים לקרוא את זה !!!

  14. #14
    Spit-Fire Spit-Fire מנותק תואר כבוד
    תאריך הצטרפות
    20/01/07
    שם פרטי
    טמיר
    הודעות
    4,286
    קיבל לייק
    0 פעמים
    lol התלהבת עידו..

  15. #15
    myth אורח
    הוא חי וקיים! שחיין אדו.

  16. #16
    System32 System32 מנותק נינג'ה
    תאריך הצטרפות
    11/11/05
    הודעות
    4,567
    קיבל לייק
    0 פעמים
    איזה תעלומה......אני מאמין שהוא חי!

  17. #17
    `Style `Style מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    05/07/05
    הודעות
    1,129
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי Dr.HoFFmAn
    edo אחי ישבתי לקרוא את הכל זה הדבר הכי מעניין שקראתי בחיים שלי !
    בחיים לא ישבתי לקרוא כל כך הרבה חחחח.. הלכו לי העניים.. בקיצור
    לאדע זה נראה לי יותר מידי מסובך מה טופאק היה איזה פילוסוף כאילו וואי איזה חידות ואיזה שאלות יש פה
    זה משהו קטלני כאילו זה מתוך סרט לא מהחיים עצמם זה מדהים אתם חייבים לקרוא את זה !!!
    וואי גם אני אחי בדיוק מה שישראל אמר.

  18. #18
    `Style `Style מנותק ותיק
    תאריך הצטרפות
    05/07/05
    הודעות
    1,129
    קיבל לייק
    0 פעמים
    ציטוט במקור פורסם על ידי MiKoZ
    שמנו מה שאדו שם מזמן וחרשנו על הנושא הזה אי אפשר לדעת חכו ל 2007...
    מה יש ב-2007?

  19. #19
    ReVoLT ReVoLT מנותק גורו
    תאריך הצטרפות
    08/01/05
    הודעות
    2,203
    קיבל לייק
    0 פעמים
    holy moly
    אבוקדו קדוששש
    קראתי מה ש edo כתב
    נפלו לי הביצים לגרביים

  20. #20
    edo edo מנותק מתקדם
    תאריך הצטרפות
    24/07/05
    הודעות
    930
    קיבל לייק
    0 פעמים
    מה באמת יקרה ב2007???

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. pac & twista - fuck dr dre, snoop, eminem, warren
    על ידי Frenzy בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 02/07/06, 18:58
  2. B-Bass בשידור חי ברדיו
    על ידי Shani_ בפורום מוזיקה אלקטרונית
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16/05/06, 20:59
  3. שי 360 -חי
    על ידי משתין עליכם בקשת בפורום ראפ והיפ הופ
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09/11/05, 19:38
  4. מישהו חי בפורום הזה????
    על ידי SirSpike בפורום Knight Online
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14/10/05, 11:18
  5. טופאק חי מת?-קבלו.
    על ידי MiKoZ בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 26/07/05, 14:33
eXTReMe Tracker